1403/05/01
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
فعالیت ریاضی امروز با هدف آشنایی با اعداد ،شمارش و توالی عدد انجام شد دانشآموزان با مفهوم کلی عدد ،شکل و شمارش با شعر آشنا شدند سپس در گروه با ابزار جوجه تیغی به تمرین و بازی با عدد ها پرداختند .
تکلیف
وسایل محیط پیرامون خود را بشمارند و با انگشتان دست اعداد مربوطه را نشان دهند . به طور مثال تعداد بشقاب ها ،صندلی ها و ....
علوم اول
ترکاشوند، مولود
دانش اموزان با روش اکتشافی و بازی با تشکیل سایه و بازتاب نور رنگی و اندازه سایه با توجه به دوری و نزدیکی منبع نور آشنا شدند .
رابطه نور با سایه را پیدا کردند (هرجا نور هست سایه برعکس اونه وقتی نور بالاست سایه جسم پایینه...)آزمایش های مربوطه با ابزارهای مختلف و اشکال هندسی انجام شد .
پسران گلم سایه اسباب بازی های خود را در حالت های مختلف مشاهده کنند .
پرتال هوش
ترکاشوند، مولود
جهت ها با شعر اموزش داده شد .
سپس دانش اموزان طبق الگو بازی چرخش و چینش رو انجام دادند .
سپس جهت ها را با حرکات بدن انجام دادند.
ندارند
1403/04/31
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
درس فارسی :موضوع صدای اول (هم آغاز)
ابتدا با دانش آموزان مبحث بخش کردن مرور شد .
سپس دانش آموزان صدای اول وسایل کیف خود را بیان کردند .
و بعد بازی رقابتی و هیجان انگیز کارت تصاویر را به صورت گروهی انجام دادند .
رنگ های مداد رنگی را نام برده و صدای اول هر کدام را بیان کنند .و برای هر کدام یک هم آغاز نام ببرند .
هنر اول
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان با استفاده از خاک و بذر گندم و شاهی یک باغچه درست کردند تا در جلسات بعدی با اضافه کردن نقاشی و صورتک سفالی کار خود را تمام کنند.
1403/04/27
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
فارسی
تمرین مفهوم صدای اول و صدای آخر در یک کلمه
دانش آموزان بعد از تمرین یک حرف مشخص در اول کلمه
به عنوان مثال ر مثل رنگین کمان
کلماتی با صدای ر در اول کلمه را نقاشی کردند
دانش آموزان وسایل کیف مدرسه ی خود را نام برده
و صدای اول و صدای اخر هر کدام از وسایل را بیان کنند .
چوب جادویی
ترکاشوند، مولود
چوب جادویی
فعالیت امروز با فارسی تلفیق شد
با تاکید بر صدای اول کلمه ر
معرفی رویداد طبیعی و زیبای رنگین کمان
ترتیب رنگ ها را به صورت پازل روی تخته مرتب کردند
سپس با چوب و فوم رنگین کمان درست کردند
ندارند
1403/04/24
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
موضوع اشکال هندسی با ربات هندسی و شعر تدریس شد.دانش آموزان با اشکال هندسی شکل های متنوع با نوآوری و خلاقیت خودشان درست کردند و سپس به کمک شکل دایره یک موش به عنوان مهارت دستورزی انجام دادند .
بچه ها با توجه با محیط پیرامون خود اشکال هندسی را پیدا کنند و اسامی آنها را به همراه ،تعداد گوشه و دیواره هایشان(ضلع) بیان کنند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
امروز موضوع بخش کردن تصویرک ها با مسابقه ی هیجان انگیز مربع های رنگی تدریس شد .و دانش آموزان اسامی خود را در کلاس بخش کردند.
دانش آموزان به دلخواه لوازم اتاق خود را بخش کنند .
هنر اول
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان مرحله اول کاردستی خود که رنگ آمیزی خانه با مدادرنگی بود را انجام دادند تا جلسه آینده سر آدمک خود را باسفال درست کنند.
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان در صورت تمایل کاور برای کار با سفال همراه خود بیاورند ممنون