فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات و سوالات صفحه‌ی 32، 33، 35، 36، 37، 38، 40 و 41 از کتاب کار ریاضی در کلاس با همیاری دختران عزیزم، توضیح و حل شد.
تکلیف: 1. به سوالات صفحه‌ی 42 و 43 کتاب کار ریاضی، با دقت پاسخ دهید. 2. دختران عزیزم، برای فردا کتاب کار ریاضی را همراه خود داشته باشند.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات صفحه‌ی 42 کتاب کار علوم توسط دختران عزیزم، در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: فردا حتما کتاب درسی و کتاب کار علوم همراه دخترانم باشد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس قسمت واژه‌آموزی (کلمات هم‌آوا) و قسمت قصه‌گویی و صندلی صمیمیت در کلاس و با اهداف آموزشی زیر انجام شد: - آشنایی با کلمات هم‌آوا. - شناسایی معنای کلمات. - آشنایی با متن علمی و ادبی. - شناسایی اجزای مختلف شعر (بیت، مصراع، قافیه و ردیف). - شناسایی کلمات مخفف. 2. روخوانی و معنی شعر «روباه و زاغ» در کلاس انجام شد. 3. کلمات هم‌خانواده‌ی درس دوم در کلاس چک و بررسی شد. (دفتر گنجینه‌ی لغات) 4. مطالب صفحه‌ی 28 و 29 کتاب کار ادبیات فارسی در کلاس توضیح داده شد. 5. به سوالات صفحه‌ی 30، 31، 32 و 33 تا انتهای سوال 9 در کلاس، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. دختران عزیزم، روخوانی شعر روباه و زاغ را در منزل انجام دهند. 2. معنی کلمات داده شده در دفتر گنجینه‌ی لغات را یادداشت کنید. 3. به سوالات صفحه‌ی 33 و 34 کتاب کار ادبیات فارسی با دقت پاسخ دهید.

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس چهارم ،آشنایی با مخارج کسب و کار ها و هزینه های لازم
تکلیف: لطفا فعالیت منزل انجام شود

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 33 کتاب ریاضی در کلاس، حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. مطالب صفحه‌ی 39 و 40 کتاب کار ریاضی،با دقت مطالعه شود. 2. تمرینات صفحه‌ی 40 و 41 کتاب کا ریاضی، با دقت حل شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس صفحه‌ی 25 و 26 کتاب درسی، در کلاس انجام شد. 2. درس‌نامه‌ی درس سوم کتاب کار علوم، در کلاس توضیح داده شد. 3. به سوالات صفحه‌ی 38، 39، 40 و 41 کتاب کار علوم در کلاس و توسط دانش‌آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. به سوالات صفحه‌ی 42 کتاب کار علوم، با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. به سوالات صفحه‌ی 31 و 32 کتاب کار فارسی، با دقت پاسخ دهید. 2. 5 خط املا از درس سوم، در دفتر تکلیف با خطی زیبا و خوانا نوشته شود.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: رنگ آمیزی با گواش،طرح جلسه قبل با موضوع پرنده (نقاشی تلفیقی با کلاژ )

رباتیک

مدرس: حیدری، مریم
فعالیت: اموزش وتوضیحات درموردپک مکانیک وتوضیحات درمورد نیروها واشکال نیرو وتوضیح در مورد بخش مکانیزم چرخ دنده ونمایش فیلم ساخت نیروسنج اولین کارعملی
تکلیف: ساخت نیروسنج

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: آموزش اضافه کردن کاربرگ(sheet) در کارپوشه (workBook) و تغیر نام کاربرگ ها و حذف کاربرگ. با همراهی دانش آموزان عزیز.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. آزمون ریاضی از فصل اول کتاب درسی، در کلاس برگزار شد. 2. سوالات قسمت کار در کلاس صفحه‌ی 31 کتاب درسی، در کلاس حل و توضیح داده شد. 3. سوالات قسمت فعالیت و کار در کلاس صفحه‌ی 32 کتاب درسی، در کلاس توسط دختران عزیزم، حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. به تمرینات صفحه‌ی 33 کتاب درسی، با دقت پاسخ دهید. 2. به تمرینات صفحه‌ی 37 و 38 از کتاب کار ریاضی، با دقت پاسخ دهید. 3. دختران عزیزم، برای فردا کتاب درسی و کتاب کار ریاضی را همراه خود داشته باشند.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دختران عزیزم، برای فردا کتاب درسی و کتاب کار علوم را همراه داشته باشند.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. رونویسی صفحه‌ی 31 کتاب ادبیات‌فارسی با خطی خوانا و زیبا در دفتر تکلیف بنویسید. 2. به سوالات صفحه‌ی 30 کتاب کار فارسی با دقت پاسخ دهید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس چهارم (نقشه‌ی محله‌ی ما) در کلاس انجام شد. 2. کاربرگ شماره‌ی 3 و 4 از انتهای کتاب درسی در کلاس، پاسخ داده شد. 3. به سوالات درس سوم و چهارم از کتاب کار اجتماعی، در کلاس پاسخ داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت " مدیریت استرس" مهارت "جرات مندی" و " قدرت نه گفتن" با پخش فیلم و تعامل کلاسی و تمرین کلاسی آموزش داده شد . مفاهیم " نه شنیدن " و " نه گفتن" توضیح داده شد .
تکلیف: دانش آموز عزیزم، هنگام احساس استرس و ناراحتی ، در رفتار خود بررسی کند ، چه زمان هایی نیاز به نه گفتن داشته و در چه مواردی "نه شنیدن" را نپذیرفته است .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. سوالات قسمت کار در کلاس و فعالیت صفحه‌ی 28 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد. 2. سوالات قسمت تمرین صفحه‌ی 29 کتاب درسی در کلاس توسط دخترانم حل شد. 3. مبحث جمع و تفریق کسرها در کلاس با اهداف آموزشی زیر تدریس شد: - مفهوم جمع و تفریق کسر را درک کند. - جمع و تفریق را به کمک شکل درک کند. - جمع و تفریق را به کمک محور تشخیص دهد. 4. سوالات قسمت فعالیت صفحه‌ی 30 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. آزمون ریاضی از فصل اول در کلاس انجام می‌شود. 2. برای فردا کتاب و دفتر و کتاب کار ریاضی، همراه دخترانم باشد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. لغات متضاد درس دوم در کلاس چک و بررسی شد. 2. روخوانی درس راز نشانه‌ها در کلاس توسط دانش‌آموزان انجام شد. 3. به قسمت‌های درست و نادرست و درک مطلب از دزس سوم پاسخ داده شد. 4. به پرسش‌های صفحات 23، 24 و 25 کتاب کار ادبیات‌فارسی با همکاری دختران عزیزم، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. به لغات هم‌خانواده‌ی بیان شده در دفتر گنجینه‌ی لغات پاسخ داده شود. 2. رونویسی صفحه‌ی 30 از کتاب ادبیات‌فارسی در دفتر تکلیف با خطی زیبا و خوانا انجام شود. 3. صفحه‌ی 27 کتاب کار فارسی در منزل، تکمیل شود.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. برای فردا کتاب نگارش، همراه دختران عزیزم باشد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دختران عزیزم، برای فردا کتاب درسی و کتاب کار اجتماعی، همراه خود داشته باشند.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مرور مطالب مهم درس 1، 2 و 3 کتاب درسی در کلاس انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بادی پرکاشن و حرکات ریتمیک بادی پرکاشن انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر درس هفته های گذشته انجام شد. دانش آموزان با کلمات جادویی معذرت میخواهم، ببخشید، متاسفم، عذر میخواهم آشنا شدند. معانی واکنش و پاسخ و تفاوت آنها را آموختند واکنش به عکس العمل بدون فکر و در لحظه میگویند پاسخ به عکس العمل با فکر و صحیح میگویند. تئوری سوسک برای دانش آموزان توضیح داده شد. سناریو های موقعیت های تنش زا به صورت گروهی گفته شد و واکنش و پاسخ آنها توسط خود دانش آموزان بحث و گفتگو انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: