1403/09/18
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
تم 11 ریاضی با موضوع تعطیل شدن از مدرسه با اهداف مهارتی و تاثیرات شناختی تدریس شد .
دانش اموزان طبق مهارت شناختی تم 11 را تصویر خوانی کردند سپس صفحه ی 72 حل شد .
تکلیف:
در هنگام غذا خوردن تعداد قاشق های سر میز را با تعداد چنگال های سر میز مقایسه کنید .
تعداد بشقاب های سر میز را با تعداد لیوان های سر میز مقایسه کنید . و تساوی مربوطه را به صورت ریاضی در دفتر تلاش بنویسید .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
کلاس امروز ما با ورزش صبحگاهی جهت ایجاد شور و نشاط در پسران گلم و مقدمات آموزش نشانه ش در کلمه ورزش آغاز کردیم . امروز نشانه ش را با پخش کلیپ شیر و نمایش تولد شیر خوردنی و تشویق به خوردن شیر ، در کلاس آنلاین تثبیت کردیم . نشانه ش با کد شیر و ورزش تدریس شد .
وبه صدا اموزی نشانه ش در تصویرک های مختلف اشاره شد .
نگارش اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
نوشتار نشانه ش تدریس شد . ترکیبات خلاق دست کشی آموزش داده شد . سپس با ترکیبات کلمه ساختند و در دفتر تلاش نوشتند و نقاشی ماشین جهت تثبیت نشانه ش در دفتر تلاش کشیده شد .
تکلیف:
لطفا سوالات کاربرگ زیر با خط رنگی رنگی توسط والدین گرامی با عنوان و موضوع املای سوالی وارد دفتر املای علوی شود . سپس توسط دانش اموزان پاسخ داده شود
شطرنج
مدرس:
جعفر پور، کیمیا
فعالیت:
چند مبحث از دروس گذشته مرور شد . مبحث آنپاسان توضیحات مختصری داده شد.
تکلیف:
حل پازل مات در یک حرکت در سایت لیچس
1403/09/17
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
مبحث دسته بندی به صورت تلفیقی فارسی ریاضی با نوشتن کلمات در دسته بندی های مختلف انجام شد سپس دانش اموزان دسته ها را مقایسه کردند و دسته بیشتر را رنگ زدند . عدد بعد مرور شد و در دفتر تلاش نوشته شد.
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
ورزش صبحگاهی در کلاس انلاین انجام شد .
اموزش تلفیقی ساخت کلمه با ترکیبات و شمارش نقطه ها انجام شد .
دانش اموزان با ترکیبات ( بی ) / (سی ) کلمه ساختند سپس نقطه ها را شمارش کردند و به تعداد نقطه ها چوب خط کشیدند.
تکلیف:
املا کلمه ای تا نشانه اِ در دفتر تلاش نوشته شود .
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
املای خلاق تصویری جهت تقویت حافظه و هماهنگی ادراک دیداری و نوشتاری انجام شد .
تکلیف:
به کاربرگ زیر توجه شود .
لطفا کلمات را روی کاغذ رنگی یا سفید برای دانش اموزان بنویسید و دانش اموزان کلمات را با قیچی برش دهند سپس کلمات را مرتب کنند و کنار هم قرار دهند و جمله مرتب شده را با چسب در دفتر املای علوی بچسبانند .
1403/09/14
علوم اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
پاورپوینت های هفته ی ملی علوم گروه های هاوس سیستم ارائه داده شد.
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
کلمه نویسی کلید واژه های نشانه اِ مرور شد .
تکلیف:
1)دیکته شب 2)سوالات زیز در دفتر وارد شود . الف) جمله بساز . می بارد: می سازد: بر می داریم: می بوسد: می اندازد: ب)جملات به هم ریخته را مرتب کن . ندارم-در -دست-انار-من ستاره ای -را -دید-اَمین ایران-سرسبز-ما-دیدنی-بود توت-است-این-تازه مادرم-ساده ای- دامن-می دوزد 3)برای ترکیب ها کلمه بنویس. بی: ده: رَ: سی: سه:
کتاب ها : دفتر تلاش و کتاب نگارش و کتاب فارسی همراه دانش اموز باشد .
قرآن اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
قران با موضوعات نعمت های خدا و خانه ی ما از صفحه ی22 تا 37 تدریس شد .
هوش و ریاضی
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
کتاب چهارهوش صفحه ی 12 حل شد.
1403/09/13
علوم اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
پروژه ی اسرار اب در دو ایستگاه با اهداف متفاوت برگزار شد .
ایستگاه اول دانش اموزان به جادوی علمی نقاشی ترغیب شدند .
ایستگاه دوم جادوی علمی فرار اب ترغیب شدند .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
روان خوانی مرور شد .
-ِ ربط مرور شد و دانش اموزان کلمه ای را به کلمه ی دیگر ربط دادند .
در دفتر تلاش نوشتند .
مانند : سبدِ توت یا سبدِ سیب و ......
سپس با کلمات مربوطه جمله ساختند .
تکلیف:
املا تا نشانه( اِ -ِ )مرور شود .
کتاب ها : دفتر تلاش ' کتاب کلمه کوچولو و کتاب چهار هوش همراه دانش اموز باشد .
املا اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
املا حدس کلمات نردبانی جهت تثبیت نشانه اِ نوشته شد .
1403/09/12
ریاضی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
ریاضی دسته بندی و عدد نویسی مرور شد .
دسته بندی اشکال در دفتر تلاش کشیده شد .
علوم اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
پروژه های هفته ی ملی علوم با موضوع اسرار شگفت انگیز
در چهار ایستگاه مختلف با ابزار های مختلف به صورت هیجان انگیز برگزار شد .
پروژه ی ساحل شنی برگزار شد و دانش اموزان با استفاده از شنی که درست کردند با ابزار بازی کردند و تقارن را مرور کردند و لذت بردند .
فارسی اول
مدرس:
سادات حسینی، سمانه
فعالیت:
کلمات نشانه اِ و -ِ ربط تمرین و تکرار شد و کلید واژه در دفتر تلاش نوشته شد .
جمله سازی با چند کلمه انجام شد .
تکلیف:
املا به صورت حدس کلمه تمرین شود .
دانش اموز حداقل 10 کلمه که نشانه های
(اِ -ِ ه ) دارد را از حفظ بتواند بنویسد .
کتاب ها : دفتر املا علوی عکس یک نردبان عمودی که جای 10 کلمه داشته باشد کشیده شود . (نمونه ارسال شده است )و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد.