1404/09/16
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام.. کتاب کار صفحات 83 ،84 انجام شد.
تکلیف:
دختران عزیزم، کتاب کار ریاضی فصل چهارم صفحه ی 87 را با دقت پاسخ دهید.بارگذاری شود لطفا.
الگوی 5 تا 5 تا ، 6 تا 6 تا، 7 تا 7 تا حتما حتما تمرین و حفظ شود.
در صورت حضوری شدن مدارس، برای فردا فقط کتاب های نگارش، کتاب کار ریاضی، ریاضی آموزش و پرورش و کتاب کار علوم همراه شما باشد.
متشکرم از همکاری شما
فارسی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس نهم ( بوی نرگس) از صفحه ی 74 تا 78 تدریس شد. نکات دستوری آموزش داده شد.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع: همدلی(احترام گذاشتن)
در این جلسه دانش آموزان یاد گرفتند با توجه به تفاوت های فردی چگونه می توانند در موقعیت های مختلف و در رابطه با افراد مختلف همدلی کرده و به شکل مناسبی احترام بگذارند.
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 27 کتاب مهارت های زندگی را تکمیل کنید و در پرتال ارسال کنید. ممنونم.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
حرف لام درصفحات 26و27 تدریس شد
تکلیف:
صفحات 26و27 تمرین وتکمیل شود
دانش آموزان که کتاب نداشتند از کلمات زیر پنج بار بنویسند
آلودگی گل لباس دل سال اشغال
1404/09/15
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام..
شروع فصل چهارم، صفحات 61، 62، 63 تدریس شد.
تکلیف:
دختر عزیزم لطفا الگوی 2 تا 2 تا را تا عدد 20 ، الگوی 3 تا 3 را تا عدد 30 و الگوی 4 تا 4 تا را تا عدد 40 حفظ کن حتما.
صفحه 53 کتاب نگارش تکمیل شود. بارگذاری شود لطفا
باتشکر
علوم سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. کتاب کار درس ششم صفحات 61 ، 62 تکمیل شد.
پرسش کلاسی انجام شد.
فارسی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس نهم ( بوی نرگس) تا قسمتی از صفحه ی 74 تدریس شد. جعبه ی کلمات درس تکمیل شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
دانش آموزان یک شی یا یک حلقه که دور آن بتوانند بچرخند روی زمین گذاشته و با شمارش 1 2 3 4 ، که با ریتم 1 2 ضرب روی پا و با ریتم 3 4 ضرب دست است .
با نشان دادن کارت های که شکل آدمک با حرکات مختلف است در ریتم دوم موزیک حرکات را انجام میدهند.
اهداف بازی ریتم و حرکت
1.تقویت دقت ریتمیک
دانشآموزان با هماهنگ کردن قدمها و ضربات دست با شمارشهای 1-2-3-4، توانایی حفظ ریتم ثابت را تمرین میکنند.
2.توسعه هماهنگی حرکتی بدن
این فعالیت، مهارت هماهنگسازی بخشهای مختلف بدن با الگوهای ریتمی مشخص را تقویت میکند.
3.بهبود یکپارچگی شنوایی-حرکتی
دانشآموزان با گوش دادن به شمارش و موسیقی و تبدیل آن به حرکت، واکنش حرکتی مناسب نسبت به محرکهای شنیداری را میآموزند.
4.تقویت واکنش بینایی-حرکتی
با مشاهده کارتهای حرکتی و اجرای آنها در ریتم دوم موسیقی، توانایی تفسیر سریع نشانههای بصری و تبدیل آن به حرکت تقویت میشود.
5.افزایش تمرکز و سرعت واکنش
این بازی دانشآموزان را ملزم میکند که همزمان ریتم را حفظ کرده و به نشانههای بصری در لحظه پاسخ دهند.
6.تقویت مشارکت گروهی و آگاهی فضایی
حرکت کردن به دور یک حلقه یا شیء روی زمین، مهارت استفاده صحیح از فضا و هماهنگی با سایر اعضای گروه را افزایش میدهد.
7.پرورش خلاقیت و بیان حرکتی
استفاده از کارتهای حرکتی به دانشآموزان کمک میکند تا موسیقی را با حرکات متنوع و خلاقانه بیان کنند.
تکلیف:
طراحی موزیکوگرام با آهنگ cross dance
1404/09/12
نگارش سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام.. کتاب کار فارسی تا پایان درس هشتم انجام شد.
تکلیف:
دختر عزیزم ارمغان هفته شماره ی 10 انجام شود. تا روز جمعه فرصت بارگذاری دارید. لطفا فراموش نشود.
کاربرگ سؤالات درس 6 علوم هم بارگذاری شد لطفا مطالعه شود روز شنبه پرسش خواهد شد. سپاس از همکاری و مشارکت شما
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس نهم (مقررات خانه) تدریس شد.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس هفتم ( بوی بهشت ) تدریس شد.
متن ادبی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. گنجینه ی شماره 5 انجام شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
گزارش جلسه 12 آذر ( موزیکوگرام ):
2 طراحی موزیکوگرام انجام شد.
موزیکوگرام ابزاری آموزشی است که با تبدیل عناصر شنیداریِ موسیقی به نشانههای بصریمانند رنگ، شکل، خط و الگوی حرکتیبه دانش آموز امکان میدهد ساختار، توالی و تغییرات موسیقی را بهصورت دیداری درک کند. این روش توجه شنیداری و تمرکز را بهطور همزمان تقویت میکند.
اهداف جلسه (با محوریت موزیکوگرام)
1.تقویت شنیدار فعال:
دانش آموز با دنبالکردن موزیکوگرام همزمان با شنیدن موزیک، توانایی تشخیص بخشها و تغییرات موسیقی را بهصورت دقیقتر پرورش میدهد.
2.تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی:
اجرای حرکات یا بازیهای ریتمیک مطابق با نشانههای موزیکوگرام باعث افزایش هماهنگی بدن با ریتم و ضرب موسیقی میشود.
3.افزایش تمرکز و دقت:
دنبالکردن پیدرپی الگوهای تصویری و تطبیق آن با آواها و ضربها، تمرکز لحظهای دانش آموز را تقویت میکند.
هوش و ریاضی
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. صفحه ی 27 انجام شد.
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
آموزش راه های دفاع در شطرنج داده شد .
1404/09/11
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام..
کتاب کار صفحات 77، 78، 79 انجام شد.
تکلیف:
دختر گلم لطفا صفحات 81 و 82 از کتاب کار ریاضی انجام شود. در پرتال تا پایان امشب
بارگذاری شود. باتشکر
فارسی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام..
کتاب کار فارسی درس هشتم، تا قسمتی از صفحه ی 67 انجام شد.
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس هشتم با مشارکت و گفت و گو دانش آموزان عزیز تدریس شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. صفحه ی 26 انجام شد.