1404/01/20
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا تم 24 کتاب ریاضی تا پایان انجام شد و بازخورد داده شد دانش آموزانی که نیاز به اصلاح داشتند حتما سوالات را مجدد انجام دهند و اولیا بازخورد دهند .
کتاب کار ریاضی تا پایان تم 24 با هدف تثبیت یادگیری و تکرار و تمرین بیشتر انجام شد .
کتاب کار را هم اولیا بازخورد دهند .
تکلیف:
1)دو نمونه مسئله دو مرحله ای همانند مسئله های صفحه ی آخر تم 24 از کتاب کار ریاضی در دفتر مشق انجام شود .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه ی یک شکلی ط مرور شد و کلمات آن تکرار و تمرین شد .
امروز تولد گل پسرای فروردین ماهی برگزار شد .
تکلیف:
1 ) با ده کلمه مهم املایی (کلماتی که در دفتر مشق نوشته اند و یا در متن درس های کتاب فارسی خط کشیده اند )در دفتر مشق جمله سازی کن.
2) روان خوانی درس ط انجام شود .
برنامه شنبه
1)کتاب فارسی
2)کتاب کلمه کوچولو
3)کتاب نگارش
4)کتاب کار علوم
5)دفتر مشق
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا دیکته ی عین و دیکته ی ث در دفتر دیکته ی علوی گفته شد .حتما توسط اولیا بازخورد داده شود .
تکلیف:
1)برای هر دانش آموز یاد داشت شده اشتباهات دیکته خود را چگونه تمرین کنند .
برای دانش آموزانی که اشتباهات کمتری داشتند فقط با کلمات جمله سازی کنند .
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس هفدهم ( شعار تبلیغاتی ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس هفدهم صفحه 129 انجام شد.
فعالیت در منزل درس هفدهم صفحه 130 انجام شد.
تبلیغ همراه اول همراه با شعار آن پخش شد.
تبلیغ مزمز همراه با شعار آن پخش شد.
قصه صوتی از من کلاه بخر پخش شد.
در رابطه با شعار ها و مزایای آن صحبت شد.
شعارهای متفاوت برند ها گفته شد.
1404/01/19
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا روان خوانی درس خاطرات انقلاب از کتاب فارسی از همه ی دانش آموزان پرسیده شد .
سپس نشانه ط و کلمات آن مرور شد .
چند نمونه جمله سازی در دفتر مشق تمرین شد .
کتاب کار فارسی با هدف تثبیت یادگیری تا پایان درس خاطرات انقلاب کامل شد .
بازی تشخیصی ط و ت به صورت تلفیقی با علوم قلاب و ماهی ها در کلاس برگزار شد .
تکلیف:
1)دیکته شب تا نشانه ض
2)روان خوانی کلمه کوچولو درس طا و کامل کردن درک مطلب آن
برنامه فردا
1)دفتر دیکته علوی
2)کتاب ریاضی
3)کتاب کار ریاضی
4)دفتر مشق
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان درس خاطرات انقلاب با هدف تثبیت یادگیری کامل شد .
تکلیف:
ندارند .
قرآن اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا روان خوانی لوحه های قبلی پرسیده شد .
سپس کتاب قرآن تا پایان درس ششم تدریس شد و دانش آموزان لوحه ها را در کلاس خواندن و تمرین کردند .
سوره ی فلق به شعر تدریس شد .
تکلیف:
تمرین لوحه های درس ششم توسط دانش آموز به صورت ترکیب خوانی
1404/01/18
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان وسایلی که آهنر با داشتند و آهنرباهای آموزشی خود را به کلاس آوردند انواع آهنربا مثل نعلی شکل و تیغه ای معرفی شد قطب های آهنربا معرفی شد دانش آموزان با مفهوم دفع و جذب آشنا شدند و با دارت مگنتی به صورت تلفیق با ریاضی برای جمع کردن امتیازات خود بازی کردند .
تکلیف:
ندارند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا درس ض تکرار و مرور شد .
سپس نشانه ی یک شکلی ط (طا) با کمک داستان طوطی و با کد گذاری طوطی و طناب تدریس شد . و دانش آموزان کلمات آن را در دفتر مشق نوشتند و با ترکیب های آن کلمه سازی کردند .
و درس خاطرات انقلاب از کتاب فارسی تدریس شد .
و رو خوانی آن تمرین شد .
تکلیف:
1)کلمات طا را که امروز در کلاس نوشتند مجدد با خط زیبا در دفتر مشق بنویسند .
2)رو خوانی درس خاطرات انقلاب تمرین شود .
برنامه فردا
1)کتاب نگارش
2)کتاب فارسی
3)کتاب کار فارسی
4)دفتر مشق
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان یک مداد صفحه ی دوم از درس خاطرات انقلاب کامل شد .دانش آموزانی که کتاب نیاورده بودند و یا غایب بودند حتما کار های کلاسی را انجام دهند .
تکلیف:
کتاب نگارش تا پایان یک مداد صفحه 125 تکمیل شود .
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با کد وقتی کاراکتر با کاراکتر دیگر برخورد کرد |، آنگاه ...... (کد شرط if) آشنا شدند، سپس از دانش آموزان خواسته شد با استفاده از این کد و کد هایی که قبلا یاد گرفته بودند یک پروژه دلخواه بر مبنای جمله شرطی بنویسند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا با استفاده از کد جمله شرطی وقتی کاراکتر با کاراکتر دیگر برخورد کرد آنگاه .... یک برنامه دلخواه بسازید (لطفا قبل از نوشتن هر برنامه در ذهن خود مثل مطالبی که در کلاس یاد گرفتید ابتدا کاراکتر ( متغیر) خود را تعریف کنید و سپس یک داستان بسازید ) با تشکر
***یادگیری کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است
1404/01/17
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا چند نمونه سوال برای ارزشیابی دانش اموزان تکرار و تمرین شد .و دانش اموزان در دفتر مشق سوالات را حل کردند .
سپس کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 166 انجام شد .
و مسئله های چند قسمتی را یاد گرفتند .
تکلیف:
دانش اموزانی که در انجام سوالاتی که در دفتر مشق نوشتند مشکل داشتند حتما تکرار و تمرین کنند .
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
درس 13 آهنربا با پخش کلیپ و توضیح در مورد آهنربا ها تدریس شد .
و دانش آموزان در مورد کاربرد اهنربا هاو جاهایی که اهنربا دیده اند صحبت کردند .
تکلیف:
1)اگر آهنربای آموزشی و یا وسایلی که در ان ها اهنربا بکار رفته فردا همراه خود بیاورند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه ها مرور و تکرار شد .
سپس دیکته با هدف تمرین و تکرار و ارزیابی دانش آموزان در دفتر مشق گفته شد .
و ساخت جمله با توجه به اسم و ابتدای جمله تدریس شد و دانش اموزان در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف:
1)روان خوانی کتاب فارسی درس رضا و درس حلزون تمرین شود .
2(از کار برگ زیر چند نمونه سوال در دفتر مشق وارد شود و انجام شود .
برنامه فردا
1)دفتر مشق
2)کتاب فارسی
3)کتاب نگارش
بازی استراتژیک
مدرس:
سادات، هلیا
فعالیت:
مهارت دستکاری و کنترل شی/هماهنگی چشم و دست/هماهنگی فردی/هماهنگی گروهی /هماهنگی چشم و پا/مهارت جابجایی
شطرنج
مدرس:
احمدی، امیر
فعالیت:
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز نوبت بازی بچهها بود و خوشبختانه با توجه به تعطیلی عید بچهها سطح بازی خودشون رو حفظ کرده بودن
جلسه بعدی تدریس آخرین مبحث کلاس رو داریم و بعد از تدریس مرور رو شروع خواهیم کرد.با تشکر از توجه شما
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
با سلام و احترام
سال نو مبارک
آموزش نکات ایمنی به پسرای گل
1404/01/16
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
عدد نویسی و شمارش اعداد تمرین و تکرار شد و دانش آموزان در دفتر مشق خود تا عدد 70 به عدد و حروف نوشتند .
جمع و تفریق چند عدد و شکل کشیدن برای اعداد و الگو های عددی تکرار و تمیرین شد .
تکلیف:
1)برای عبارت های زیر داستان بنویس .و با کمک شکل حل کن .
30+50+10=
30-6=
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت خدمت همه ی عزیزان .
ابتدا دانش آموزان خاطرات خوش و اتفاقات بامزه تعطیلات عید نوروز را برای هم کلاسی های خود تعریف کردند و دانش آموزانی که خاطره نوشته بودند خاطرات خود را با صدای بلند برای هم کلاسی های خود خواندند .
سپس درس های خوا استثنا و اُ استثنا و نشانه های چند شکلی تکرار و مرور شد و روان خوانی درس های گفته شده از کتاب فارسی پرسیده شد .
و دانش آموزان با چند کلمه جمله سازی کردند .و در دفتر خود نوشتند .
تکلیف:
تکلیف
1)دیکته شب به صورت کلمه
از کلمات سخت املایی و سپس با اشتباهات خود جمله سازی کنند .