فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 115کتاب کار ریاضی علوی مربوط به ارزش مکانی و جمع شانه ای انجام شد و اعداد مرور شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه116, 117کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 149,150,151کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه خ در کلاس انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 150کتاب کار فارسی علویت را انجام و سپس صفحه 151را با دقت بخوان و صفحه 152را انجام بده متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی در کلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً برای پایان هفته تنها یک املا بنویس و فقط در پایان آن جدول دوستی را برای نشانه خ بکش و اعداد 0تا 35را یکبار درست و یکبار معکوس بنویس و سه جمع به صورت شانه ای انجام بده متشکرم.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت اول اتیکت مکالمه را داشتیم ، بچه ها با گوینده و شنونده آشنا شدند ، پاورپوینت و پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد بارش فکری داشتند. قوانین اینکه چطور شنونده خوبی باشند را یاد گرفتند.
تکلیف: بچه ها تمرین کنند که شنونده ی خوبی باشند و قانون خوب گوش دادن را رعایت کنند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 111,112کتاب ریاضی زنبوری مربوط به شمارش و آشنایی ابتدایی با ساعت و محور انجام شد و اعداد از 0تا 35تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفاً اعداد را در منزل با چوب خط هایت تکرار و تمرین کن و به صورت معکوس هم شمارش انجام بده. متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (خ)غیر آخر و (خ )آخر با داستان خروس تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صدا کشی شد و نشانه در جدول دوستی ترکیب و کلمات جدید ساخته شد و از روی درس جدید خوانده شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن جدول دوستی را فقط با نشانه خ بکش و در انتهای املا 6جمع با اعداد بیشتر از 5بنویس که جمع آن به صورت شانه ای انجام شود.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 81,82کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس و با صدای بلند بخوان.متشکرم.با سلام و عرض ادب ،متن روانخوانی و املا و جدول دوستی در قسمت پایین قرار داده شده لطفاً دختر گلم حتما از روی آنها چندین بار بخوانند.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . در کلاس نقاشی ماهی با تکنیک مداد رنگی آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 109,110کتاب ریاضی زنبوری مربوط به تقارن،جدول شگفت انگیز و جمع شانه ای انجام شد و جمع شانه ای تدریس شد.مثال:7+6= گفته میشود 6یعنی یه 5تا و یه یکی پنج رو بزار رو شونه یکیش اینجا میمونه(انگشت دست),7یعنی یه 5تا و یه 2تا پنج رو بزار رو شونه دوتاش اینجا(انگشت دست)میمونه بعد شمارش انجام میشود یعنی یه 5و یه 5میشه 10با 2و1 می شود13.
تکلیف: دخترگلم لطفاً در منزل جمع شانه ای راهم تکرار و تمرین کن.(این جمع برای اعداد بیشتر از 5است)مانند: . 7+8,6+7,9+7,9+8 دختر گلم لطفاً صفحه 113,114کتاب کار ریاضی علویت را انجام بده.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 147کتاب کار فارسی علویت را بخوان و صفحه 148کتابت را با دقت انجام بده.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 80کتاب نگارش مربوط به نشانه ف انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن اعداد 0 تا 35را یکبار درست و یکبار به صورت معکوس بنویس و برای اعداد 30تا 35جدول ارزش مکانی(یکی،ده تایی)بکش متشکرم،امروز نیاز به کشیدن جدول دوستی در پایان املا نیست.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: به دلیل مشکل در پورتال و عدم حضور نیمی از دانش آموزان در 25 دقیقه آخر کلاس تنها به مرور مبحث کالا و خدمت پرداخته شد و فعالیت کلاسی به دانش آموزان مجددا توضیح داده شد
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 88

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 107,108کتاب ریاضی زنبوری مربوط ارزش مکانی،کشیدن چوب خط،دسته بندی و معرفی محور انجام شدو شمارش اعداد0 تا 29مرور شد و عدد 30تا 35تدریس شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً اعداد 0تا 35را در منزل با چوب خط تکرار و تمرین کن.ممنونم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 147کتاب کار فارسی علوی تمرین روانخوانی شد و از دخترانم پرسش شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 146کتاب کار فارسی علویت را با دقت و خوش خط انجام بده.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 79نگارش مربوط به نشانه ف انجام شد و روانخوانی تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حتما حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن جدول دوستی را فقط با نشانه ف بکش و اعداد 0تا 35را یکبار درست و یکبار به صورت معکوس بنویس و برای عدد 30تا 35چوب خط بکش و در جدول ارزش مکانی مشخص کن .متشکرم.

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: نحوه کار با پاک کن و پاک کردن ناحیه کوچک و بزرگ آموزش داده شد. (تغییر اندازه پاک کن)

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد 0تا 29 تکرار و تمرین شد و از عدد 10تا 29داخل جدول ارزش مکانی قرار گرفت و به صورت معکوس هم شمارش شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حتما در پایان املا اعداد 0تا 29را یکبار بنویس و داخل جدول ارزش مکانی قرار بده و چوب خط بکش نمونه کاربرگ آن برای تمرین بیشتر در قسمت پایین قرار داده شده.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ف)غیر آخر و (ف)آخر با داستان فیل کوچولو تدریس شد و کلمات جدید درس گفته و بخش و صداکشی شد و از روی درس روز برفی خوانده شد و نشانه ف در جدول دوستی ترکیب شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا از روی درس روز برفی در منزل بخوان و صفحه 145کتاب کار فارسی علویت را با دقت انجام بده. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان،جدول دوستی و متن روانخوانی نشانه ف در قسمت پایین قرار داده شده لطفاً عزیزانم حتما از روی آن بخوانند و تمرین کنند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 143,144کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه ف در کلاس انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن جدول دوستی را فقط با نشانه ف بکش و اعداد 0تا 29را یکبار بنویس و در جدول ارزش مکانی(یکی،ده تایی)قرار بده متشکرم.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با عرض سلام و روزبخیر کلاس مجازی برگزار شد ابتدا بازی استپ دنس جهت نوعی فعالیت حرکتی و ایجاد ارتباط بهتر دانش اموزان با جلسه مجازی بازی حرکتی با چوبک جهت فعالیت حرکتی و جابه جایی جهت تقویت حواس و هوش ذهنی و جابه جایی و پرش جهت تقویت رشد استخوان ها
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: