1403/08/23
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ها و ترکیب ها مرور شد.
سپس روان خوانی درس ن کلمات کوچک پرسیده شد ،
شنبه مجدد از همه ی دانش آموزان به خصوص دانش آموزانی که نیاز به تلاش در کتاب کلمه های کوچک گرفتند پرسیده می شود .
1) روان خوانی کلمات کوچک درس ن تمرین شود تعداد دفعات تمرین در کتاب کلمه های کوچک یادداشت شود.
2) ارمغان 11
3)کلمه نویسی با هر چند ترکیب که دانش آموز دوست دارد .(همانند تمرین کلاس )
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان با ترکیب های مختلف کلمه سازی کردند .
با هدف تثبیت یادگیری و تکرار و تمرین نشانه ها ،
حتما دانش آموزان عزیزم این تمرین را به صورت های مختلف در منزل انجام دهند مثل گفتاری یا نوشتاری و...
ندارند .
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس هفتم ( خدمات بانک ها - وام ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس هفتم صفحه 59 انجام شد.
فعالیت در منزل درس هفتم صفحه 60 انجام شد.
انیمیشن باب اسفنجی قسمت سپرده بانکی گذاشته شد.
انیمیشن گاگولا ( وام ) گذاشته شد.
قصه صوتی چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ پخش شد.
معرفی کتاب: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟
کتاب ها چک شد.
1403/08/22
علوم اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان به صورت گروهی در آزمایشگاه چرخه ی رشد حیوانات مختلف را درست کردند و در مورد چرخه ی رشد حیوانات صحبت کردند و اطلاعات خود را با هم کلاسی های خود به اشتراک گذاشتند .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا ترکیب ها و نشانه های خوانده شده مرور شد .
سپس دانش آموزان با داستان و شعر نشانه ی دو شکلی ن را یاد گرفتند .
و درس 5 کتاب فارسی با هدف تصویر خوانی و تشخیص جایگاه نشانه در کلمات تدریس شد .
بچه ها با مراحل تهیه نان و انواع نان و وسایل کشاورزی جهت تهیه نان مثل کمباین و آسیاب و... آشنا شدند .
سپس جدول ترکیب را نوشتند و بعد با ترکیب ها کلمه سازی کردند.
و با چند کلمه سخت جمله سازی کردند .
کتاب کار فارسی تا پایان درس نان با هدف تثبیت یادگیری کامل شد .
1)با ترکیب های زیر کلمه بنویس.
(همانند کار کلاسی)
با: دا : تا : تَ: تو : سا: سو:
2) نوشتند جدول ترکیب توسط دانش آموز
3) رو خوانی کلمه های کوچک (مدت زمان تمرین یاد داشت شود و همچنین یادداشت کنید چند دور خوانده )
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان درس نان با هدف تثبیت یادگیری نشانه جدید و کامل کردن جملات ناقص انجام شد .
ندارند .
استعداد فضایی اول
ترکاشوند، مولود
آزمون استعداد فضایی گرفته شد .
ندارند .
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مهارت کنترل خشم و عصبانیت آموزش داشتیم و کلیپی در این مورد مشاهده کردیم .
عزیزان تکلیف ندارید .
آزمایشگاه
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان جهت تثبیت یاد گیری چرخه ی رشد در محیط آزمایشگاه چرخه ی رشد درست کردند .
وکنفرانس چرخه ی رشد گروه خود را ارائه دادند .
ندارند .
1403/08/21
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ادامه ی تم هشت کتاب ریاضی با هدف آشنایی با اندازه گیری با وسایل مختلف و انجام الگوی رنگی و جدول سودو کوی چهار در چهار انجام شد .
کتاب کار ریاضی تا پایان تم هشت باهدف تثبیت یادگیری کامل شد .
ندارند.
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
بازی کلمه خوانی با دست با هدف مرور و تکرار ترکیب ها و نشانه ها انجام شد .
جشن اسم آراد جان برگزار شد .
ایجاد انگیزه ی ر کارت هدیه به مادر به بچه ها داده شد .
آزمون فارسی برگزار شد .
1)ارمغان 10
2)دیکته شب (برای دانش آموزانی که در دیکته کلاسی غلط نداشتند دیکته نوشته نشود اما دانش آموزانی که اشتباه داشتند دیکته در دفتر مشق داشته باشند )
3)رو خوانی کلمه های کوچک درس ر
برنامه ی فردا
1)دفتر دیکته ی علوی
2)کتاب کلمه های کوچک
املا اول
ترکاشوند، مولود
دیکته ی کلاسی با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی ت گفته شد .
دفتر دیکته را دانش آموزان جهت امضا والدین با خود به منزل آورده اند .
حتما امضا شود و فردا دانش آموزان با خود به کلاس بیاورند .
هیچ گونه دیکته ای در دفتر دیکته علوی نوشته نشود
می توانید کادر دیکته های بعدی را تزیین کنید .
ندارند .
1403/08/20
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تم هشت ریاضی با هدف آشنایی با مراحل نماز و نام هر مرحله و آشنایی با قبله نما و کار با آن ،
وداستان گفتن برای تصاویر با هدف مفهوم جمع و تفریق با کلید واژه های روی هم برای جمع و باقی مانده برای تفریق را تا پایان صفحه ی 54 تدریس شد .
الگوی شطرنجی متصل و رنگی را کامل کردند .
کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 54با هدف توبیت یادگیری انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
مرور و تمرین نشانه ر انجام شد .
جدول ترکیب مجدد مرور شد .
کلاس بدون دیوار و بازی مرتب کردن جمله با لیوان با هدف تقویت روان خوانی کلمات و یادگیری مرتب کردن جمله و به خاطر سپردن جمله و انتقال آن به تبلت های وایت برد انجام شد .
روان خوانی درس یک تا پایان درس مادر کتاب فارسی
پرسیده شد .
فردا دیکته کلاسی داریم .
تمام ترکیب ها و جمله سازی و جدول بخش و صدا کشی حتما تمرین شود .
1)روخوانی صفحه ی 14 کتاب کلمه های کوچک
2)حل درک مطلب صفحه ی 15
3)دیکته ی دانش آموز به بابا یا مادر
دانش آموز به پدر یا مادر خود دیکته می گوید و مادر یا پدر دقیقا همان اشتباهاتی که دانش آموز دارد را باید در دیکته تکرار کنند و در نهایت دانش آموز تصحیح کند.
برنامه ی فردا
1)دفتر مشق
2)کتاب کلمه های کوچک
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت دست کاری
هماهنگی چشم و دست و چشم و پا
سرعت
عکس و العمل
دقت و تمرکز
تقویت عضلات ریز و درشت
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش طرز صحیح قاشق گرفتن ( غذاخوری)
1403/08/19
علوم اول
ترکاشوند، مولود
تلفیق با درس ر
نام حیواناتی که صدای ر دارند صحبت در مورد تغذیه و نحوه ی حرکت آنها
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ها و ترکیب ها مرور شد .
سپس رو خوانی کتاب فارسی از درس یک آب پرسیده شد .
نشانه ی یک شکلی ر با کمک داستان حیواناتی که میخواستند بروند خونه ی مادر بزرگه و قرار بود هر کسی ی سوغاتی ببره و با کمک شعر تدریس شد .
سپس جدول ترکیب نوشته شد .
و با ترکیب ها کلمه سازی کردند .
و با کلمات درس جدید جمله سازی کردند .
کتاب کار فارسی تا پایان درس 5 مادر انجام شد .
1)جمله سازی با 10 کلمه
2) جدول بخش و صدا کشی برای پنج کلمه ی سخت
3) رو خوانی درس های یک تا پنج فارسی
4) تمرین سریع خوانی جدول ترکیب
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش
تا پایان درس ر با هدف تثبیت یادگیری خواندن نشانه و ترکیب ها و جمله های جدید درس و جدول بخش و صدا کشی انجام شد .
ندارند .