فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، فصول سال summer ,spring ,winter ,autumn (صفحه 38 کتاب ODI2) به دانش‌آموزان تدریس شد. فایل لغات مرحله دوم مسابقه Spelling Bee بارگذاری شد. در این مرحله فقط برندگان مرحله اول، مجاز به شرکت هستند و دانش آموزان با سطح مشترک در مدرسه، به رقابت با یکدیگر می پردازند. دانش آموزان فقط 10 روز برای آماده سازی خود، زمان در اختیار دارند. برندگان مرحله اول: محسن دمرچلی/علی اصغر مس چیان/آرتین ابراهیمی/محمد جواد رحیمی
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار ODI2 صفحات 35 و 35 در منزل انجام و سپس تصویر آن در پرتال بارگذاری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، تلفظِ صحیح صدای ng/nk (صفحه 36 کتاب ODI2) و همچنین لغات hot/cold/freezing/warm (صفحه 37 کتاب ODI2) به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار ODI2 صفحات 34 و 35 در منزل انجام شده و تصویر آن در پرتال بارگذاری شود. علاوه بر آن، تمرین 17 صفحه 36 کتاب ODI2، در منزل کامل شود. شعر Wake Up در سایت بارگذاری شده است. لطفا در منزل گوش داده و حتما تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صفحه 35 کتاب ODI2، مبحث نوشتن چند جمله جهت توصیف شرایط آب و‌هوایی، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 33 کتاب کار با دقت در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، Reading صفحه 34 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار ODI2 صفحه 32، انجام شود. علاوه بر آن، متن صفحه 34 کتاب ODI2 نیز خلاصه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، نحوه ی صحبت راجع به فعالیت هایی که تحت شرایط متفاوت آب و هوایی انجام می شود (صفحه 33 کتاب ODI2)؛ به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، پنج فعالیتی که دانش‌آموز مایل است تحت شرایط آب و هوایی خاص انجام دهد؛ در دفتر زبان نوشته شود. به عنوان مثال: On rainy days, I like reading books.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: