فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدا و حرف Dd به صورت بازی گروهی مرور و فعالیت خواندن و نوشتن کلمات، در قالب دیکته پای تخته ای، انجام شد.
تکلیف: لطفا برای روز چهارشنبه، کتاب ریاضی، در صورتی که به مدرس زبان داده نشده، به مدرسه آورده شود. همچنین دفتر ALV Phonics همراه زبان آموزان باشد. تکلیفِ مربوط به 8 خط اول دفتر ALV Phonics، روز چهارشنبه چک خواهد شد. اولیا گرامی، برنامه کلاسی هفته آینده، به صورت روزانه در پرتال قرار داده می‌شود. لطفا یک دیکته با 5 لغت، هر شب به زبان آموزان گفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی خوانده شد.صدایِ حرف Dd، نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای Dd در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 56 کتاب ALV Phonics، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 57 کتاب ALV Phonics و Tricky Word جدید که شامل The می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: ویس بارگذاری شده ی مربوط به لغات حرف Dd، حتما در منزل گوش داده شود. ویس مربوط به blending صفحه 57 کتاب ALV Phonics، در قسمت ریاضی بارگذاری خواهد شد. لطفا برای روز چهارشنبه، 8 خط اولِ صفحه 19 دفتر ALV Phonics تکمیل و به مدرسه آورده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: به دلیل اردو، کلاس زبان برگزار نشد. لطفا برای روز دوشنبه، کتاب ALV Phonics همراه زبان آموزان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی خوانده شد‌. صفحه 19 و 20، مفهوم بیشتر از و کمتر از (more than, fewer than)، تدریس شد. همچنین تمارین صفحات 19 و 20 تکمیل شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور مبحث حیوانات و بچه ی حیوانات، به صورت بازی گروهی انجام شد.
تکلیف: دفتر ALV Phonics جهت تصحیح، از زبان آموزان گرفته شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور حروف تدریس شده و همچنین روخوانی و blending، به صورت بازی آنلاین، در کلاس انجام شد. روخوانی 3 صفحه دوم داستان Tips تمرین شد.
تکلیف: pdf داستان Tips در قسمت کاربرگ، بارگذاری شده است. لطفا روخوانی صفحات 1 تا 5 در منزل تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: