فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 3

ریاضی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام و احترام.. کتاب کار صفحات 83 ،84 انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم، کتاب کار ریاضی فصل چهارم صفحه ی 87 را با دقت پاسخ دهید.بارگذاری شود لطفا. الگوی 5 تا 5 تا ، 6 تا 6 تا، 7 تا 7 تا حتما حتما تمرین و حفظ شود. در صورت حضوری شدن مدارس، برای فردا فقط کتاب های نگارش، کتاب کار ریاضی، ریاضی آموزش و پرورش و کتاب کار علوم همراه شما باشد. متشکرم از همکاری شما

فارسی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. درس نهم ( بوی نرگس) از صفحه ی 74 تا 78 تدریس شد. نکات دستوری آموزش داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع: همدلی(احترام گذاشتن) در این جلسه دانش آموزان یاد گرفتند با توجه به تفاوت های فردی چگونه می توانند در موقعیت های مختلف و در رابطه با افراد مختلف همدلی کرده و به شکل مناسبی احترام بگذارند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 27 کتاب مهارت های زندگی را تکمیل کنید و در پرتال ارسال کنید. ممنونم.

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: حرف لام درصفحات 26و27 تدریس شد
تکلیف: صفحات 26و27 تمرین وتکمیل شود دانش آموزان که کتاب نداشتند از کلمات زیر پنج بار بنویسند آلودگی گل لباس دل سال اشغال

ریاضی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام و احترام.. شروع فصل چهارم، صفحات 61، 62، 63 تدریس شد.
تکلیف: دختر عزیزم لطفا الگوی 2 تا 2 تا را تا عدد 20 ، الگوی 3 تا 3 را تا عدد 30 و الگوی 4 تا 4 تا را تا عدد 40 حفظ کن حتما. صفحه 53 کتاب نگارش تکمیل شود. بارگذاری شود لطفا باتشکر

علوم سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. کتاب کار درس ششم صفحات 61 ، 62 تکمیل شد. پرسش کلاسی انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. درس نهم ( بوی نرگس) تا قسمتی از صفحه ی 74 تدریس شد. جعبه ی کلمات درس تکمیل شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: دانش آموزان یک شی یا یک حلقه که دور آن بتوانند بچرخند روی زمین گذاشته و با شمارش 1 2 3 4 ، که با ریتم 1 2 ضرب روی پا و با ریتم 3 4 ضرب دست است . با نشان دادن کارت های که شکل آدمک با حرکات مختلف است در ریتم دوم موزیک حرکات را انجام میدهند. اهداف بازی ریتم و حرکت 1.تقویت دقت ریتمیک دانش‌آموزان با هماهنگ کردن قدم‌ها و ضربات دست با شمارش‌های 1-2-3-4، توانایی حفظ ریتم ثابت را تمرین می‌کنند. 2.توسعه هماهنگی حرکتی بدن این فعالیت، مهارت هماهنگ‌سازی بخش‌های مختلف بدن با الگوهای ریتمی مشخص را تقویت می‌کند. 3.بهبود یکپارچگی شنوایی-حرکتی دانش‌آموزان با گوش دادن به شمارش و موسیقی و تبدیل آن به حرکت، واکنش حرکتی مناسب نسبت به محرک‌های شنیداری را می‌آموزند. 4.تقویت واکنش بینایی-حرکتی با مشاهده کارت‌های حرکتی و اجرای آن‌ها در ریتم دوم موسیقی، توانایی تفسیر سریع نشانه‌های بصری و تبدیل آن به حرکت تقویت می‌شود. 5.افزایش تمرکز و سرعت واکنش این بازی دانش‌آموزان را ملزم می‌کند که هم‌زمان ریتم را حفظ کرده و به نشانه‌های بصری در لحظه پاسخ دهند. 6.تقویت مشارکت گروهی و آگاهی فضایی حرکت کردن به دور یک حلقه یا شیء روی زمین، مهارت استفاده صحیح از فضا و هماهنگی با سایر اعضای گروه را افزایش می‌دهد. 7.پرورش خلاقیت و بیان حرکتی استفاده از کارت‌های حرکتی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا موسیقی را با حرکات متنوع و خلاقانه بیان کنند.
تکلیف: طراحی موزیکوگرام با آهنگ cross dance

نگارش سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام و احترام.. کتاب کار فارسی تا پایان درس هشتم انجام شد.
تکلیف: دختر عزیزم ارمغان هفته شماره ی 10 انجام شود. تا روز جمعه فرصت بارگذاری دارید. لطفا فراموش نشود. کاربرگ سؤالات درس 6 علوم هم بارگذاری شد لطفا مطالعه شود روز شنبه پرسش خواهد شد. سپاس از همکاری و مشارکت شما

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. درس نهم (مقررات خانه) تدریس شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. درس هفتم ( بوی بهشت ) تدریس شد.

متن ادبی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. گنجینه ی شماره 5 انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: گزارش جلسه 12 آذر ( موزیکوگرام ): 2 طراحی موزیکوگرام انجام شد. موزیکوگرام ابزاری آموزشی است که با تبدیل عناصر شنیداریِ موسیقی به نشانه‌های بصریمانند رنگ، شکل، خط و الگوی حرکتیبه دانش آموز امکان می‌دهد ساختار، توالی و تغییرات موسیقی را به‌صورت دیداری درک کند. این روش توجه شنیداری و تمرکز را به‌طور هم‌زمان تقویت می‌کند. اهداف جلسه (با محوریت موزیکوگرام) 1.تقویت شنیدار فعال: دانش آموز با دنبال‌کردن موزیکوگرام هم‌زمان با شنیدن موزیک، توانایی تشخیص بخش‌ها و تغییرات موسیقی را به‌صورت دقیق‌تر پرورش می‌دهد. 2.تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی: اجرای حرکات یا بازی‌های ریتمیک مطابق با نشانه‌های موزیکوگرام باعث افزایش هماهنگی بدن با ریتم و ضرب موسیقی می‌شود. 3.افزایش تمرکز و دقت: دنبال‌کردن پی‌درپی الگوهای تصویری و تطبیق آن با آواها و ضرب‌ها، تمرکز لحظه‌ای دانش آموز را تقویت می‌کند.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. صفحه ی 27 انجام شد.

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: آموزش راه های دفاع در شطرنج داده شد .

ریاضی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام و احترام.. کتاب کار صفحات 77، 78، 79 انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحات 81 و 82 از کتاب کار ریاضی انجام شود. در پرتال تا پایان امشب بارگذاری شود. باتشکر

فارسی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. کتاب کار فارسی درس هشتم، تا قسمتی از صفحه ی 67 انجام شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. درس هشتم با مشارکت و گفت و گو دانش آموزان عزیز تدریس شد.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. صفحه ی 26 انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: