فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مسئله های دو مرحله و نحوه ی انجام انها مرور و تمرین شد . سپس تم 25 کتاب ریاضی ابتدا تصویر خوانی شد و سپس اعداد از 1 تا 99 را دانش آموزان در جدول اعداد نوشتند و تم 25 تا پایان با هدف تثبیت یادگیری الگو ها و مسئله های دو مرحله ای انجام سد .
تکلیف: 1)از عدد 50 تا 70 هم به حروف و هم به عدد بنویس .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه غ تکرار و مرور شد . سپس روان خوانی درس 21 کتاب فارسی باهدف ارزیابی دانش آموزان از همگی پرسیده شد . و کتاب کار فارسی تا پایان درس 21 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: 1) دیکته شب تا پایان نشانه ضاد گفته شود . 2) روان خوانی درس 21 از کتاب کلمه کوچولو و انجام درک مطلب آن . برنامه فردا 1)کتاب کلمه کوچولو 2) کتاب فارسی 3) دفتر مشق 4)دفتر دیکته علوی

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: تعادل مهارت های جابجایی دقت و تمرکز و توجه هماهنگی چشم و پا هماهنگی گروهی

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز مبحث مات با رخ تدریس شد که آخرین درس از کلاس ما بود و از هفته بعد مرور حرکات مهره ها رو شروع میکنیم با تشکر از توجه شما

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش رفتار صحیح در خیابان

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار علوم باهدف تکرار و مرور مفاهیم درس 13 تا پایان درس 13 انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی کلمه کوچولو درس ط با هدف مرور و تکرار نشانه ط از همه دانش آموزان پرسیده شد . سپس نشانه چهار شکلی غ با کمک داستان و کد گذاری دوغ تدریس شد . و دانش آموزان کلمات و جدول ترکیب را در دفتر مشق نوشتند . جهت ایجاد انگیزه دانش آموزان برای نشانه غ دانش آموزان با خمیر های خود غذا های مختلف را درست کردند .
تکلیف: 1) روان خوانی درس لاک و مرغابی از کتاب فارسی تمرین شود . 2)یک بار از درس مرغابی و لاک پشت با خط زیبا رو نویسی کن .)اکثر دانش آموزان در کلاس انجام دادند ) 3) کلمات غ که در دفتر مشق نوشته شده مجدد نوشته شود. برنامه فردا 1)کتاب فارسی 2)کتاب ریاضی 3)کتاب کار فارسی 4)دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس لاک پشت و مرغابی ها با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: ندارند .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تم 24 کتاب ریاضی تا پایان انجام شد و بازخورد داده شد دانش آموزانی که نیاز به اصلاح داشتند حتما سوالات را مجدد انجام دهند و اولیا بازخورد دهند . کتاب کار ریاضی تا پایان تم 24 با هدف تثبیت یادگیری و تکرار و تمرین بیشتر انجام شد . کتاب کار را هم اولیا بازخورد دهند .
تکلیف: 1)دو نمونه مسئله دو مرحله ای همانند مسئله های صفحه ی آخر تم 24 از کتاب کار ریاضی در دفتر مشق انجام شود .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی یک شکلی ط مرور شد و کلمات آن تکرار و تمرین شد . امروز تولد گل پسرای فروردین ماهی برگزار شد .
تکلیف: 1 ) با ده کلمه مهم املایی (کلماتی که در دفتر مشق نوشته اند و یا در متن درس های کتاب فارسی خط کشیده اند )در دفتر مشق جمله سازی کن. 2) روان خوانی درس ط انجام شود . برنامه شنبه 1)کتاب فارسی 2)کتاب کلمه کوچولو 3)کتاب نگارش 4)کتاب کار علوم 5)دفتر مشق

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا دیکته ی عین و دیکته ی ث در دفتر دیکته ی علوی گفته شد .حتما توسط اولیا بازخورد داده شود .
تکلیف: 1)برای هر دانش آموز یاد داشت شده اشتباهات دیکته خود را چگونه تمرین کنند . برای دانش آموزانی که اشتباهات کمتری داشتند فقط با کلمات جمله سازی کنند .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هفدهم ( شعار تبلیغاتی ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس هفدهم صفحه 129 انجام شد. فعالیت در منزل درس هفدهم صفحه 130 انجام شد. تبلیغ همراه اول همراه با شعار آن پخش شد. تبلیغ مزمز همراه با شعار آن پخش شد. قصه صوتی از من کلاه بخر پخش شد. در رابطه با شعار ها و مزایای آن صحبت شد. شعارهای متفاوت برند ها گفته شد.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی درس خاطرات انقلاب از کتاب فارسی از همه ی دانش آموزان پرسیده شد . سپس نشانه ط و کلمات آن مرور شد . چند نمونه جمله سازی در دفتر مشق تمرین شد . کتاب کار فارسی با هدف تثبیت یادگیری تا پایان درس خاطرات انقلاب کامل شد . بازی تشخیصی ط و ت به صورت تلفیقی با علوم قلاب و ماهی ها در کلاس برگزار شد .
تکلیف: 1)دیکته شب تا نشانه ض 2)روان خوانی کلمه کوچولو درس طا و کامل کردن درک مطلب آن برنامه فردا 1)دفتر دیکته علوی 2)کتاب ریاضی 3)کتاب کار ریاضی 4)دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس خاطرات انقلاب با هدف تثبیت یادگیری کامل شد .
تکلیف: ندارند .

قرآن اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی لوحه های قبلی پرسیده شد . سپس کتاب قرآن تا پایان درس ششم تدریس شد و دانش آموزان لوحه ها را در کلاس خواندن و تمرین کردند . سوره ی فلق به شعر تدریس شد .
تکلیف: تمرین لوحه های درس ششم توسط دانش آموز به صورت ترکیب خوانی

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان وسایلی که آهنر با داشتند و آهنرباهای آموزشی خود را به کلاس آوردند انواع آهنربا مثل نعلی شکل و تیغه ای معرفی شد قطب های آهنربا معرفی شد دانش آموزان با مفهوم دفع و جذب آشنا شدند و با دارت مگنتی به صورت تلفیق با ریاضی برای جمع کردن امتیازات خود بازی کردند .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا درس ض تکرار و مرور شد . سپس نشانه ی یک شکلی ط (طا) با کمک داستان طوطی و با کد گذاری طوطی و طناب تدریس شد . و دانش آموزان کلمات آن را در دفتر مشق نوشتند و با ترکیب های آن کلمه سازی کردند . و درس خاطرات انقلاب از کتاب فارسی تدریس شد . و رو خوانی آن تمرین شد .
تکلیف: 1)کلمات طا را که امروز در کلاس نوشتند مجدد با خط زیبا در دفتر مشق بنویسند . 2)رو خوانی درس خاطرات انقلاب تمرین شود . برنامه فردا 1)کتاب نگارش 2)کتاب فارسی 3)کتاب کار فارسی 4)دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان یک مداد صفحه ی دوم از درس خاطرات انقلاب کامل شد .دانش آموزانی که کتاب نیاورده بودند و یا غایب بودند حتما کار های کلاسی را انجام دهند .
تکلیف: کتاب نگارش تا پایان یک مداد صفحه 125 تکمیل شود .

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان کلاس خوشحال دوباره همدیگرو دیدیم دلم براتون تنگ شده بود آموزش امروز ساحل دریا و غروب خورشید

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با کد وقتی کاراکتر با کاراکتر دیگر برخورد کرد |، آنگاه ...... (کد شرط if) آشنا شدند، سپس از دانش آموزان خواسته شد با استفاده از این کد و کد هایی که قبلا یاد گرفته بودند یک پروژه دلخواه بر مبنای جمله شرطی بنویسند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا با استفاده از کد جمله شرطی وقتی کاراکتر با کاراکتر دیگر برخورد کرد آنگاه .... یک برنامه دلخواه بسازید (لطفا قبل از نوشتن هر برنامه در ذهن خود مثل مطالبی که در کلاس یاد گرفتید ابتدا کاراکتر ( متغیر) خود را تعریف کنید و سپس یک داستان بسازید ) با تشکر ***یادگیری کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: