فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار علوم تا پایان درس دوازدهم از خانه تا مدرسه کامل شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه های ذال و صاد تکرار و مرور شد . سپس روان خوانی کتاب فارسی درس سفر دلپذیر پرسیده شد . نشانه ی چهار شکلی عین با کمک داستان و کد گذاری کلمات در داستان علی و معصومه تدریس شد . پس از کلمه نویسی در دفتر مشق کتاب نگارش و کتاب کار فارسی تا پایان درس ع انجام شد . ارزشیابی فارسی برگزار شد . ریاضی از تم 14 تا پایان تم 19 تکرار و تمرین شود .
تکلیف: 1)روان خوانی درس علی و معصومه از کتاب فارسی تمرین شود . 2)دیکته شب نوشته شود . 3)کلمات عین مجدد در دفتر مشق مرور شود وداستانی که با کلمات ساخته ایم را تمرین کنند . برنامه ی فردا 1)کتاب ریاضی 2)کتاب کار ریاضی 3)کلمه کوچولو 4)کتاب فارسی

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس علی و معصومه با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: ندارند .

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دیکته خوا استثنا گفته شد دانش آموزان اشتباهات خود را تکرار و تمرین کنند .
تکلیف: تکرار و تمرین اشتباهات دیکته انجام شود .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار ریاضی تم 22 تا پایان صفحه ی 156 کامل شد و عبارت نویسی برای شکل و چوب خط تمرین شد . بازی الکو یابی به کمک جدول اعداد تمرین شد .
تکلیف: 1)تکمیل کتاب کار ریاضی تا پایان تم 22

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ذال مرور و تکرار شد و مجدد جدول ترکیب انجام شد و دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند و بیان کردند . سپس کتاب کار فارسی تا پایان درس ذال با هدف تکرار و تمرین و ارزیابی دانش آموزان و با مشارکت آن ها انجام شد .
تکلیف: 1)دیکته شب 2)کتاب کار ریاضی تا پایان تم 22 انجام شود . 3)کتاب کلمه کوچولو تا پایان درس ذال درک مطلب ها کامل شود و روان خوانی تمرین شود . برنامه ی شنبه 1)دفتر دیکته علوی 2)کتاب نگارش 3)کتاب کار فارسی 4)کتاب فارسی 5)کتاب کار علوم تمامی کتاب ها طبق فعالیت هایی که در پرتال گذاشته شده باید تکمیل و تصحیح شودند توسط اولیا ی عزیز و حتما تاریخ زده شود ،

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس چهاردهم (تخصص گرایی) تدریس شد. درس قبلی ( کارآفرینی ) دوره شد. فعالیت در کلاس درس چهاردهم صفحه 109 انجام شد. انیمیشن طنز (تخصص گرایی) گذاشته شد. انیمیشن شیرینی پز سخت کوش گذاشته شد.

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس 12 از خانه تا مدرسه و مفهوم حرکت و نام بردن وسایلی که حرکت می کنند .و وسایلی که حرکت نمی کنند .و پخش کلیپ فندق تدریس شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی ص از کتاب کلمه کوچولو پرسیده شد . سپس نشانه ی (ذال) با کمک داستان دختری به نام آذر و کد گذاری ذرت تدیس شد کلمه ها را دانش آموزان نوشتند و سپس جدول ترکیب را در دفتر مشق خود نوشتند . درس سفر دلپذیر روان خوانی شد .
تکلیف: 1)روان خوانی درس سفر دلپذیر انجام شود . 2)داستان آذر با کلمات دفتر مشق تمرین شود . 3)کتاب نگارش کامل شود . برنامه ی فردا 1)کتاب فارسی 2)کتاب کار فارسی 3)کتاب کار علوم 4)دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش درس سفر دلپذیر کامل شد .
تکلیف: تکمیل کتاب نگارش درس سفر دلپذیر انجام شود .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تم 22 تصویر خوانی شد .برای عدد 22 دانش آموزان شکل و چوب جدول ارزش مکانی کشیدند . سپس تم 22 را تا پایان کتاب ریاضی با هدف انجام الگوهای شش تا شش تا و هفت تا هفت تا و انجام مسئله به کمک محور انجام دادند . دانش آموزان غایب کار های کلاسی را انجام داده و هر روز که به مدرسه آمدند تمام تکالیف را جهت چک کردن به بنده تحویل دهند.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا دیکته پا تخته ای به صورت تلفیق با درس ریاضی توسط خود دانش آموزان به هم کلاسی ها از درس صدای موج و در بازار گفته شد.و دانش آموزان در دفتر مشق نوشتند. سپس روان خوانی درس صدای موج از تمامی دانش آموزان پرسیده شد. و داستان صادق مجدد همراه کارت کلمات مرور شد. فارسی از درس 8تا پایان درس 15 (از نشانه ی . تا خوا ) مطالعه شود .
تکلیف: 1)تمرین فارسی جمله مرتب کنید. جمله کامل کنید . دیکته کچلی (نقطه گذاری) تمرین کلمات اُ استثنا و خوا استثنا و دیکته ی تصویری ای مستقل برنامه ی فردا 1)کتاب فارسی 2)کتاب نگارش 3)کتاب کار فارسی غایبین کتاب های روز قبل را انجام داده و فردا بیاورند کتاب ها چک شود و توسط اولیا بازخورد داده شود .

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: کنترل شی تقویت عضلات ریز و درشت دست هماهنگی چشم و دست هماهنگی گروهی مهارت جابجایی زمان واکنش

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی. این جلسه تکنیک به سیخ کشیدن آموزش داده شد و سعی شد که با حل مسئله های این مبحث اهداف این تکنیک هم آموزش داده شد.قبل تایم آمورش هم بچه ها نیمه اول کلاس رو بازی کردن با تشکر از توجه شما

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش بهداشت فردی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: