فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 130،131کتاب ریاضی زنبوری مربوط آموزش خواندن و حل مساله و علامت کوچکتر و بزرگتر انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا حتما اعداد را در منزل تکرار و تمرین کن.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کلاس های هفته ملی علوم مربوط به شناخت کرم خاکی و دوست خانگی من با پخش انمیشن و مشارکت بر اساس گروه های هاوس سیستم و کشیدن نقاشی و ساخت حیوانات خانگی با خمیر بازی برگزار شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا برای فردا عزیزانم صبحانه سالم و یک شیر پاکتی کوچک به همراه داشته باشند و دخترانم صبحانه سالمشان را تزیین کنند و به کلاس بیاورند.(کلاس فردا در مورد غذای سالم و ناسالم و مربوط به هفته ملی علوم می باشد.)
تکلیف: دختر گلم لطفا حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن اعداد صفر تا 99را با شمارش 5تا 5تا بنویس.مثال:0،5،10،15،20،...

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی و نشانه ژ تکرار و تمرین شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران فردا تدریس نشانه جدید(خوا) خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم. با تشکر فراوان از خانم خبیری عزیز بابت تهیه هدایای نشانه (ژ) متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفا صفحه 95،96کتاب نگارشت را با دقت و خوش خط انجام بده تا تیک اول رو بگیری و برای قسمت بالای صفحه 96از کتاب بخوانیم فارسی استفاده کن متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جمع و تفریق ها و اعداد 5تا 5تا تکرار و تمرین شد و جمع و تفریق روی محور مجدد تکرار و کاربرگ آن انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً کاربرگی که در قسمت پایین قرار داده شده را در دفتر مشقت انجام بده و حتما جمع و تفریق و اعداد را تمرین کن.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ژ)تک شکلی یا تنها با داستان ماژیک تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و نشانه ژ در جدول دوستی ترکیب شد و از روی درس ژاله و منیژه خوانده شد و صفحه 191,192کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً در تعطیلات پایان هفته صفحات 193,194,195,196کتاب کار فارسی علویت را با دقت و خوش خط انجام بده متشکرم.(صفحه 196اختیاری است)

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی در کلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً در تعطیلات پایان هفته تنها یک املای ده خطی بنویس و در پایان آن جدول دوستی را با نشانه ژ بکش و اعداد صفر تا 99را با شمارش چهارتایی بنویس.مثال:0,4,8,12,16,20... عزیزدلم برای نوشتن املا میتوانی از کاربرگ هایی که در قسمت پایین قرار داده شده استفاده کنی و تمرین روانخوانی کنی.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس ادامه پارت دوم اتیکت مکالمه ، پاورپوینت ارائه شد ، مراحل Voice level ها مرور و کامل شد. بچه ها نقاشی کشیدند.
تکلیف: بچه نقاشی مراحل Voice level را که در منزل کشیدند همراه خود به کلاس بیاورند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 128,129 تم 19کتاب ریاضی زنبوری مربوط به جدول ارزش مکانی و شمارش ده تا ده تا و جمع و تفریق انجام و جمع و تفریق جدید تدریس شد. و جمع و تفریق ها در دفتر مشق تمرین شد و اعداد پرسش شد.
تکلیف: گل نازم لطفاً صفحه 135کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 189کتاب فارسی علوی در کلاس خوانده شد و نشانه ها تکرار و تمرین شد و نشانه چ مجدد تکرار و تمرین شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران فردا تدریس نشانه جدید خواهیم داشت لطفاً دخترانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 189کتاب کار فارسی علویت را با دقت و سرعتی بخوان و در صورت تمایل صفحه 190کتاب کار فارسی علویت را انجام بده متشکرم.(صفحه 190اختیاری است)

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 93,94کتاب نگارش مربوط به نشانه چ انجام شد.
تکلیف: دخترگلم لطفاً حتما6خط املا بنویس و در پایان آن سه جمع و سه تفریق بنویس.(لطفا جمع و تفریق هایت مانند مثال در قسمت پایین باشد). مثال:30+40,. 30_70, دخترگلم لطفاً از عدد 0تا 99به صورت الگوی عددی سه تا سه تا بنویس مانند:0,3,6,9,...

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس نقاشی منظره با مداد رنگی آموزش داده شد.
تکلیف: لطفاً جلسه آینده دختران هنرمندم خمیر بازی یا خمیر مجسمه سازی همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه ی (چ)غیر آخر و (چ)آخر با داستان پسر چاقالو تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صدا کشی شد و نشانه چ در جدول دوستی ترکیب شد و از روی درس چشمه و چراگاه خوانده شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً از روی درس چشمه و چراگاه در منزل برای پدر و مادر عزیزت بخوان و به جای املا 5کلمه با چ،5 کلمه با خ،5 کلمه با ج بنویس و سپس جدول دوستی را فقط با نشانه چ بنویس متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 185,186کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (چ) انجام شد و نشانه ها تکرار و تمرین شد. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم همتی عزیز بابت تهیه هدایای نشانه چ.متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 187,188کتاب کار فارسی علویت را با دقت و خوش خط انجام بده و متن روانخوانی که در قسمت پایین قرار داده شده را بخوان و برای نوشتن املا در روزهای آتی از آن استفاده کن متشکرم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پخش کلیپ برند لگو، صحبت در مورد فیلم و علت نام گذاری کالاها و محصولات،صحبت با دانش آموزان در ارتباط با نام خوارکی هایی که با خود آورده اند، و نوشتن لوگوی آنها بر روی تخته، خواندن از روی درس و توضیح در مورد لوگو و علت ایجاد آن، حل فعالیت کلاسی
تکلیف: حل فعالیت منزل انتهای مبحث لوگو

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 135کتاب کار ریاضی علوی انجام شد و اعداد مرور شد و شمارش سه تایی در دفتر مشق تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفاً در پایان املا اعداد را با شمارش دوتا دوتا بنویس متشکرم.مثال:...0,2,4,6,8

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ه)تکرار و تمرین شد و روانخوانی تمرین و از عزیزانم پرسش شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً از مامان جون خواهش کن که کاربرگ های ارسال شده در قسمت پایین را برایت در دفتر مشق بنویسد و سپس شما با دقت و خوش خط انجام بده متشکرم. گل قشنگم لطفا حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن اعداد را دوتا دوتا بنویس.

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: باز کردن عکس در برنامه paint و نقاشی کردن اطراف آن آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: