فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف a_e و لغات مرتبط با آن مرور و تمرین شد. Blend های آن تمرین شد.
تکلیف: در یک برگه حرف a_e در وسط کاغذ نوشته شود و اطراف آن چیزهایی که a_e دارند نوشته یا نقاشی شوند‌. ویدیو از آن در حالی که هر کدام از شکل ها را با اسم و صدا و اکشن گفته میشود ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف a_e و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. Blend ها کار شد. کلمات paint, snail, plum , snake, strict برای مسابقه sound out کار شدند.( فقط صدای حروف)
تکلیف: 1. از blend های زیر 3 بار نوشته شود. plane plate mate make hate 2. جملات زیر خوانده شود و ویس/ویدئوی آن ارسال شود. I have a game. We play a game. The game is fun.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب. حروف ai و ay دوره و تمرین شد. برای مسابقه sound out سه کلمه paint.snail. plum تمرین شدند.
تکلیف: 1. سه کلمه paint. snail. plum تمرین شوند.(فقط صدای حروف) 2. جملات خوانده و ویس آن ارسال شود. It is a train I have a pink snail. We are in the train. It is day. It is a spray.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب، حرف ay و لغات مرتبط با آن دوره و تمرین شد. Blend های آن تمرین شدند.
تکلیف: با توجه به کاربرگ انجام شده در کلاس، blend های آن را خوانده و ویس آن ارسال شود. جملات زیر در دفتر نوشته شود. I can say. We can play. She can run. He can jump.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب حرف ay و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. Blendهای آن تمرین شدند.
تکلیف: 1. فایل ارسالی تمرین شود. 2. روی دو برگه جدا حروف ai و ay در وسط برگه نوشته شود و اطراف آن چیز هایی که ai و ay دارند نوشته یا نقاشی شود. 3. جملات زیر در خوانده شوند. .I can spray .I can play I have a gray bag. She can sing a song.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: