فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، تلفظِ صحیح صدای ng/nk (صفحه 36 کتاب ODI2) و همچنین لغات hot/cold/freezing/warm (صفحه 37 کتاب ODI2) به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار ODI2 صفحات 34 و 35 در منزل انجام شده و تصویر آن در پرتال بارگذاری شود. علاوه بر آن، تمرین 17 صفحه 36 کتاب ODI2، در منزل کامل شود. شعر Wake Up در سایت بارگذاری شده است. لطفا در منزل گوش داده و حتما تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صفحه 35 کتاب ODI2، مبحث نوشتن چند جمله جهت توصیف شرایط آب و‌هوایی، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 33 کتاب کار با دقت در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، Reading صفحه 34 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار ODI2 صفحه 32، انجام شود. علاوه بر آن، متن صفحه 34 کتاب ODI2 نیز خلاصه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، نحوه ی صحبت راجع به فعالیت هایی که تحت شرایط متفاوت آب و هوایی انجام می شود (صفحه 33 کتاب ODI2)؛ به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، پنج فعالیتی که دانش‌آموز مایل است تحت شرایط آب و هوایی خاص انجام دهد؛ در دفتر زبان نوشته شود. به عنوان مثال: On rainy days, I like reading books.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغات صفحه 32 کتاب ODI2 (مبحث فعالیت هایی که در شرایط آب و هوایی خاص، انجام داده می شوند.) و نیز صحبت راجع به فعالیت های مورد علاقه به کمک ساختار On rainy days, I like reading a book. (صفحه 33 کتاب ODI2)، به دانش‌آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار صفحات 30 و 31 در منزل انجام شود. علاوه بر آن، 5 مثال درباره فعالیت های مورد علاقه، در دفتر زبان نوشته شود. به عنوان مثال: On snowy days, I like making a snowman.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مبحث طبقه بندی گیاهان و میوه ها (صفحه 16 کتاب علوم 3) مرور و تمرین شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، پنج میوه را به دلخواه انتخاب کرده، آن ها را از نظر peeling (پوست گرفته شدن یا نشدن) طبقه بندی کرده و سپس یک جمله مانند مثال، برای آن نوشته شود. We peel banana. We don't peel grapes.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: