1404/08/04
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
درس 1 تا 4 کتاب کار مطالعات با توضیح بنده و پرسش کلاسی مرور شد.
آزمایشگاه
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
درس 3 کتاب علوم «انرژی ها» تدریس شد.
1404/08/03
ریاضی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
صفحات 24 و 25 کتاب ریاضی مبحث «مرور کسر ها» تدریس شد.
تکلیف:
فایل ارسال شده را دانلود کنید و با خط زیبا داخل برگه A4 بنویسید و جدول ارزش مکانی را بکشید و عملیات خواسته شده را با توجه به درس «آفریدگار زیبایی» انجام دهید.
حتما فردا همراه خود بیاورید.
علوم چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
صفحات 26 تا 28 کتاب کار علوم«مبحث تبدیلات انرژی» تدریس شد.
فارسی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
جمله و انواع آن مرور شد. ترکیب های وصفی آموزش داده شد.
تکلیف:
ده ترکیب وصفی بنویسید و در آن ها موصوف و صفت را مشخص کنید.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
تکلیف:
درس 1 تا 4 کتاب کار مطالعات اجتماعی با دقت مرور شود.
قرآن چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
صفحات 15 تا 18 کتاب قرآن تدریس شد.
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
درس سود و زیان در کلاس با پرسش و پاسخ از بچه ها دوره شد.
از دانش آموز خواسته شد، یک کسب کار مثال بزنند، و راه حل برای مقابله با زیان در آن کسب کار ارائه دهند.
رباتیک
مدرس:
حسن پور، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام
ساخت انبر انجام شد.
تکلیف:
تکلیفی داده نشد.
1404/07/30
فارسی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
پرسش درس فارسی انجام شد.
تکلیف:
ارمغان هفته حل شود.
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
در این جلسه، دخترای قشنگم با مفهوم «پذیرش خود و دیگران» آشنا شدند.
کودکان در این سن به مقایسهی خود با دیگران حساس هستند؛ بنابراین هدف ما این است که یاد بگیرند تفاوتها را بپذیرند و خودشان را همانطور که هستند دوست داشته باشند.
در کلاس، با تماشای انیمیشن و گفتوگوی گروهی، تمرین کردیم که «همه ما ارزشمندیم حتی با نقصهایمان».
تکلیف:
از شما والدین میخواهم که با فرزندتان دربارهی این پرسش صحبت کنید:
«وقتی کسی با ما فرق دارد، چطور میتوانیم نشان دهیم که او را میپذیریم؟»
سپس دخترای من خلاصهی گفتوگویتان را در 4تا 5 جمله بنویسند و هفته آینده همراه خود بیاورند .
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه دخترهای عزیزم با منوی فایل ( یعنی نحوه باز کردن فایل جدید در اسکرچ، نحوه ذخیره کردن فایل های اسکرچ و باز کردن فایل های قبلی ) و بخش زبانه ها آشنا شدند.
تکلیف:
لطفا صفحه های 48 و 49 کتاب رایانه در خانه مطالعه شود، جلسه آینده از این دو صفحه پرسش خواهیم داشت.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
سلام و عرض ادب 2بازی ریتمیک و حرکتی با حلقه ( با هدف تقویت ادراک شنوایی و سرعت عمل و جابه جایی ) تمرین حرکات صبحگاه آبان ماه
1404/07/29
ریاضی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
دست ورزی ریاضی و بازی کلاسی برای تثبیت مطالب آموزش داده شده فصل 1 کتاب ریاضی انجام شد.
علوم چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
درس 2 کتاب کار علوم با پرسش داوطلبانه از دانش آموزان مرور شد.
مفهوم انرژی آموزش داده شد و صفحاتی از درس 3 کتاب کار علوم تدریس شد.
فارسی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
تکلیف:
درس 3 کتاب کار فارسی با دقت مرور شود، پرسیده می شود.
نگارش چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
درس 3 کتاب نگارش توسط دانش آموزان کامل شد.
تکلیف:
از روی شعر «روباه و زاغ» با خط زیبا بنویسید و یک نقاشی متناسب با شعر بکشید.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
آموزش تلفیقی نماز جماعت و نماز آیات برگزار شد.
هنر چهارم
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
اتودهای نقاشی بر روی ورق های اصلی مسابقه دوسالانه هنر اجرا شد .
تکلیف:
جلسه ی آینده رنگ آمیزی نقاشی ها انجام میشود. لطفا اگر دانش آموزان مدادرنگی و ماژیک رنگی در مدرسه ندارند ، همراه خود بیاورند.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف (ر) مرغی و( ر )خنجری، تدریس شد. کتاب خطاطشو، صفحات 12 و 13 نوشته شد.
تکلیف:
کتاب خطاطشو، صفحات 14 و 15 نوشته شود. سرمشق های داده شده، نوشته شود و همراه عزیزان باشد.
1404/07/28
فارسی چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
تکلیف:
درس 3 کتاب کار فارسی با دقت مرور شود، پرسش داریم.
نگارش چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
تکلیف:
صفحات 20 و 21 کتاب نگارش حل شود و فردا کتاب نگارش همراه خود داشته باشید.
املا چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
املا درس 2 و 3 فارسی برگزار شد.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
درس چهارم هدیه «یک نماز و ده رکوع» تدریس شد.
تکلیف:
فردا همراه خود چادر و جانماز بیاورید.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
میرزائی، طیبه
فعالیت:
سوالاتی از جلسه دوم هوش حل شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه، درباره عذرخواهی کردن و موقعیتهایی که در آن نیاز به گفتن کلمات «ببخشید» و «معذرت میخوام» وجود دارد، گفتوگو کردیم.
سپس با تفاوت میان پاسخ دادن و واکنش نشان دادن آشنا شدیم و در ادامه، یک فعالیت تعاملی برای درک بهتر این مفاهیم انجام دادیم.