فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: آینده سازان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پسران ریاضی دان کلاس مبحث تقارن را با بازی و مسابقه‌ی گروهی مرور کردند.کار دستی آدمک به صورت متقارن همراه با دست ورزی تقارن چهار قسمتی به وسیله چوب بستنی به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: پسرم با توجه به آموزش امروز به اطرافت خوب نگاه کن و شکل های متقارن را در منزل یا حتی روی اعضای بدن آن را پیدا کن.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: کارهای تابستان در صورت کامل نبودن در کلاس کامل شده و تحویل دانش آموزان داده شد.نقاشی دلخواه با توجه به موضوعات جلسه قبل کشیده شد.

پرتال هوش

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بازی توپ و حرکات ریتمیک به جهت تقویت تمرکز و توجه انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: حل مسئله با کمک نمایش و به صورت اکتشافی جهت آشنایی با راهبرد حل مسئله به روش رسم شکل انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جمله سازی با واژگان جدید با هدف ایجاد نگرش مثبت به موضوعات مختلف و تقویت بند نویسی و داستان نویسی به صورت گروهی و دست ورزی با بشقاب های یک بار مصرف انجام شد.

پرتال هوش

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کاربرگ بگرد و پیدا کن به صورت گروهی به جهت افزایش دقت و تمرکز در کلاس انجام شد.

چوب جادویی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ساخت ماشین قاب عکس با مقوا و چوب بستنی و عکس دانش آموزانم جهت گسترش خلاقیت وهماهنگی بین دست و چشم با مشارکت گروهی و بسیار جذاب دانش آموزانم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: محاسبه ی جمع و تفریق ذهنی به صورت خطی همراه با بازی ماروپله به صورت گروهی مرور و وارد دفتر شد.دفاتر بازدید و تحویل عزیزانم شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آشنایی با چرخه ی زندگی جانوران همراه با پخش انیمیشن و آهنگ و بارش فکری همراه با ایفای نمایش عروسکی جانوران با هدف تفاوت ها و شباهت های جانوران،پوشش گیاهی،محل زیست و در نهایت انجام کار گروهی و ساخت چرخه ی برخی حیوانات توسط دانش آموزانم انجام شد.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی فوتبال ،فوتبال دستی و بازی های ایستگاهی فکری و حرکتی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: