فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب ODI starter صفحه 4 تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1. برگه reading در دفتر چسبانده شد. از روی آن یک بار در دفتر نوشته شود و خوانده شود. ویس ارسال شود. 2.جملات و کلمات نوشته شده در دفتر در مورد رنگ ها تمرین شوند. 3. فایل صدادار مشاهده و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام. صفحات 2 و 3 کتاب ODI تدریس شد. هر روز کتاب ODI و دفتر مشق زبان همراه دختران عزیزم باشد.
تکلیف: فایل صدادار شده تمرین و تکرار شود. کتاب کار (activity book) دو صفحه اول، قسمت welcome حل شود. با توجه به کاربرگ mixing colours ، در یک ویدئو خلاقانه، ترکیب رنگ ها گفته و فیلم آن ارسال شود. مثال: red and blue make purple. (ویدئو به صورت افقی و با فرم گرفته شود)

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کتاب ODI starter مبحث معرفی شخصیت ها تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1. ویدیو ارسال شده دیده و تمرین شود. 2. دختر های گلم با استفاده از دو عروسک مکالمه کار شده در کلاس را تمرین کرده و ویدیو ارسال شود. 3. شخصیت های داخل فیلم ارسال شده را معرفی کنند. Who is she? She is .......

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام وعرض ادب ارزیابی نیم سال اول انجام شد. املا از Ben the bee گفته شد. کتاب های jolly 5,6 و ODI starter تحویل داده شدند. از روز شنبه، هر روز کتاب ODI starter Pupil همراه دختران عزیزم باشد.
تکلیف: املا از برگه چسبیده شده در دفتر گرفته میشود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب. حرف or و لغات مرتبط با آن مرور و تمرین شد blend های آن تمرین شدند. ریاضی به زبان انگلیسی مبحث subtraction(تفریق) تدریس و تمرین شد. لطفا دقت فرمایید اگر فردا 22 دی ماه، کلاس بصورت آنلاین تشکیل شود، ارزیابی کتبی برگزار نمی شود و در جلسه روز شنبه 25 دی ماه که حضوری است، برگزار خواهد شد.
تکلیف: 1. حرف or در وسط برگه نوشته شود و لغات مرتبط با آن اطراف آن نوشته یا نقاشی شوند. 2. جملات زیر در دفتر نوشته و نقاشی آن کشیده شود. Hello. My name is Mike. I am nine. I have a stork. It is pink. She is one. She has a for. It is gray. 1. تفریق های زیر در دفتر نوشته شود و ویس آن ارسال شود. 2-1= 4-3= 5-3= 5-1= 4-2=
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: