فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 A

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: تمرینات کتاب تا اخر صفحه 19 تدریس شد. + فایل های صوتی درس پخش شد. کلمات جدید مربوط به غذاها و میوه ها تدریس شد.
تکلیف: بااستفاده از کلمات جدیدی که امروز تدریس شد و در قسمت کاربرگ بارگذاری شده، جمله بسازید. نکته: لطفا دقت نمایید که حتما جملات در قالب گرامر حال ساده و حال استمراری باشد . (simple present and present continuous). ساخت ویدیو : فعالیت های روزمرگی خودتان را به نمایش بگذارید. توجه داشته باشید که باید از گرامرهای تدریس شده جدید استفاده کنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: با عرض سلام و خسته نباشید. گرامر درس 2 کتاب تدریس شد. تمرکز اصلی روی تفاوت present simple and present continuous و به علاوه روتین‌های روزانه بود. تفاوت ها و تلفظ تمامی ان‌ها بارها و بارها مرور شد. بنابراین انتظار میرود که حتما تکالیف را به درستی انجام دهید. دانش اموزان عزیز، دفتر زبان خود را هرجلسه بااید با خود بیاورید. لطفا فراموش نکنید. راس ساعت منتظر تکالیف شما عزیزان هستم. روز خوبی داشته باشید.
تکلیف: لینک کاربرگ ها : https://drive.google.com/file/d/19VXEoUaT3MVr-XoKU57oWJKtJjvPpE-j/view?usp=sharing سلام. تا انتهای صفحه 12 کتاب کار باید انجام شود. دانش اموزانی که امروز تکالیف خود را نیاوردند حتما فردا راس ساعت به نماینده تحویل دهند تا نمره خود را از دست ندهند. یک ویدیو از "یک روز از زندگی" خودتان باید درست کنید. توجه داشته باشید که باید از گرامرهای تدریس شده جدید استفاده کنید. (فقط و فقط برای ویدیو تا 2شنبه فرصت دارید. اما بقیه تکالیف فردا صبح تحویل داده شود.) نکته : فایل صفحاتی که باید انجام شود به علاوه فایل صفخات تدریس شده ی کتاب به صورت لینک گذاشته شده است. دانش اموزان باید ان را دانلود کرده و جواب های بخش کاربرگ ها را بنویسند. نکته2 : یا تصاویر کتاب کار را پرینت کنید که پاسخ ها را داخل ان بنویسید. یا پاسخ ها را در دفتر خود وارد کنید (فقط علامت گذاری اینکه کدوم تمرین برای کدام صفحه است را فراموش نکنید.)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: کتاب prepare A2 درس 2 شروع وصفحه ی 18 تمام و گرامر اول (تفاوت simple present and present continuous) صفحه 19 تمام شد. نکته : دانلود پی دی اف کتاب از سایت https://www.irlanguage.com/1480/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-Prepare-2nd/
تکلیف: صفحات کتاب کار تا اخر صفحه ی 12 پرینت شود و حل کنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: اتمام صفحه ی 14 و 15 و 16 کتاب. + لغات اول صفحه ی 17 + اولین پروژه علمی مرتبط با ویتامین ها
تکلیف: کتاب ورکبوک تا صفحه ی 10 کامل شود. نکته : لینک دانلود کتاب دانش اموز و کتاب کار برای شما گذاشته میشود. کتاب و فایل های prepare A2 را دانلود کرده و صفحات ورکبوک تا صفحه ی 10 را پرینت کنید. پاسخ ها را بنویسید و فردا اول وقت تحویل دهید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام دوستان. صفحات 10 تا 13 (بخش مقدمه کتاب ) تدریس شد. نکته : لطفا از جلسه بعدی دفاتر خود را حتما همراه خود بیاورید. امروز تکلیفی ندارید و فقط مباحث تدریس شده ی امروز و فایل classroom languages که در روز 1 مهر بارگذاری شده بود را مرور و حفظ کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: