فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 A

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ the show must go on را خواندیم + درس پنجم کتاب اموزش پرورش را یاد گرفتیم. (لغات مرتبط با "رسانه ها" را یاد گرفتیم + نکات گرامر گذشته ساده -وشکل های مختلف گرامر- را یاد گرفتیم)
تکلیف: فراموش نکنید که کتاب کار زبان ترمیک خود را تا صفحه 56 انجام دهید. + (از اول تا اخر کتاب کار -صفحه 1 تا 56 - خود را چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید) + آهنگ the show must go on را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار اموزش پرورش درس 5 را تا 3شنبه ی بعدی فرصت دارید که تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The show must go on را بارها در کلاس گوش دادیم و تمرین کردیم. + مهارت های زندگی جلسه قبل را مرور کردیم. + صفحات 78 و 79 (تمامی مباحث تدریس شده دروس 9 تا 12 را مرور کردیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم.) + صفحه 80 (لغات مربوط به بیماری ها را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با آن را انجام دادیم)
تکلیف: آهنگ the show must go on را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحه 56 انجام شود. + (از اول تا اخر کتاب کار -صفحه 1 تا 56 - خود را چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Show must go on را به صورت کامل بارها و بارها در کلاس تمرین کردیم. + صفحه 75 لغات مربوط به "کامپیوتر و اینترنت" را یاد گرفتیم. + فایل های شنیداری را گوش دادیم
تکلیف: آهنگ the show must go on را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار تا انتهای درس 12 یعنی صفحه 55 انجام شود. + (از اول تا اخر کتاب کار -صفحه 1 تا 55- خود را چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Show must go on را به صورت کامل بارها و بارها در کلاس تمرین کردیم. + صفحات 76 و 77 (مهارت های زندگی مرتبط به نوشتن یک بلاگ را با یکدیگر یاد گرفتیم. لغات جدید را مرور کردیم و تمرینات مرتبط به آن ها را انجام دادیم)
تکلیف: برای روز دوشنبه، آهنگ the show must go on را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار تا انتهای درس 12 یعنی صفحه 55 انجام شود. + (از اول تا اخر کتاب کار -صفحه 1 تا 55- خود را چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ show must go on را چندین بار تکرار و تمرین کردیم. + صفحه 74 : لغات مربوط به کامپیوتر را یاد گرفتیم + تاریخچه کامپیوترها را یاد گرفتیم + متن reading مربوط به "تاریخچه کامپیوترها" را با یکدیگر خواندیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم.
تکلیف: هنگ the show must go on را تا روز شنبه به صورت کااااامل حفظ کنید. (متن اهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحه 53 انجام شود. + کتاب دانش اموز و کتاب کار تا انتهای صفحه 53 به صورت کامل انجام شده باشد (حتی بخش های شنیداری) و تمامی شما عزیزان کتاب کارهای خود را روی میز من قرار دهید. در غیر اینصورت برخورد خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: