فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 7 کتاب درسی ریاضی با همیاری دختران گلم در کلاس حل شد.
تکلیف: 1. جدول ضرب در منزل، تکرار و تمرین شود. 2. کتاب کار ریاضی همراه دخترانم باشد.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. درس اول به صورت کتبی پرسیده می‌شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. شعر حفظی «خبر داغ» از چندین نفر پرسیده شد و ادامه‌ی پرسش از بقیه‌ی دانش‌آموزان، جلسه‌ی بعد انجام می‌شود. 2. معنی ادامه‌ی لغات در کلاس بیان شد و دانش‌آموزان در دفتر خود موارد را چک کردند.
تکلیف: 1. صفحه‌ی 13 کتاب فارسی، ادامه‌ی درس آفریدگار زیبایی را با خطی زیبا و خوانا در دفتر بنویسید. 2. کلمات متضاد که در دفتر گنجینه‌ی لغات بیان شد، پاسخ داده و دفتر به کلاس آورده شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. کتاب کار علوی، همراه دخترانم باشد. 2. فردا درس پرسیده می‌شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مرور درس اول به صورت پرسش کلاسی، تکرار و دوره شد. 2. به سوالات درس اول با همیاری دختران عزیزم، پاسخ داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی بوسیله کاپ گیم به همراه موسیقی مربوطه انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: کلیپ آموزشی برای آشنایی با اتیکت گذاشته شد آموزش معارفه و استفاده از کلماتی مثل از آشنایی با شما خوشوقتم، روز بخیر، همچنین و... آموزش نشستن سرکلاس و قوانین کلاسی تکرار شد آموزش اجازه گرفتن و رفتارهای اشتباه سرکلاس اصلاح شد
تکلیف: نقاشی یکی از آموزش های کلاس مثل مرتب کردن تخت، شستن دست ها، معذرت خواهی بعداز اشتباه و ...

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. صفحه‌ی 5 و 6 کتاب درسی، تدریس و توضیح داده شد. 2. دانش‌آموزان عزیزم، تمرینات این صفحات را با همیاری و همکاری هم در کلاس حل کردند.
تکلیف: 1. جدول ضرب در منزل تکرار و تمرین شود. 2. مبحث تدریس شده در کلاس، در منزل تکرار و تمرین شود. 3. تمرینات صفحه‌ی 7 کتاب درسی، در منزل حل شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات صفحه‌ی 11 کتاب کار، در کلاس پاسخ داده شد. 2. مرور درس توسط پرسش کلاسی، در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. برای جلسه‌ی آینده درس پرسیده می‌شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. معنی لغات نوشته شده در دفتر گنجینه‌ی لغات، در کلاس چک شد. 2. تدریس و معنی شعر خبر داغ در کلاس انجام شد. 3. دختران عزیزم، در کلاس شعر خبر داغ را به صورت دسته‌جمعی با هم خواندند.
تکلیف: 1. معنی ادامه‌ی لغات گفته شده در کلاس در دفتر گنجینه‌ی لغات نوشته شود. 2. شعر خبر داغ در منزل حفظ شود. 3. برای روز شنبه، کتاب کار ادبیات فارسی علوی به مدرسه آورده شود.

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: آشنایی کلی با کتاب سواد مالی ،کلیپ آموزشی تاریخچه پول و مبادله کالا

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دختران عزیزم، برای فردا، کتاب و دفتر ریاضی را همراه خود داشته باشند.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مطالب درس اول به صورت پرسش کلاسی، مرور شد. 2. قسمت درس‌نامه‌ی درس اول در کلاس خوانده و توضیح داده شد. 3. دانش‌آموزان در کلاس به سوالات قسمت کار در کلاس از کتاب کار علوی پاسخ دادند.
تکلیف: 1. دختران گلم، برای فردا کتاب درسی علوم و کتاب کار علوی علوم را همراه خود داشته باشند. 2. به سوالات صفحه‌ی 11 از کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید. (30 دقیقه)

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. رونویسی صفحه‌ی 12 از درس آفریدگار زیبایی، با خطی زیبا و خوانا نوشته شود. (30 دقیقه) 2. دختران عزیزم، برای فردا کتاب درسی ادبیات‌فارسی، کتاب نگارش و دفتر فارسی (دفتر گنجینه‌ی لغات) را همراه داشته باشند. 3. معنی لغاتی که در کلاس بیان شد، نوشته و به کلاس بیاورید. (20 دقیقه)

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 3 کتاب درسی ریاضی (الگویابی، رسم شکل) حل و توضیح داده شد. 2. سوالات فعالیت صفحه‌ی 4 کتاب درسی ریاضی (عددنویسی) با همیاری دانش‌آموزان حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. دختران عزیزم، دروس و تمرینات حل شده در کلاس را، در منزل تکرار و مرور کنند. 2. تکرار و تمرین جدول ضرب فراموش نشود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مایع مخصوص درست کردن حباب در کلاس آماده و دانش‌آموزان تک‌تک در کلاس حباب ساختند و با مشاهده دریافتند که سر حباب ساز به هر شکلی باشد، حباب‌ها کروی شکل هستند. 2. تدریس درس اول (زنگ علوم) با اهداف آموزشی زیر در کلاس انجام شد: با ویژگی‌های یک پیش‌بینی علمی آشنا شده و آن را در مواقع مناسب به کار برد. با ارائه‌ی مثال و شواهد نشان دهد که تفاوت «پیش‌بینی کردن» و «حدس زدن» را درک کرده است.
تکلیف: 1. درس‌نامه‌ی درس اول کتاب کار (علوی) علوم در منزل مطالعه شود.(10 دقیقه) 2. برای جلسه‌ی بعد، درس جدید پرسیده می‌شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: رونویسی صفحه‌ی 11 از کتاب ادبیات‌فارسی با خطی زیبا و خوانا در دفتر تکلیف، انجام شود. (30 دقیقه)

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس اول (همسایه‌ی ما) با اهداف آموزشی زیر در کلاس انجام شد: آشنایی با مفهوم محله، توانایی اظهارنظر در مورد وظایف همسایگان نسبت به همدیگر، احساس مسئولیت نسبت به پاکیزه نگه‌داشتن محل، آشنایی با مقرراتی که باید در ارتباط با همسایگان رعایت شود. احساس علاقه نسبت به همکاری با همسایگان برای داشتن محله‌ای بهتر 2. به سوالات فعالیت‌ها با همکاری دختران عزیزم، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. برای جلسه‌ی آینده، درسنامه‌ی درس اول از کتاب کار علوی، با دقت مطالعه شود.(10 دقیقه) 2. به سوالات درس اول از کتاب کار علوی با دقت و تمرکز بالا پاسخ داده شود. (30 دقیقه)

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: نشانه های استرس از مهارت های زندگی آموزش داده شد . نشانه های دوست نداشتن خود و احترام گذاشتن به خود با داستان و بحث کلاسی آموزش داده شد . پیام هفته مشاوره " با احترام گذاشتن به یکدیگر" شادی را بسازیم . در کلاس آموزش داده شد .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. خلاصه‌ای از مبحث عددنویسی (تعریف رقم و عدد، جدول ارزش مکانی، تعریف طبقه و مرتبه و مشخص کردن زوج و فرد بودن اعداد) در کلاس تکرار و توضیح داده شد. 2. تدریس صفحه ی 2 کتاب درسی ریاضی در کلاس انجام شد و به تمرینات این صفحه، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. تکرار و تمرین جدول ضرب در منزل انجام شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی درس اول (آفریدگار زیبایی) در کلاس انجام شد. 2. فایل صوتی درس جهت آشنایی و کسب مهارت لحن خوانداری در کلاس پخش شد. 3. معنی بیت شعر در کلاس بیان و دانش‌آموزان در کتاب خود یادداشت کردند. 4. به عبارات قسمت درست و نادرست پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. دانش‌آموزانی که فراموش کرده بودند که رونویسی درس ستایش خدا را به کلاس بیاورند، لطفا برای فردا همراه خود داشته باشند. 2. رونویسی صفحه‌ی 10 از کتاب ادبیات‌فارسی با خطی زیبا و خوانا در دفتر تکلیف، انجام شود. 3. به سوالات قسمت درک مطلب از درس اول کتاب، با دقت پاسخ داده شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس اول (دانه‌ای که نمی‌خواست بروید!) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: (تا آخر صفحه‌ی 11) آشنایی با آفرینش هدفمند خداوند، آگاهی از آفرینش حیوانات و گیاهان برای بهره‌مندی انسان و شناخت خداوند به عنوان خالق قادر و توانمند
تکلیف: 1. درس اول در منزل خوانده و اولیای گرامی از دختران قشنگم، درس را بپرسند.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی ریتمیک بوسیله چوبک و موزیک خونه مادر بزرگه انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: