فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز بخش اول صفحه 55 از کتاب درسی با عنوان مهارت writing تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین با عزیزانم به تمرین و ایجاد آمادگی برای مسابقه Spelling Bee پرداختیم.
تکلیف: **عکس صفحه 55 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 4 و 5 و 6 و 7 صفحه 56 کتاب درسی را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: امروز در ابتدای کلاس با عزیزانم به انجام بازی آموزشی با موضوع قابل شمارش و غیر قابل شمارش پرداختیم. سپس با توجه به استقبال عزیزانم از داستان خوانی به روانخوانی یک داستان کوتاه پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 54 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 1 و 2و 3 صفحه 56 کتاب درسی تان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 54 از کتاب درسی با عنوان speaking تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 54 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 43 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 53 از کتاب درسی بطور کامل تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین با عزیزانم به تمرین بیشتر در مورد مبحث قابل شمارش و غیرقابل شمارش بودن اسامی پرداختیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 53 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمرین 6 صفحه 53 کتاب درسی را طبق دستور خواسته شده و توضیحات من در کلاس در دفتر خود با دقت و با خط خوش انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: