فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 5با موضوع شمارش انگشتی،اضافه کردن و کم کردن ذهنی اشکال گوناگون و چوب خط ها تدریس شد و صفحات 30,31کتاب در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا داستان چوب خط ها را در منزل برای مامان بابای نازنینت تعریف کن.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل 3کتاب علوم(سالم باش،شاداب باش) از صفحه 19تا 23با موضوع غذای سالم و ناسالم،ورزش,بهداشت فردی تدریس شد و دخترانم دور هم صبحانه سالم میل کردند.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا عزیز،منتظر حضور شما بزرگواران در جلسه فردا(یکشنبه)از ساعت 10الی11می باشم .پیشاپیش از همکاری شما بزرگواران کمال تشکر را دارم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (ط)و لوحه (ه)در کلاس تدریس شد و صفحات 39و 40کتاب کار علوی در کلاس انجام شد و در زنگ کتاب کار لوحه ها از اول مرور شد و کتاب کار علوی انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه23کتاب نگارش قسمت اول و دوم را با خطی زیبا و تمیز و مرتب بنویس.ممنونم

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تمرین های کتاب کار علوی مربوط به تم 4در کلاس انجام شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران،کتاب کار ریاضی و فارسی علوی به دخترانم تحویل داده شد لطفا سیمی شود و عزیزانم روز شنبه با خود به مدرسه بیاورند متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما اولیا عزیز،لطفا دختران گلم برای روز شنبه به کمک شما بزرگواران صبحانه سالم درست و تزیین کنند و داخل ظرف پلاستیکی با خود بیاورند(هدف:تدریس فصل جدید کتاب علوم و آشنایی با غذای سالم و ناسالم )پیشاپیش از همکاری شما عزیزان کمال تشکر را دارم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (ح)در کلاس تدریس شد و دختران گلم صفحه 39کتاب کار فارسی علوی را انجام دادند.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 22قسمت آخر کتاب نگارشت را با خط زیبا و تمیز و مرتب بنویس. و ارمغان هفته شماره 3که تحویلت داده شد را انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش.ممنونم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس کتاب قرآن دخترانم آغاز شد و اولین پیام قرانی و سوره توحید و شعر های قرانی در کلاس خوانده شد.
تکلیف: دخترم لطفا سوره ی توحید را در منزل تکرار و تمرین کن.متشکرم.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام معرفی اتیکت کلمات جادویی ببخشید ، معذرت می خواهم و عذر خواهی میکنم با کمک مستر اتیکت. عنوان و اجرا کردن مراحل عذر خواهی، انجام کار گروهی کارت های سناریو همراه با پخش موزیک بی کلام.
تکلیف: دانش آموزان بابت اشتباهی که انجام دادند از والدین یا نزدیکان خود معذرت خواهی کنند و مراحل آن را توضیح دهند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 4مربوط به چوب خط ها،شمارش مکعب های رنگی،جدول سودوکو پنجره ای تدریس شد و صفحات 27,28کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دختران گلم تکلیف ریاضی ندارند.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 21,22,23از کتاب کار علوی در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترانم تکلیف علوم ندارند.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 10با موضوع نوروز در خانه ی ما!تدریس شد و کلمات جدید آن در کلاس گفته و توسط دخترانم بخش شد و صدا های اول و آخر کلمات از عزیزانم پرسش شدو در نهایت با کلمات جمله سازی کردند.
تکلیف: دخترانم تکلیف از نگاره 10ندارند.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه صفحه 21قسمت اول و دوم تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار علوی انجام شد و از این لوحه تا پایان لوحه ها شعر ندارند.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا صفحه 22کتاب نگارش قسمت اول و دوم را با خط زیبایت بنویس تا تیک اول رو بگیری ممنونم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس نقاشی حشرات با شکل هندسی دایره و رنگ آمیزی با مداد شمعی به پایان رسید. وسایل مورد نیاز آبان ماه: کاغذ رنگی ، قیچی، چسب مایع یا ماتیکی، لوله دستمال کاغذی ، چشم عروسکی ( در صورت تمایل).

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 9با موضوع در مسجد محله!تدریس شد و کلمات جدید درس گفته شد و توسط دختران گلم بخش شد و کلمات هم آغاز و هم پایان آن از عزیزانم پرسش شد و جمله سازی تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیفی از نگاره 9ندارد.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (ی)با شعر در کلاس تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار علوی صفحه 35انجام شد. شعر لوحه:لوحه ی امروز ما مثل یه قوری،میخوایم یادش بگیریم راحت و فوری
تکلیف: فرشته ی قشنگم لطفا صفحه 21کتاب نگارشت را با خط زیبا و تمیز بنویس.ممنونم.

ورزش اول

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات کششی انجام دادیم و سپس به سواد حرکتی دانش آموزان پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی ورزشی و لباس ورزشی

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: در ابتدا کلیپی کوتاه از نیاز های انسان های اولیه پخش می گردد. از دانش آموزان در ارتباط با نیازهای انسان های اولیه و تفاوت آن با نیاز های انسان های امروزی صحبت می گردد. از روی درس برای دانش آموزان خوانده می شود. برخی از نیاز های انسان های اولیه و امروزی که در تصاویر کتاب موجود است برای دانش آموزان شرح داده می شود. پاورپوینت مربوط به هر نیاز و خواسته برای رفع آن برای دانش آموزان پخش می گردد. کلیپی در ارتباط با تفاوت نیاز و خواسته برای دانش آموزان پخش می گردد. داستان صوتی چی لازم دارم چی می خرم برای دانش آموزان پخش می گردد،از دانش آموزان می خواهیم نتیجه ای که از داستان گرفتند را بیان کنند و در ارتباط با داستان توضیح دهند.( تفاوت نیاز و خواسته)

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 12,13کتاب ریاضی و هوش در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترگلم تکلیف از گتاب ریاضی و هوش ندارد.
فعالیت: با سلام جلسه آموزشی کلاس رز 2 با معلم پایه وزبان روز یکشنبه 1 آبان ازساعت 9 الی 10 برگزار میگردد لطفا راس ساعت در جلسه حضور یابید متشکرم

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 4ریاضی مربوط به انتقال انگشتان دست،نشان دادن اعداد با دو دست و الگویابی و کار با خط کش شابلوندار تدریس شد و صفحات25,26کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: عزیزانم تکلیف ریاضی ندارند.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه صفحه 19,20کتاب نگارش با شعر تدریس شد و سرمشق آن در دفتر مشق انجام شد. شعر لوحه صفحه19:یه مارمو یه مارم،یه کله ی گرددارم،کله ی گردو توپر،بالای خط می ذارم. شعر لوحه صفحه 20:قطره ی بارون هستم که روی خط نشستم
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحه 19,20کتاب نگارش را خوش خط و تمیز و مرتب بنویس متشکرم.

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش مفهوم ذخیره کردن و نحوه ذخیره کردن نقاشی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: