فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ها و ترکیب ها مرور شد. سپس روان خوانی درس ن کلمات کوچک پرسیده شد ، شنبه مجدد از همه ی دانش آموزان به خصوص دانش آموزانی که نیاز به تلاش در کتاب کلمه های کوچک گرفتند پرسیده می شود .
تکلیف: 1) روان خوانی کلمات کوچک درس ن تمرین شود تعداد دفعات تمرین در کتاب کلمه های کوچک یادداشت شود. 2) ارمغان 11 3)کلمه نویسی با هر چند ترکیب که دانش آموز دوست دارد .(همانند تمرین کلاس )

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان با ترکیب های مختلف کلمه سازی کردند . با هدف تثبیت یادگیری و تکرار و تمرین نشانه ها ، حتما دانش آموزان عزیزم این تمرین را به صورت های مختلف در منزل انجام دهند مثل گفتاری یا نوشتاری و...
تکلیف: ندارند .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هفتم ( خدمات بانک ها - وام ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس هفتم صفحه 59 انجام شد. فعالیت در منزل درس هفتم صفحه 60 انجام شد. انیمیشن باب اسفنجی قسمت سپرده بانکی گذاشته شد. انیمیشن گاگولا ( وام ) گذاشته شد. قصه صوتی چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ پخش شد. معرفی کتاب: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ کتاب ها چک شد.

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان به صورت گروهی در آزمایشگاه چرخه ی رشد حیوانات مختلف را درست کردند و در مورد چرخه ی رشد حیوانات صحبت کردند و اطلاعات خود را با هم کلاسی های خود به اشتراک گذاشتند .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا ترکیب ها و نشانه های خوانده شده مرور شد . سپس دانش آموزان با داستان و شعر نشانه ی دو شکلی ن را یاد گرفتند . و درس 5 کتاب فارسی با هدف تصویر خوانی و تشخیص جایگاه نشانه در کلمات تدریس شد . بچه ها با مراحل تهیه نان و انواع نان و وسایل کشاورزی جهت تهیه نان مثل کمباین و آسیاب و... آشنا شدند . سپس جدول ترکیب را نوشتند و بعد با ترکیب ها کلمه سازی کردند. و با چند کلمه سخت جمله سازی کردند . کتاب کار فارسی تا پایان درس نان با هدف تثبیت یادگیری کامل شد .
تکلیف: 1)با ترکیب های زیر کلمه بنویس. (همانند کار کلاسی) با: دا : تا : تَ: تو : سا: سو: 2) نوشتند جدول ترکیب توسط دانش آموز 3) رو خوانی کلمه های کوچک (مدت زمان تمرین یاد داشت شود و همچنین یادداشت کنید چند دور خوانده )

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس نان با هدف تثبیت یادگیری نشانه جدید و کامل کردن جملات ناقص انجام شد .
تکلیف: ندارند .

استعداد فضایی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: آزمون استعداد فضایی گرفته شد .
تکلیف: ندارند .

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مهارت کنترل خشم و عصبانیت آموزش داشتیم و کلیپی در این مورد مشاهده کردیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید .

آزمایشگاه

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان جهت تثبیت یاد گیری چرخه ی رشد در محیط آزمایشگاه چرخه ی رشد درست کردند . وکنفرانس چرخه ی رشد گروه خود را ارائه دادند .
تکلیف: ندارند .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ادامه ی تم هشت کتاب ریاضی با هدف آشنایی با اندازه گیری با وسایل مختلف و انجام الگوی رنگی و جدول سودو کوی چهار در چهار انجام شد . کتاب کار ریاضی تا پایان تم هشت باهدف تثبیت یادگیری کامل شد .
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: بازی کلمه خوانی با دست با هدف مرور و تکرار ترکیب ها و نشانه ها انجام شد . جشن اسم آراد جان برگزار شد . ایجاد انگیزه ی ر کارت هدیه به مادر به بچه ها داده شد . آزمون فارسی برگزار شد .
تکلیف: 1)ارمغان 10 2)دیکته شب (برای دانش آموزانی که در دیکته کلاسی غلط نداشتند دیکته نوشته نشود اما دانش آموزانی که اشتباه داشتند دیکته در دفتر مشق داشته باشند ) 3)رو خوانی کلمه های کوچک درس ر برنامه ی فردا 1)دفتر دیکته ی علوی 2)کتاب کلمه های کوچک

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دیکته ی کلاسی با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی ت گفته شد . دفتر دیکته را دانش آموزان جهت امضا والدین با خود به منزل آورده اند . حتما امضا شود و فردا دانش آموزان با خود به کلاس بیاورند . هیچ گونه دیکته ای در دفتر دیکته علوی نوشته نشود می توانید کادر دیکته های بعدی را تزیین کنید .
تکلیف: ندارند .

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: ارتقاء و ترفیع پیاده آموزش داده شد، تمرینات مربوطه انجام شد.
تکلیف: حل پازل مات در یک حرکت در سایت لیچس

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تم هشت ریاضی با هدف آشنایی با مراحل نماز و نام هر مرحله و آشنایی با قبله نما و کار با آن ، وداستان گفتن برای تصاویر با هدف مفهوم جمع و تفریق با کلید واژه های روی هم برای جمع و باقی مانده برای تفریق را تا پایان صفحه ی 54 تدریس شد . الگوی شطرنجی متصل و رنگی را کامل کردند . کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 54با هدف توبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: مرور و تمرین نشانه ر انجام شد . جدول ترکیب مجدد مرور شد . کلاس بدون دیوار و بازی مرتب کردن جمله با لیوان با هدف تقویت روان خوانی کلمات و یادگیری مرتب کردن جمله و به خاطر سپردن جمله و انتقال آن به تبلت های وایت برد انجام شد . روان خوانی درس یک تا پایان درس مادر کتاب فارسی پرسیده شد . فردا دیکته کلاسی داریم . تمام ترکیب ها و جمله سازی و جدول بخش و صدا کشی حتما تمرین شود .
تکلیف: 1)روخوانی صفحه ی 14 کتاب کلمه های کوچک 2)حل درک مطلب صفحه ی 15 3)دیکته ی دانش آموز به بابا یا مادر دانش آموز به پدر یا مادر خود دیکته می گوید و مادر یا پدر دقیقا همان اشتباهاتی که دانش آموز دارد را باید در دیکته تکرار کنند و در نهایت دانش آموز تصحیح کند. برنامه ی فردا 1)دفتر مشق 2)کتاب کلمه های کوچک

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت دست کاری هماهنگی چشم و دست و چشم و پا سرعت عکس و العمل دقت و تمرکز تقویت عضلات ریز و درشت

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش طرز صحیح قاشق گرفتن ( غذاخوری)

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: تلفیق با درس ر نام حیواناتی که صدای ر دارند صحبت در مورد تغذیه و نحوه ی حرکت آنها
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ها و ترکیب ها مرور شد . سپس رو خوانی کتاب فارسی از درس یک آب پرسیده شد . نشانه ی یک شکلی ر با کمک داستان حیواناتی که میخواستند بروند خونه ی مادر بزرگه و قرار بود هر کسی ی سوغاتی ببره و با کمک شعر تدریس شد . سپس جدول ترکیب نوشته شد . و با ترکیب ها کلمه سازی کردند . و با کلمات درس جدید جمله سازی کردند . کتاب کار فارسی تا پایان درس 5 مادر انجام شد .
تکلیف: 1)جمله سازی با 10 کلمه 2) جدول بخش و صدا کشی برای پنج کلمه ی سخت 3) رو خوانی درس های یک تا پنج فارسی 4) تمرین سریع خوانی جدول ترکیب

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس ر با هدف تثبیت یادگیری خواندن نشانه و ترکیب ها و جمله های جدید درس و جدول بخش و صدا کشی انجام شد .
تکلیف: ندارند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: