1403/10/08
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه ی (و ) مرور و تکرار شد .
روان خوانی کلمه کوچولو درس واو پرسیده شد .
دانش آموزان با پنج کلمه از درس واو به انتخاب خود جمله سازی کردند.
دیکته در دفتر مشق با هدف ارزیابی گفته شد .
سپس نشانه ی دو شکلی پ به کمک داستان و پخش کلیپ تدریس شد .
دانش آموزان جدول ترکیب را کشیدند و کامل کردند.
سپس با ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
درس پرواز تصویر خوانی شد و بازی پر پر را دانش آموزان انجام دادند .
و دانش آموزان در کلاس به عنوان ایجاد انگیزه توپ بازی کردند به صورت تلفیق با درس ریاضی مفهوم تفریق را با ابزار تمرین کردند .
سپس کتاب کار فارسی تا پایان درس پ با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف:
1)با ترکیب های پ کلمه سازی شود همانند کار کلاسی
2)کاربرگ زیر در دفتر وارد شود .
4)رو خوانی کلمه کوچولو درس پ صفحه ی اول
دانش اموزانی که نیاز به تمرین گرفتند فردا درس واو هم پرسیده می شود .
برنامه ی فردا
1)کتاب ریاضی
2)کتاب کار ریاضی
3)دفتر مشق
4)کتاب کلمه کوچولو
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
دانش اموزان کتاب نگارش را تا پایان درس پ انجام دادند با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید .
تکلیف:
ندارند .
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان دیکته ی کلاسی با هدف ارزیابی از تدریس های اخیر در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف:
ندارند.
1403/10/05
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا جمع نظام دار مرور و تمرین شد .
سپس تم 13 کتاب ریاضی تا پایان با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف:
تمرین جمع نظام دار روی تخته وایت برد و یا هر چیز دیگری به همراه استفاده از ابزار (شکلات -چینه -مداد رنگی و ....)جهت تثبیت یادگیری نیاز به ارسال این مورد در پرتال نیست.
کتاب کار ریاضی صفحات 95و 96 انجام شود.
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا درس شش زمین خانه ی پر آب ما مرور شد .
سپس درس هفتم علوم زمین خانه ی سنگی ما با پخش کلیپ و آوردن وسایل سنگی مختلف تدریس شد .
دانش آموزان انواع سنگ ها را نام بردند و تفاوت انها را بیان کردند وموارد استفاده ی سنگ را نام بردند و مشاغلی که با سنگ کار می کنند را نام بردند و
کتاب کار علوم را تا پایان درس هفتم انجام دادند .
تکلیف:
1)صفحه ی 79 کتاب کار علوم (نقاشی یک مکان که در آن سنگ وجود دارد )انجام شود.
2)کلیپ فندق زمین خانه ی سنگی ما دیده شود .
علوم درس 1تا7 تمرین شود
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه ی یک شکلی (و) و ترکیبات آن مرور وتکرار شد .
سپس روانخوانی کتاب کلمه کوچولو از دانش آموزان پرسیده شد و
(وَ ربط )تدریس شد وَ می تونه بین دو یا چند کلمه یا جمله بیاید وآن ها را به هم ربط دهد .
با چند کلمه با هدف به کار گیری و ربط در جمله دانش آموزان جمله سازی کردند .
کتاب کار فارسی تا پایان درس (و ) با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تاریخ شروع ارزشیابی دانش آموزان 10/8 تا 10/19 می باشد .
تکلیف:
1)ارمغان شماره ی 14 انجام شود .
2)دیکته ی شب
حتما تکالیف در پرتال بارگزاری شود .
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس دهم ( همراه بانک ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 80 انجام شد.
تکلیف:
در صورت داشتن کتاب فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 81 و جمع بندی صفحه 82 انجام شود.
1403/10/04
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه ی ک مرور و تکرار شد و روان خوانی کلمه کوچولو از دانش آموزان پرسیده شد.
دانش آموزان با چند کلمه جمله سازی تایپی انجام دادند .
سپس نشانه ی یک شکلی(و) با داستان و کد گذاری (و )ورزش کار تدریس شد .
دانش آموزان در دفتر مشق جدول ترکیب کشیدند وبا ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
درس 9 کتاب فارسی درس ورزش تدریس شد .دانش آموزان نام ورزش های مختلف را یاد گرفتند و با جایگاه نشانه در کلمات آشنا شدند و روان خوانی درس را تمرین کردند .
و دانش آموزان با پنج کلمه از درس به دلخواه جمله سازی کردند .
تکلیف:
1)حل صفحات 92و93و94 کتاب کار ریاضی علوی
2)حل صفحات 107 و 108 کتاب کار فارسی علوی
3)روان خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 40
4)
*کلمات زیر را به یک کلمه ی دیگر ربط بده و با آن جمله سازی کن .
1-دیوار
2-کشور
3-نانوا
4-کاموا
تکالیف در پرتال بارگزاری شود .
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان کتاب نگارش درس ورزش را با هدف تقویت خواندن کلمات درس جدید و مرتب سازی جملات به هم ریخته و جمله سازی برای تصایر و تثبیت یادگیری انجام دادند .
تکلیف:
ندارند .
1403/10/03
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا اعداد مجدد مرور شد و گذاشتن علامت مناسب بین دوعدد را دانش آموزان تمرین کردند .و چند نمونه تمرین در دفتر مشق انجام دادند .
جمع دو عدد به کمک شکل را امروز یاد گرفتند .
و در دفتر مشق تمرین کردند.
جمع نظام دار اعداد یک تا شش به صورت بازی و ساختمان قانون دار اموزش داده شد .
تم 13 تا پایان به غیر از جمع نظام دار هفت تا ده انجام شد .
بازی جمع دوعدد به کمک خمیر بازی در کلاس انجام شد .
تکلیف:
ندارند.
برنامه ی فردا
1) کتاب نگارش
2)کتاب کار فارسی
3)کتاب کار علوم
4)دفتر مشق
4)کتاب کلمه کوچولو
فردا همراه دانش آموزان باشد
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
مرور و تکراز نشانه های (ی ،اُ،ش،ک) انجام شد.
جدول تشخیصی او-و ، اُ ُ. تمرین شد .
با هدف تثبیت یادگیری نشانه ها ی نام برده.
تکلیف:
1)جدول تشخیصی ای وی
2)جدول تشخیصی او_و. ا-
3) کلمات زیر را به یک کلمه ی دیگر ربط بده و جمله باز :
1-کِشتی
2-بو
3-رو
4-اُردَک
5-بادکُنک
6-ماشین
4)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود .
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی (ی )
را در دفتر دیکته ی علوی نوشتند .
به دانش آموزانی که بدون غلط بودند کارت امتیاز داده شد.
دفتر دیکته بازخورد داده شود و دانش آموزانی که اشتباه داشتند حتما در قسمت مربوطه کلمه را تکرار کرده و جمله سازی کنند .
تکلیف:
ندارند.
1403/10/02
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا دانش آموزان اعداد یاد گرفته را نام بردند.
سپس برای اعداد 16_17_18_19 شکل پ جدول ارزش مکانی یا یکی و ده تایی کشیدند و در نهایت اعداد را از جدول خارج کردند و برای هر کدام چوب خط کشیدند .
و از صفر تا 19 پشت سر هم نوشتند .
و هم چنین دنده عقب اعداد را هم تمرین کردند.
تم 13 با موضوع رفتن به رستوران با هدف یاد آوری مفاهیم چپ و راست وکسب مهارت سفارش غذا و نحوه ی رفتار در رستوران و .... تدریس شد .
سپس دانش آموزان علات +(به اضافه یا بعلاوه) را یادگرفتند و نوشتن و خواندن عبارت جمع را تمرین کردند .
تکلیف:
ندارند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا مجدد نشانه ی ک تکرار و مرور شد .
نحوه ی نوشتن و جدول ترکیب تمرین شد .
دانش آموزان چند کلمه را با ی میانجی و یا اِدوستی به هم ربط دادند و در نهایت با انها جمله سازی کردند .
کتاب کار فارسی تا پایان درس ک انجام شد .
بازی مرتب کردن جملات به هم ریخته انجام شد .
تکلیف:
1)دیکته شب از نشانه ی (ک و اُ)
2)تمرین اعداد ریاضی همانند کار کلاسی مجدد با توجه به توضیحات داده شده در قسمت ریاضی تمرین شود .
برنامه ی فردا
1)کتاب ریاضی
2)کتاب کار ریاضی
3)دفتر مشق
5)کتاب کار علوم
6)دفتر دیکته ی علوی (فردا دیکته داریم)
شطرنج
مدرس:
جعفر پور، کیمیا
فعالیت:
مباحث آموزشی از ابتدا مرور شد.
تکلیف:
تمرین مات در یک حرکت در سایت لیچس.
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
آموزش مکالمه ی خوب نقش شنونده و گوینده