فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام او که هندسه ی جهان از اوست/صفحه ی 7 کتاب و قسمتی از صفحه ی 8 کتاب حل شد و تمرین شد/از کتاب کار چند سوال نکته دار را حل کردیم/
تکلیف: سوالات زیر را حل کنید(در دفتر ریاضی) ا-با رقمهای 1 و3 و0 و6 چند عدد چهار رقمی بدون تکرار میتوان نوشت؟چند عدد چها ررقمی با تکرار میتوان نوشت؟ 2با رقم های 6و9و8 چند عدد سه رقمی بدون تکرار میتوان نوشت؟

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان/درس یک علوم کامل شد / چهارشنبه علاوه بر کتاب کار علوم کتاب علوم همراه داشته باشید/ درس را یکبار کامل بخوانید وسوالات درس اول از کتاب کار علوم را پاسخ دهید

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/درک مطلب و دانش زبانی را کامل کردیم /از درس تماشاخانه 10 کلمه انتخاب کن در و برای هر کدام یک جمله ی طنز(خنده دار) در دفترمشق بنویس .

املا پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند لوح و قلم/ارزیابی فارسی انجام شد.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی تعدادی از دانش اموزان علیرغم داشتن کتاب کتابهای خود را نمیاورند از شما عزیزان خواهانم بعد از اینکه دانش اموز عزیزم برنامه ی روز بعد خود را در کیف گذاشت شما اولیای گرامی بازبینی بفرمایید موردی از برنامه اش جا نمانده باشد. سپاسگزارم

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: با یک آهنگ پرتحرک بازی وانمودی سرعتی انجام دادیم. درمرحله بعدی با حلقه چابکی روی تمرکز و هماهنگی چشم و دست کار کردیم و کلاس را با یک بازی سرعتی گروهی تمام کردیم.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خداوند پروانه های قشنگ/سلام / ابتدا درس روز گذشته را با تمرین پای تخته ،مرور کردیم و تمرین صفحه ی 5 کتاب در کلاس حل شد و صفحه ی 6 کتاب درس داده شد فردا دفترها را باز بینی میکنم تکالیف و دفتر کامل باشد ضمنا کتاب کار هم فردا بازخورد میدهم. /اولیای عزیزم دانش اموزانم روزانه حتما نیم ساعت تکرار و تمرین ریاضی داشته باشند بصورت مستمر و مداوم،سپاس از همراهی شما.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/درست و نادرست درس تماشاخانه و درک مطلب تا جایی انجام شد/20 کلمه مخالف از درس تماشاخانه در بیاورید و در دفتر مشق بنویسید و شماره گذاری کنید.مثلا:1:سادگی#سختی/2:اسمان#زمین فردا تکالیف فارسی باز خورد داده میشود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام او که روشنایی بخش است/درس اول هدیه کامل شد و داخل کتاب سوالات متن پاسخ داده شد/دانش اموزانم درس را کامل بخوانند برای جلسه ی بعد پرسش کلاسی از درس داریم.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: محتوای کنفرانس دانش آموزان به همراه زمان ارائه به دانش آموزان اعلام شد. ممنون میشم کتاب ها حتما سیمی یا منگنه شوند.

مهارت زندگی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با عرض سلام دادن کتاب مهارتهای زندگی گفتگو در مورد مهارتهای زندگی خواندن درس اول
تکلیف: با سلام درس اول کامل خوانده شود و تمرین های صفحه اول درس اول در یک برگه نوشته شود و برای جلسه آینده آورده شود

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان/ درس هفته ی گذشته با پرسش کلاسی پای تخته تکرار و تمرین شد/ نکته ی بسیار مهم از تمرین 1 صفحه ی 5 توضیح داده شد.ازمونک کوچکی از مطالب هفته ی گذشته گرفتم."گاهی ممکن است یادت برود دانه هایت را کجا کاشته ای باران به تو خواهد گفت:بگذار تا ببارد"
تکلیف: از کتاب درسی:در دفتر ریاضیات تمیز و مرتب با ذکر تاریخ صفحه ی 5 تمرین 1 و 2و 3 و 4 نوشته و حل شود فردا همراه داشته باشید/از کتاب کار ریاضی:داخل خود کتاب کار صفحات 11و 12 و 13 و 14 و صفحه ی 16 و 17 فعالیت کلاسی سوال 3 و 4 و 6 و تمرین صفحه ی 18 ،سوالات 1، 2، 3 ،4 ،5،6،7 حل شود و با برنامه ریزی یعنی تقسیم بندی کنید و همه را در یک روز حل نکنید و روز دوشنبه همراه بیاورید.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند مهر افرید/درس ستایش با پرسش کلاسی مرور شد .درس تماشاخانه روانخوانی شد و مفهوم درس که بر اساس شعر سعدی میباشد برای دانش اموزان بیان شد/"زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست...تو قهرمان نقش اول داستان زندگی خودت هستی."
تکلیف: از درس تماشاخانه لغاتی که مضرب 5 هستند را در دفتر مشق رونویسی کنید مثلا از ابتدای درس بخوانید و 5 تا 5 تا کلمات را بشماریدو مضرب 5 را بنویسید.جلسه ی بعد همراهتان باشد.سپاسگزارم. نکته ی مهم/پسرای عزیزم پس از استراحت کوتاه با برنامه ریزی به نوشتن تکالیف بپردازید و تا ساعت 7 شب تکالیف را تمام کرده باشید.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام حضرت دوست/ارزیابی از درس علوم سال گذشته انجام شد.

هنر پنجم

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: نقاشی آتش نشان وماشین آتش نشانی وسانحه کشیده شد.
تکلیف: دفتربزرگ نقاشی ومدادرنگی همراه داشته باشند.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام تنها مهندس هستی /عملکرد یک هفته اموزش ریاضی:تا پایان صفحه ی 4 کتاب را حل کردیم و نکات لازم بررسی شد/در پایان هفته این 4 صفحه را تمرین و مرور کنید هر شب 20 دقیقه تا کاملا جا بیفتد تکرارو استمرار باعث تثبیت میشود .

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام حضرت عشق/یک هفته از مهر ماه سپری شد در این هفته درس ستایش بررسی شد جهت اطلاع :معنی کلمات درس، تعداد جملات بیت ، قالب شعر،ارایه ها در شعر، قافیه و ردیف، همگی بررسی شد/جلسه ی بعد پرسش از همین درس بطور رندم داریم.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/ مقدمه ای از ارتباط و گفتگو در کلاس گفته شد و با دانش اموزان به تبادل نطر در مورد ارتباط و اولین کسانی که در زندگی با انها ارتباط گرفتند و ...صحبت کردیم.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: معرفی علم رباتیک و کاربرد های رباتیک در محیط پیرامون و ساختار اصلی ساخت ربات صحبت شد

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: آشنایی کامل با مبانی و ویندوز کامپیوتر و حافظه ها و نحوه نشستن و کار با رایانه

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام امروز درباره اتیکت و نتیکت که آداب معاشرت در اجتماع و فضای مجازی است صحبت کردیم پاور پوینت درس در مورد نحوه رفتار در فضای مجازی و برنامه هایی که بچه ها از آنها استفاده می کنند بود و اینکه در این فضا چگونه ارتباط برقرار میکنند
تکلیف: فکر کنند قرار است در فضای مجازی محصولی را معرفی کنند از چه فضایی استفاده میکنند و این محصول را چگونه به مشتری معرفی میکنند این تکلیف را در ابتدا با تامل شروع کنند و بعد یا ،با انجام یک نقاشی یا پروسه معرفی محصول و نحوه فروش به ترتیب مانند انشا بنویسند که هفته آینده در کلاس خوانده شود

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/عرض احترام /با دانش اموزان فرفره ی داخل کتاب را ساختیم و رهایش کردیم و با مشاهده متوجه شدند کدام فرفره (بال پهن یا بال باریک)زودتر سقوط میگند./

قرآن پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام یزدان/صوت درس اول را در کلاس پخش کردم و نکات لازم با همراهی بچه ها برای خواندن درست و زیبای کلمات بررسی شد /دانش اموزان هر شب ده دقیقه اختصاص به روان خواندن و ادای درست کلمات کنند./

ورزش پنجم

مدرس: دباغیان، کیارش
فعالیت: نام درس: ورزش(تمرینات دویدن و بازی) کلاس: پایه پنجم آموزگار : دباغیان تاریخ: 1403/7/3 شعبه : پسرانه جنت آباد

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: ارزیابی خط انجام شد.شعرفارسی روی تخته باخط خوش نوشته شد.
تکلیف: شعرفارسی مجدد دردفترزیبانویسی باخط خوش نوشته شود.دفترمشق برای زیبانویسی همراه داشته باشند.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام هستی بخش توانا/از کتاب هوش و استعداد تحلیلی نسخه ی معلم سوالات هوش منطقی و الگویابی را با همکاری و همفکری بچه ها و با منطق و محاسبه و اجرای عملی حل کردیم /سوال زیر را تا جلسه ی بعدی حل کنند سپاس از اینکه فقط همفکری با دانش اموز دارید و حل ان را به عهده ی خودش میگذارید.(ده اردک داریم که 5 تای انها روزی یک تخم میگذارندو 5 تای دیگر ،یک روز در میان یک تخم میکذارند،بعد از 10 روز این 10 اردک چند تخم میگذارند؟75 تا/60تا/50تا/25تا/30تا.(کانگورو)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: