فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 1

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: ریاضی فعالیت: ورود به فصل سوم ریاضی ( اشکال هندسی )

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: تدریس درس علوم فصل پنجم پیام رمز را پیدا کن گفتگو درباره صداهای مختلف صدای نازک و صدای کلفت. صحبت شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فعالیت : فارسی : انجام کتاب نگارش ادامه درس کوشا و نوشا کامل شد.
تکلیف: تکلیف : انجام کتاب کار ریاضی از صفحه 49 تا 51 کامل شود . کاربرگ تلفیقی تقارن و فارسی ارائه شده انجام شود . با تشکر.

قرآن دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: آذر که می‌رسد، هوا بوی زمستان می‌گیرد، دل آدم‌ها گرم‌تر می‌شود و خاطره‌ها روشن‌تر. آذر ماهِ شمع و باران، ماهِ قدم‌هایی که آرام‌تر برداشته می‌شود تا جهان کمی مهربان‌تر شود. عرض سلام و ارادت خدمت شما اولیای عزیز قرآن : در این بخش درس پنجم قرآن تدریس شد آشنایی با سوره ناس و سوره فلق .

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... طراحی و رنگ آمیزی نقاشی با موضوع وسیله نقلیه .... به همراه فضاسازی مرتبط ....

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی، به اطلاع می‌رساند درس هفتم امروز تدریس شد. همچنین کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس قرار داده شده است. فعالیت‌های کلاسی نیز مطابق برنامه انجام گردید. با سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس انجام شود سپاس از همراهیتون.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی: درس دوستان ما تدریس شد راجع به مشاغل مختلف گفتگو شد.
تکلیف: انجام ارمغان هفته شماره 9 .

املا دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: املای کلاسی در کتاب املای علوی انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام..... آموزش حرف د و مرور حرف ر ...سپس انجام تمارین صفحات 11 و 12 کتاب کار

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: اهداف بازی چرخشی: 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: ریاضی : کتاب ریاضی تدریس شد مرور فصل جمع و تفریق فرآیندی.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. فارسی روانخوانی انجام شد. ادامه کتاب نگارش کامل شد.
تکلیف: کاربرگ ریاضی انجام شود. کتاب کار فارسی صفحه 52 و 53 حل شود. فردا املای کلاسی گرفته می شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: هدیه های آسمانی : تدریس درس چهارم مهربان تر از مادر انجام شد.

متن ادبی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: داستان گنجینه قسمت چهارم خوانده و پاسخ داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با مدیریت خشم از طریق تنفس شکمی در کلاس صحبت شد . لطفا تمرین صفحه 33 انجام شود و هفته آینده کتاب حتما به کلاس آورده شود.

هوش و ریاضی

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: کتاب چهار هوش صفحه 22 و 23 کامل شد.

ریاضی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام خدمتتون. ریاضی: تدریس تا صفحه 33 انجام شد. مرور بر جمع و تفریق فرآیندی.

علوم دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: برگزاری کلاس شاد بدون دیوار. هوای پاک و هوای آلوده همراه با بازی و نمایش در حیاط انجام گرفت.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: تکلیف : کتاب کار فارسی صفحه 50 و 51 کتاب کار ریاضی صفحه 42 و 43 انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فعالیت: انجام کتاب نگارش ادامه درس چوپان درست کار انجام شد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه تغییر رنگ متن تدریس شده و شعر احوال پرسی با کلیه علائم نگارشی تایپ شده.

فارسی دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: فارسی: روانخوانی انجام شد. مخالف و هم معنی درس کوشا و نوشا انجام شد.
تکلیف: تکلیف: انجام کتاب کار صفحه 44 تا 46 انجام شود. سه خط املا از درس کوشا و نوشا نوشته شود. روانخوانی تمرین شود.

قرآن دوم

مدرس: حیدری، مهسا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمتتون. قرآن صفحات 17 و 18 تدریس شد.

ورزش دوم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن پویا توضیح روش صحیح و اصلاح راه رفتن بازی فوتبال

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا آموزش بازی صحیح و انجام بازی درون کلاسی در کلاس انجام شد

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت فضای عمومی سینما توضیح داده شد ( با صدای بلند حرف نزنیم ، خوراکی های صدادار نخوریم ..).
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: