فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان همخوانی شد. صدایِ a_e و نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. لغاتی که صدای a_e در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 17 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: صفحه یِ 38 دفتر ALV Phonics برای روز سه شنبه، تکمیل شود. ویس مربوط به تصاویر و لغات صفحات 16 و 17 کتاب ALV Phonics 2 در قسمت زبان انگلیسی و ریاضی به زبانِ انگلیسی، بارگذاری شد. (روخوانیِ این صفحات، حتما طبق ویس های بارگذاری شده، تمرین شوند.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور صدای ay و لغاتی که این صدا در آن ها تکرار می شود، به صورت بازی، در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا برای روز یکشنبه، کتاب ALV Phonics 2 به همراه دفتر ALV، همراه زبان آموزان باشد. یک دیکته (ارزیابی spelling) با پنج الی ده لغت از دو صدای ai و ay به زبان آموزان، گفته شود. اپیزود شانزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/QwFWZ

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان همخوانی شد. صفحه یِ 35 و 36 کتاب Science، مفاهیم کشیدن و هل دادن (push and pull)، تدریس شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان همخوانی شد. مبحث ساعت و کارهای روزانه (Daily Routine) از کتاب Math1، در کلاس به صورت بازی و فعالیت گروهی، مرور شد.
تکلیف: روز شنبه، کتاب علوم به زبان انگلیسی در کیف زبان آموزان باشد. صفحه یِ 35 دفتر ALV برای روز شنبه، تکمیل شود. اپیزود پانزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/XitTM

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان همخوانی شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 15 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید که شامل come می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: صفحه یِ 37 دفتر ALV Phonics برای روز یکشنبه ی هفته ی آینده، تکمیل شود. (لطفا از زبان آموزان بخواهید، هنگام نوشتن لغات، حتما تکرار کنند.) ویس مربوط به لغاتِ صفحه ی 15 کتاب ALV Phonics 2 گوش داده و روخوانی آن تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، خوانده شد. صدایِ ay و نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای ay در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 14 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: صفحه یِ 36 دفتر ALV Phonics برای روز چهارشنبه، تکمیل شود. دفتر زبان و ALV Phonics روز سه شنبه، به زبان آموزان برگردانده می شود. اپیزود چهاردهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/Fim81
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: