1403/08/09
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
دانش آموزان به صورت مشارکت فعال در کلاس
کتاب کار ریاضی را تا پایان تم 6 با هدف تثبیت یادگیری شمارش به کمک چوب خط و مفهوم جمع و تفریق انجام دادند .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تدریس حواس پنج گانه با پخش کلیپ مرور شد
تمام نکات گفته شد .
سپس دانش آموزان حواس پنچ گانه را نام بردند .
درس سوم علوم
سالم باش ،شاداب باش
با هدف آشنایی با
1)تاثیر ورزش و بازی در سلامت و شادابی
2) چگونگی رعایت بهداشت فردی
3)آشنایی با غذا های سالم و ناسالم
4)مراقبت از خود و مراجعه به پزشک
5)رعایت نکات ایمنی جهت کمک به سلامتی
6) خواب و استراحت کافی
تدریس شد .
در یک برگه ی a4 یک سمت تصویر و یا نقاشی خوراکی های مفید را بچسبان و یک سمت خوراکی های مضر و ناسالم را بچسبان .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا دانش آموزان نشانه ها و جدول ترکیب را مرور کردند .
وبا تبلت های وایت برد دیکته نویسی کردند .
سپس روخوانی درس س پرسیده شد .
کتاب کار فارسی تا پایان درس (کلاس )با هدف تثبیت یادگیری نشانه س و دیکته تصویری و جمله سازی با دو کلمه انجام شد .
بازی لیوان هارو فوت کن تا کلمه رو پیدا کنی امروز در کلاس انجام شد .
1) ارمغان شماره هفته 7
2) با کلمات زیر با توجه به کلمات خوانده شده جمله بساز .
بادام :
اَسَد:
سَبَد:
اَسب:
آدامس:
3)برای کلمات زیر ماشین یا جدول بخش و صدا کشی در دفتر بکشید .
سَبَد_آدامس_اَسَد_اَسباب
4)تمرین رو خوانی کلمات کوچک درس س
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان دیکته ی تبلتی داشتند با هدف تثبیت یادگیری نشانه ها
ندارند .
قرآن اول
ترکاشوند، مولود
درس اول کتاب قرآن با توجه به تصاویر کتاب و با هدف یادگیری شروع هر کار با نام خدا
و نام بردن کارهایی که با نام خدا شروع میشوند توسط دانش آموز انجام شد .
دانش آموزان اولین پیام قرانی را همراه با معنی آن یاد گرفتند_ بسم الله الرحمن الرحیم (به نام خداوند بخشنده ی مهربان ) یاد گرفتند .
سوره توحید در کلاس خوانده شده همراه با معنی .
ندارند .
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس پنجم ( پس انداز ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس پنجم صفحه 44 انجام شد.
جمع بندی 5 درس صفحه 46 انجام شد.
انیمیشن شعر پس انداز گذاشته شد.
قصه صوتی چه روزی قلکم را بشکنم ؟ پخش شد.
معرفی کتاب: چه روزی قلکم را بشکنم؟
کتاب ها چک شد.
ساخت کاردستی (قلک با استفاده از مواد دور ریختنی)جهت انجام فعالیت درس پنجم و استفاده از آن در نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان
در صورت برگزاری نمایشگاه تاریخ آن اعلام میشود.
1403/08/08
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
صفحه ی 40 و 41کتاب ریاضی با هدف درک اولیه ی مفهوم تفریق و نمایش آن با رنگ ها
رشد اراک کلامی و غیر کلامی
ارائه ی بازنمایی اعداد به کمک چینه و چوب خط
و داستان سازی و برقرار ارتباط کلامی
و بکار گیری مهارت شمارش در داستان
انجام شد .
برای اسباب بازی به تعداد پنج تاو کم تر داستان بسازید و از مفاهیم جمع و تفریق استفاده کنید .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان با رفتن به آزمایشگاه با هدف
بیان مشاهدات به صورت فردی و گروهی ،استفاده ی همزمان از چند حس و بیان ویژگی های ظاهری مثل بو ،مزه ، زبری نرمی و توجه به حس بینایی و شنوایی و اهمیت انها در زندگی ،
حواس پنج گانه و اسامی آنها را یاد گرفتند .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
درس سه فارسی کلاس با هدف آشنایی با محیط کلاس و مرور قوانین کلاس آشنایی با شکل و صدای نشانه س و جایگاهش در کلمات تدریس شد .
1)رو خوانی کتاب کلمه های کوچک درس س
2)تمرین جدول ترکیب
3)دیکته شب
کتاب های فردا
کلمات کوچک
دفتر مشق
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا جدول ترکیب و کلمات نشانه ی جدید در دفتر مشق نوشته شد .
سپس کتاب نگارش درس (س) با هدف تثبیت یادگیری نشانه و جایگاهش در کلمات کامل شد .
بچه ها امروز با تبلت های خود جدول ترکیب را تمرین کردند .
ندارند .
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
باسلام و وقت بخیر
امروز در مورد تغذیه سالم و خوراکی های مقوی و غیر مقوی همراه با نمایش عروسکی آموزش داشتیم . /صفحات 14،15 کتاب مهارت انجام شد .
عزیزان تکلیف ندارید
آزمایشگاه
ترکاشوند، مولود
دانش آموزان امروز جهت آزمایش حواس پنچ گانه به آزمایشگاه رفتند .
ندارند .
1403/08/07
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
بازی به تعداد شکل های روی تخته چوب خط بذار .
استفاده از ابزار چوب خط
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ها و جدول ترکیب با شعر تکرار و تمرین شد .
سپس کتاب فارسی ، درس 3مدرسه با هدف معرفی نشانه ی م و تشخیص صدای م در اول و وسط و آخر کلمات و آشنایی بیشتر با مدرسه و قوانین و مقرارات آن
و نام بردن اسم نشانه های آموخته شده تدریس شد .
سپس بچه ها با صدای بلند درس را کل خوانی کردند .
وبا مفهوم جمله به کمک داستان آشنا شدند .
و چند نمونه جمله سازی در کلاس انجام دادند .
کتاب کار فارسی با هدف تثبیت یادگیری تا پایان درس 3 انجام شد .
1)کتاب کلمه های کوچک از ابتدا تا پایان صفحه ی 6 رو خوانی شود ،فردا پرسش صفحه ی 6را داریم .
2)رو نویسی جملات صفحه ی 6 و به تعداد کلمه های هر جمله جلوی جملات چوب خط بکشید .
برنامه ی فردا
1)کتاب کلمه های کوچک
2)دفتر مشق
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
تمرین جمله سازی ابتدا در دفتر مشق
سپس به صورت مسابقه ای
با کارت ترکیبات کلمه سازی کردند ،
و کلمات را روی تخته نوشتند،و بچه ها وارد دفتر خود کردند .
ندارند .
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان با نرم افزار paint نقاشی کشیدند و با انواع ابزار این نرم افزار کار کردند
دانش آموزان گرامی لطفا در خانه با والدین خود با نرم افزار paint یک نقاشی بکشید و عکس آن را برای معلم پایه خود بفرستید
1403/08/06
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
مرور مفهوم جمع و تفریق با شعر و ابزار انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
تدریس نشانه ی دو شکلی م
م غیر آخر و م آخر به کمک شعر و داستان مار
تدریس شد .
سپس جدول ترکیب انجام شد .
و دانش آموزان با ترکیبات کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
ماشین بخش و صدا کشی با هدف آشنایی با تعداد بخش ها و تعداد صدا های هر کلمه تدریس شد و در دفتر مشق چند نمونه انجام شد .
سپس مسابقه ی ماشین و بخش و صدا کشی برگزار شد .
برای نشانه ی جدید تولد گرفته شد .
و گیفت و هدیه ی مداد جهت ایجاد انگیزه داده شد .
1)دیکته ی شب از نشانه ها و ترکیبات و کلمات و در نهایت جمله های خوانده شده .
2)رو خوانی کلمات دفتر مشق
3)کشیدن چند نمونه ماشین و بخش و قدا کشی برای کلمات (داماد -دام -بادام -مام آداب)
کتاب فردا
1)فارسی
2)دفتر مشق
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان درس مدرسه با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید و تشخیص جایگاه نشانه در کلمات انجام شد .
ندارند .
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت های استواری
مهارت های جابجایی
مهارت های دستکاری
شطرنج
جعفر پور، کیمیا
مهره ی اسب آموزش داده شد
و معماهای مربوط به آن حل شد.
نحوه حرکت تمامی مهره ها مرور شد.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش طرز صحیح نشستن
بچهها با رعایت اتیکت، پشت میز تحریر یا روی یک صندلی معمولی بشینند و فیلم خود را ارسال کنند.
1403/08/05
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
تدریس تم 6
با هدف آموزش ریاضی با کمک طبیعت و اطراف وآداب دوست یابی و نگه داری دوست و رفتار با دوست و شمارش اعداد و ساخت دسته های پنج تایی
سپس کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 39
با هدف درک مفهوم جمع و مفهوم تفریق و ارائه ی نمایش مختلف اعداد و تشخیص الگوی شطرنجی و الگوی ادامه دهندی آن (تکمیل ویترین )
بازی اعداد ریاضی جهت ایجاد انگیزه ی یاد گیری اعداد 1تا 5 انجام شد.
سپس در دفتر اعداد 1تا پنج را نوشتند با هدف آشنایی با شکل صحیح نوشتن اعداد سپس برای هر عدد شکل و چوب خط کشیدند .
1)اعداد یک تا پنج را همانند کار کلاسی تمرین کنند .
2)دیکته شب
کتاب های فردا
هر کدام از کتاب هایی که در کلاس نگه داری میشود اگر در منزل هست حتما با خود بیاورند .
کتاب فارسی
دفتر مشق
علوم اول
ترکاشوند، مولود
تدریس حواس پنج گانه با شعر اجرای نمایش
مرور و دوره ی سایه ها
تکمیل کتاب کار علوم تا پایان صفحه ی 20 انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
پرسش رو خوانی درس یک و دو کتاب فارسی انجام سد .
جدول ترکیب مرور شد .
کلمه سازی با کارت کلمات انجام شد .
ندارند .
املا اول
ترکاشوند، مولود
دیکته ی نشا نه ی آ ا ب د
در دفتر دیکته ی علوی گفته شد .
ندارند .
استعداد فضایی اول
ترکاشوند، مولود
بازی نوشتن ترکیبات و حروف و کلمات در فضا
با دانش آموزان انجام شد .
ندارند .