فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز ویژگی موجودات زنده (صفحه 11 کتاب علوم) به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا از روی متن کادر آبی صفحه 11 کتاب علوم یک بار در دفتر علوم نوشته شود و علاوه بر آن یکی از موارد را با نقاشی نشان دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز لغات صفحات 10_11 کتاب ODI2 آموزش داده شد و علاوه بر آن تمرین 3 صفحه 10 کتاب ODI2 نیز چک شد.
تکلیف: برای جلسه آینده یک خط از هر یک از لغات جدید صفحات 10_11 کتاب ODI2 در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن کتاب کار ODI2 صفحه 8 حل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز نحوه نوشتن بزرگ ترین و کوچک ترین عدد سه رقمی همراه با چرتکه و یافتن اعداد قبل، بعد و مابین سایر اعداد به دانش‌آموزان آموزش داده شد. برنامه جلسات زبان دانش‌آموزان به این صورت می باشد: روزهای شنبه و چهارشنبه: علوم_ روزهای یک شنبه ،سه شنبه و چهارشنبه:General English_روزهای دوشنبه: ریاضی
تکلیف: برای جلسه آینده ابتدا اعداد بین 463 تا 473 را در دفتر زبان نوشته سپس هر کدام را روی چرتکه نمایش دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز تمرینات صفحات 6_7_8_9 کتاب ODI2 در کلاس حل شدند.
تکلیف: برای جلسه آینده یک بار از روی مکالمه صفحه 8 کتاب ODI2 در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن کتاب کار کتاب ODI2 صفحات 6_7 نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز به بررسی یکی از نیاز های موجودات زنده (هوا یا air) پرداختیم. هم چنین کتاب های ODI2_math_science تحویل دانش آموزان داده شد. لطفا اسم دانش آموزان به انگلیسی روی کتاب ها نوشته و کتاب ها جلد یا سیمی شوند. تمامی کتاب ها بعد از انجام موارد ذکر شده نهایتا تا روز سه شنبه به مدرسه آورده و تحویل مدرس زبان داده شود. (جلسات بعدی به زبان آموزانی که امروز غیبت داشتند نیز کتاب داده میشود.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: