فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ the Show must go on را تمرین کردیم. + صفحه 78 و 79 (تمرینات مرتبط با "لغات، گرامر، فایل های صوتی و متن" دروس 9 تا 12 را انجام دادیم)
تکلیف: برای روز دوشنبه آهنگ The show must go on را به صورت کامل حفظ کنید. + کتاب کار را تا انتهای درس 12 تکمیل کنید. پوستر پروژه صفحه 77 را انجام دهید و تحویل دهید. + (از اول تا اخر کتاب کار تا انتهای درس 12 خود را چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The super trouper را در کلاس خواندیم. + آهنگ The show must go on را در کلاس تمرین کردیم. +صفحه 74 و بخشی از 75 (لغات مرتبط با وسایل ضروری موجود در اشپزخانه را یاد گرفتیم و بارها تکرار کردیم. + متن مرتبط با "داخل کافه" را خواندیم و تمرینات مرتبط با متن -reading- را انجام دادیم). صفحه 75 + (نحوه ابراز جملات پیشنهادی و درخواست کردن -با استفاده از can- را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با آن را انجام دادیم) + صفحات 76 و 77 (مهارت های زندگی درباره ی امنیت در اینترنت را یاد گرفتیم)
تکلیف: آهنگ The show must go on را حفظ کنید + کتاب کار صفحات 54 و 55 انجام شود. + پوستر پروژه صفحه 77 را انجام دهید و تحویل دهید. + (از اول تا اخر کتاب کار -صفحه 1 تا 55- خود را چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید) + آهنگ the show must go on را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Super Trouper را به صورت کامل بارها و بارها در کلاس تمرین کردیم. + صفحه 73 (تفاوت های "حال ساده" و "حال استمراری" و نشانه های آنان را مرور کردیم. + تمرینات مرتبط با آن را انجام دادیم + بازی سیمپسون های مرتبط به آن و داستان "زندگی سنتا -بابانوئل-" را در قالب تمرینات خواندیم) + صفحه 74 و بخشی از 75 (لغات مرتبط با وسایل ضروری موجود در اشپزخانه را یاد گرفتیم و بارها تکرار کردیم. + متن مرتبط با "داخل کافه" را خواندیم و تمرینات مرتبط با متن -reading- را انجام دادیم). + کتاب داستان Drive into danger چپتر 6 -زمانی که "پلیس ها" می‌آیند- را خواندیم. (لغات ضروری متن را ابتدا یاد گرفتیم)
تکلیف: برای روز دوشنبه، آهنگ super trouper را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحات 53 و 54 انجام شود. + (از اول تا اخر کتاب کار خود -صفحه 1 تا 54- چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Super Trouper را به صورت کامل بارها و بارها در کلاس تمرین کردیم. + صفحه 72 (تمرینات مربوط به شغل ها را انجام دادیم و فایل های صوتی را گوش دادیم) + بازی های مرتبط با شغل ها را انجام دادیم. + صفحه 73 (تفاوت های حال ساده و حال استمراری را یاد گرفتیم )
تکلیف: برای روز دوشنبه، آهنگ super trouper را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحه 52 انجام شود. + (از اول تا اخر کتاب کار خود -صفحه 1 تا 52- چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: