فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان،دختران گلم برای جمع اعداد در این قسمت می‌توانند از شمارش انگشتی،یا کشیدن شکل،یا کشیدن چوب،یا چوب خط هایی که دارند یا روش سپردن عدد بزرگ به حافظه و شمردن اعداد کوچک با انگشت استفاده کنند و هدف رسیدن به جواب درست برای عزیزانم می باشد.
تکلیف: دختر نازنینم لطفاً صفحه 94,95,96کتاب ریاضیات را با دقت انجام بده.ممنونم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: (ی)میانجی با داستان به عزیزانم آموزش داده شد و کلمات آن تکرار و تمرین شد و صفحه 67کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 68کتاب نگارشت را خوش خط بنویس و بخوان تا تیک اول رو بگیری و نوشتن املا حداقل 6خط از درس آ تا ی و در پایان آن جدول دوستی و صدا کشی را فراموش نکن.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران,روز شنبه تکرار و تمرین و همچنین تدریس بخش سوم نشانه (ی) که شامل کلماتی مانند بیابان،زیاد و ...را خواهیم داشت لطفاً این بخش با عزیزانم تا قبل تدریس تمرین نشود.متشکرم.
تکلیف: گل قشنگم کاربرگی در قسمت پایین قرار داده شده لطفاً یا کپی یا به صورت نوشتن داخل دفتر مشق انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 90,91کتاب ریاضی زنبوری مربوط به جمع نظام دار،الگو،اعداد انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل 7کتاب علوم با عنوان زمین خانه ی سنگی ما تا صفحه 55 تدریس شد و در مورد آن با عزیزانم صحبت شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ی)غیر آخر و (ی)آخر با داستان تدریس شد و از روی درس دریا در کلاس خوانده شد و جدول دوستی و بخش و صدا کشی کلمات تکرار و تمرین شد و در پایان کلاس عزیزانم چای میل کردند.
تکلیف: دخترم لطفاً صفحه 109کتاب کار فارسی علویت را با دقت انجام بده و از مامان جون بخواه تا کلمات زیر را در دفتر مشق سرمشق بزند و خوش خط بنویس و بخوان.متشکرم کلمات:(ی)غیر آخر(ی)آخر،یاس،می آید،دریا،سایه،میمون،می شوید. جدول دوستی در قسمت پایین قابل مشاهده است.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 107,108کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (ی) انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد وبه دخترانم املای خلاق آبی داخل آب گفته شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن جدول ترکیب و صدا کشی کلمات را فراموش نکن. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان متن املا و روانخوانی در قسمت پایین قابل مشاهده است.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس نقاشی درخت خیالی آموزش داده شد.
تکلیف: دختران گلم نقاشی درخت بصورت کامل تصویر سازی کنند و در کلاس حضوری همراه خود بیاورند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 88کتاب ریاضی زنبوری و صفحات 92,93کتاب کار علوی مربوط به جمع و جمع های نظام دار انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحه 89کتاب ریاضی زنبوری را با دقت انجام بده.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان،لطفا یک بسته کش ریز رنگی که نمونه آن در قسمت پایین قرار داده شده را تهیه بفرمایید و از روز شنبه تا پایان سال کش و چوب خط ها داخل کیف دخترانم باشد متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 104کتاب کار فارسی علوی انجام و صفحه 105تمرین روانخوانی شد و از دخترانم پرسش شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحه 106کتاب کار فارسی علوی را با دقت انجام بده و نوشتن املا حداقل 6خط به همراه جدول دوستی و صدا کشی را فراموش نکن و حتما روانخوانی تمرین کن.متشکرم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: ویدئو ( مستر بین و دستگاه عابر بانک ) -معلم از یک دانش آموز می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -درباره کارت بانکی و دستگاه عابر بانک به اختصار توضیح داده میشود . -عکس قسمتهای مختلف دستگاه نشان داده می شود . -معلم با مشارکت دانش آموزان مزایای دستگاه عابر بانک را بیان میکند . -معلم با همکاری دانش آموزان درباره ی نکات ایمنی هنگام استفاده از دستگاه خود پرداز صحبت می کند .
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 74

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جمع تکرار و تمرین و جمع نظام دار با داستان پادشاه و سرباز تدریس شد و صفحه 87کتاب زنبوری انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا جدول های زیر را در دفتر مشقت بکش و آنها را انجام بده.متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان جمع نظام دار به دخترانم آموزش داده شد لطفا جدول هایی که در قسمت پایین قرار داده شده رادر دفتر مشق عزیزانم بکشید و بخواهید که انجام دهند.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 74تا 76 ارزشیابی کتاب علوم انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: علامت نگارشی ویرگول(؛)به عزیزانم آموزش داده شد. ویرگولمو خوشحالم،هرجا که مکث لازم بود پامو اونجا میزارم.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا صفحه 103کتاب کار فارسی علوی را با دقت انجام بده و نشانه هارا تکرار و تمرین کن.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 66کتاب نگارش در کلاس انجام شد و نشانه (ش)غیر آخر و (ش)آخر تکرار و تمرین شد و روانخوانی هم تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفا امروز شما به پدر یا مادر عزیزت املا بگو و در پایان غلط های املایی را پیدا کن و جدول ترکیب و صدا کشی کلمات را هم از آنها بپرس و خودت بنویس.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: علامت جمع تدریس شد و جمع با روش انتقال انگشتان دست تکرار و تمرین و صفحه 86کتاب ریاضی زنبوری انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ش)غیر آخر و (ش)آخر با داستان شرشره بارون تدریس شد واز روی درس گوش شنوا خوانده شد. شعر نشانه ش:وای بازم،وای بازم داره زمستون می یاد، شر،شرشر، شر،شرشر، نم نم بارون می یاد. ش می یاد ش می یاد نم نم بارون می یاد،ش می یاد ش می یاد ارومو دون دون می یاد. خوب ببین خوب ببین سه قطره روش نشسته خوب ببین خوب ببین اروم رو خط نشسته.
تکلیف: دختر نازم لطفا از درس آ تا ا حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن جدول دوستی و صدا کشی کلمات را تکرار و تمرین کن. قشنگم لطفا از روی کاربرگ هایی که در قسمت پایین قرار داده شده برای نوشتن املا و روانخوانی استفاده کن متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 101,102کتاب کار فارسی و صفحه 64کتاب نگارش مربوط به نشانه ش در کلاس انجام شد و روانخوانی از درس ش انجام شد.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا صفحه 65کتاب نگارشت راخوش خط بنویس و باصدای بلند بخوان تا تیک اول روبگیری. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان بابت همکاری شما عزیزان در کلاس های آنلاین لطفا کلماتی که نوشته شده رادر دفتر مشق دخترانم سرمشق بزنید و از عزیزانم بخواهید از روی آنها بخوانند و بنویسند متشکرم. (دوشکل نشانه ش,شب،آش،شیر،تراش,شانه)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: