1402/12/09
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
ریاضی مبحث شمارش و دسته بندی صحیح و جدول ارزش مکانی و الگو های اعداد تمرین و تکرار شد سپس صفحه 141 و 142 کتاب کار فارسی علوی حل شد.
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
روان خوانی پرسیده شد.کلید واژه ها تاکید شد.
1) ارمغان شماره 24 حل شود .
2) کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی از تم 13 تا تم 19 به خوبی مطالعه و تمرین و تکرار شود .
نمونه سوالات زیر جهت تمرین و تکرار بیشتر در قسمت زیر بارگذاری شده است.
کتاب ها :کتاب فارسی و کتاب کار فارسی علوی و و کتاب ریاضی و دفتر تلاش و کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموزان باشد .
املا اول
سادات حسینی، سمانه
املا خلاقانه تشخیصی عملکردی تصویری
( ص/ س) گفته شد .
1402/12/08
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
دسته بندی ده تایی و شمارش 5 تایی و جمع و تفریق 10 تایی و 5 تایی و شمارش 5 تایی رو به جلو و شمارش 5 تایی رو به عقب کار شد .
صفحه 137 و 138 و 139 و 140 حل شد .
1)چند سوال مسئله هم مانند مسئله های صفحه 136 و 137 کتاب کار ریاضی علوی و صفحه 133 کتاب ریاضی تمرین و تکرار شود.
2) اعداد زیر را طبق شمارش درست تشخیص بده و ادامه بده .
15،10،5......... .
30،20،10. .........
37،27،17.........
حل شود
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
کتاب کار فارسی درس سفر دلپذیر صفحه 218 و 220 حل شد و صفحه 219 خوانده شد .
روانخوانی تکرار و تمرین شد.
بازی تشخیصی شنیداری حرکتی ( ذ / ز ) انجام شد .
جملات بهم ریخته در دفتر تلاش کار شد .
از متن صفحه 213 کتاب کار فارسی علوی املا تمرین و تکرار شود .
فردا املا خواهیم داشت .
دفتر املا علوی نقاشی ایجاد انگیزه دلخواه داشته باشد .
کتاب ها :
کتاب کار ریاضی علوی و دفتر املا و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .
استعداد فضایی اول
سادات حسینی، سمانه
سنجش استعداد یابی فضایی برگزار شد .
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما تمرین حل کرده و بچه ها بازی کردند و رفع اشکال داشتیم .
1402/12/07
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
تم 20 کتاب ریاضی با موضوع محرم تدریس شد .
الگوی اضافه شدن دسته ده تایی تدریس شددسته بندی ده تایی وشناخت اعداد تدریس شد .
صفحه 135 و 136 کتاب ریاضی حل شد .
پسرم شمارش اعداد از 0 تا 50 را به سمت جلو و عقب کلامی تکرار و تمرین کن.
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
سنجش استعداد یابی فارسی تا نشانه خوا انجام شد .
نشانه ذ با داستان و کد گذاری تدریس شد .
ترکیبات نشانه ذ نوشته شد .
درس سفر دلپذیر ص 85 و 86 کتاب فارسی تدریس شد .
کلید واژه ها مشخص شد .
متن درس سفر دلپذیر روان خوانی شود.
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
کتاب نگارش صفحه 109 و 110 و111 حل شد .
کتاب کار فارسی علوی صفحه 215 و216 و 217حل شد .
اگر دانش اموزی سوال 1 مدادی کتاب نگارش را ننوشته است لطفا تکمیل کند .
صفحه 217 کتاب کار فارسی علوی حل شود .
از متن صفحه 207 املا به هر شیوه ای تمرین و تکرار شود.
دفتر املا علوی ایجاد انگیزه داشته باشد .
کتاب ها : کتاب کار ریاضی علوی و کتاب ریاضی و دفتر تلاش و کتاب نگارشی که امضا نشده و کتاب کار فارسی علوی همراه دانش اموز باشد .
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
ادراک حسی و حرکتی
کنترل شی
هماهنگی چشم و دست
سرعت عمل
مهارت استواری
1402/12/02
علوم اول
سادات حسینی، سمانه
علوم درس 10 و 9 و 8 پرسش و پاسخ و مرور شد .
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
جشن اسم و ایجاد انگیزه نشانه ص داشتیم .
امروز کتاب کار فارسی نشانه صاد تا انتها حل شد.
صفحه 213 روان خوانی شد و درک مطلب صفحه 214 حل شد .
صفحه 212 حل و رفع اشکال شد .
روانخوانی تکرار و تمرین و پرسیده شد.
نکات فارسی تا نشانه خوا مرور شد .
کاربرگ فارسی جهت تکرار و تمرین بعضی از سوالات در کلاس انجام شد.
1) ارمغان شماره 23 حل شود .
2) املا تا نشانه خوا تمرین و تکرار و مرور شود .
3) کاربرگ تحویل داده شده جهت نمونه سوال و تکرار تمرین فارسی و رفع اشکال در منزل تکمیل شود .
4) روان خوانی تکرار و تمرین شود.
شنبه تدریس نخواهیم داشت .
املا اول
سادات حسینی، سمانه
املا تا نشانه تشدید گفته شد .
پسران گلم عالی نوشتند .
هوش و ریاضی
سادات حسینی، سمانه
کتاب ریاضی و هوش صفحه33 و 34و 35و 36 حل شد .
بازی دبستانی
سادات حسینی، سمانه
جهت تثبیت نشانه ص صندلی بازی داشتیم .
1402/12/01
ریاضی اول
سادات حسینی، سمانه
مسابقه خلاق پلکانی جمع و تفریق انجام شد .
فارسی اول
سادات حسینی، سمانه
نشانه ص با داستان تدریس شد.
جهت تثبیت نشانه ص
صندلی بازی و ایجاد صف را انجام دادیم .
درس17 صدای موج تدریس شد .
کلمات کلیدی متن مشخص شد .
سوالات درک مطلب درس صدای موج پرسش و پاسخ شد .
نگارش اول
سادات حسینی، سمانه
نوشتار نشانه ص تدریس شد.
ترکیبات نشانه ص نوشته شد .
کتاب نگارش صفحه 106 و 107 و 108 حل شد .
کتاب کار فارسی علوی صفحه 209 و 210 حل شد .
1)کتاب کار فارسی علوی صفحه 211 حل شود .
2)املا تا تشدید صفحه 207 کتاب کار علوی کار شود .
دفتر املا در صورت اختیار نقاشی ایجاد انگیزه تولد داشته باشد .
3) متن درس صدای موج و صفحه 207 قسمت به قسمت روان خوانی شود.
کتاب ها :
کتاب کار فارسی علوی و دفتر تلاش و دفتر املا و کتاب ریاضی و هوش ریاضی همراه دانش اموز باشد .
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما مروری برحرکت کلیه مهره ها داشتیم و مقایسه ای بین اسب و فیل انجام داده تا ویژگی های هر مهره را بهتر شناخته تا زمان مورد بهره برداری را دقیق بدانیم. درس اصلی ما مات های یک حرکتی بود ،ما برای مات کردن یک شاه باید در ابتدا تمامی خانه های اطراف شاه را به فاصله یک خانه مشخص کرده سپس تعیین نماییم که این شاه کدام خانه ها را می تواند برود ؟ آنجا را با یک دایره تو خالی مشخص می کنیم ،حالا خانه هایی رادکه نمی تواند برود را با ضربدر مشخص کرده و دست آخر با گرفتن خانه های فرار شاه و گرفتن خانه ای که خود شاه در آنجا قرار دارد می توانیم شاه را کیش و مات کنیم. ما چند نمونه مات را با عزیزانمان کار کردیم. لطفا در منزل با بچه ها تمرین حل کرده و بازی داشته باشید.متشکرم.