فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 73,74,75کتاب کار ریاضی انجام شد و اعداد تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: مرور نشانه ای و جدول ترکیب(دوستی)در کلاس انجام شد و (می)کاری آموزش داده شد.(می زمانی نوشته می شود که کاری در حال انجام باشد مانند می رود،می برد،می بارد و ...)
تکلیف: دخترم لطفا در پایان هفته هم هر روز 5خط از درس آ تا ای املا بنویس و جدول ترکیب و صداکشی را هم در پایان آن تکرار و تمرین کن ممنونم. نمونه جدول ترکیب در قسمت پایین قابل نمایش است.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 83,84,85کتاب کار فارسی انجام شد و نشانه ای تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 86کتاب کار فارسیت را انجام بده و سپس از روی صفحه 87با دقت بخوان و صفحه 88را هم انجام بده متشکرم. قشنگم ارمغان هفته شماره ده را در پایان هفته انجام بده ممنونم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 71,72کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد. با سلام و احترام خدمت شما اولیا عزیز,کاربرگی با عنوان پوشه کار به دخترانم تحویل داده شد لطفادخترانم آن را تکمیل کنند و فردا با خود به مدرسه بیاورند متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نشانه (ای)اول (ی)وسط،(ی)آخر و (ای)آخر مستقل با داستان گاری تدریس شد و کلمات جدید درس صداکشی و بخش و جمله سازی شد و در جدول ترکیب به عنوان صدای بلند بقیه نشانه ها با (ای )آن ترکیب شدند. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان،(ای)مستقل فعلا در املا و تکالیف دخترانم نمی آید اصطلاحا گفته شده چون بد اخلاقه و با کسی دوست نمیشه هیچکس باهاش کاری نداره و فعلا نیست.
تکلیف: دخترنازنینم لطفا سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و زیبا بنویس و نوشتن املا حداقل 5خط از آ تا ن را فراموش نکن و جدول ترکیب و صداکشی را در پایان املا تمرین کن.متشکرم. تشکر فراوان از خانم پیمان فر عزیز بابت تهیه هدایا و تزیین زیباشون متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 55کتاب نگارش مربوط به نشانه ای انجام شدو کلمات آن تکرار و تمرین شد.
تکلیف: آتریسا و مانیسای قشنگم کامل شدن اسمتون مبااااااااارک فردا جشن اسم شما دو عزیزم را خواهیم داشت لطفا برای دوستانت شیرینی بیاور ممنونم. کاربرگ نشانه ای جهت روانخوانی و املا در قسمت پایین قابل مشاهده است لطفا حتما عزیزانم تکرار و تمرین کنند.متشکرم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . آموزش کاردستی جامدادی با لوله دستمال کاغذی و کاغذ رنگی در کلاس.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 69,70کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: دختر نازم لطفا صفحه50,51,52کتاب کار علومت را بادقت انجام بده.ممنونم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کلمات نشانه آ تا ن تکرار و تمرین و روانخوانی و بخش و صداکشی شد.
تکلیف: دخترم لطفا از درس آ تا ن حداقل 5خط املا بنویس و در پایان آن جدول ترکیب و صداکشی را تمرین کن.متشکرم. دخترم سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و زیبا بنویس. نمونه جدول ترکیب در قسمت پایین قابل نمایش است.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با توجه به تدریس نشانه( ر) و افزایش انگیزه اخل کاربرگی به شکل مار به دخترانم از درس آ تا ن املای ماری گفته شد..
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان لطفا پشت املا دخترم که امروز به منزل آورده را امضا بزنید و اگر غلطی داشته ازروی آن یک خط بنویسد و دور مار را با قیچی برش بزند و فردا به همراه داشته باشد متشکرم.

ورزش اول

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان نرمش انجام دادیم و سپس به آمادگی جسمانی پایه پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی ورزشی تمیز و لباس ورزشی

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 20,21کناب هوش انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف از ریاضی و هوش ندارد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 67,68کتاب ریاضی مربوط به آموزش عدد 6,کشیدن چوب خط،جدول شگفت انگیز و تقارن انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 79کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه ن در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 80 کتاب کار فارسی را انجام بده و سپس از روی صفحه 81با دقت بخوان و سپس به سوالات صفحه 82پاسخ بده و سرمشق های دفتر مشقت با خط زیبا بنویس و بخوان متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 54کتاب نگارش مربوط به نشانه (ن) انجام شد و کلمات جدید درس در کلاس روانخوانی شد.
تکلیف: دخترم لطفا از درس آ تا ن حداقل 5خط املا بنویس و در انتهای آن جدول ترکیب و صدا کشی را تکرار و تمرین کن.متشکرم. بارانا جان جشن اسمت مبارک عزیزم.

سرود

مدرس: حق شناس، سمانه
فعالیت: کلاس امروز با خواندن سرود "سلام بچه ها" شروع شد، بعد از سرود حضورغیاب از روی لیست کلاسی انجام شد. در ادامه کلاس سرود "دنیای قشنگ" رو همه با هم یکبار با پخش موسیقی و همراهی خوندیم. دانش آموزها چندبار خودشون به طور کامل خوندن و همزمان صداشون رو ضبط کردم. امروز سرود "بچه های ایران" رو به عنوان سرود جدید کلاسمون با هم شنیدیم و بچه ها با شعر و موسیقی کار آشنا شدند.
تکلیف: گوش دادن به سرود "بچه های ایران" برای آشنایی بیشتر و حفظ. متن سرود؛ میهن ما ایران/بهشت جاویدان/خوب و سبز و خرم/یادگار جم//کشور ما زیباست/سرزمین گل هاست/خونه بلبل هاست/همیشه خرم//بچه های ایران/همه خوش و خندان/خیلی مهربونیم/چه خوش زبونیم//ما گلهای باغیم/خوب و خوش اخلاقیم/روزها با بلبل ها/آواز می خونیم.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز سر کلاس با خانم نعنا یاد گرفتیم چه چیزهایی برای صبحانه مفیده و حتما قبل اومدن به مدرسه صبحانه بخوریم. :)

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: نحوه رسم خط راست و خط خمیده در برنامه paint آموزش داده شد و تمرین شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 65,66از تم 10مربوط به انتقال انگشتان دست،جمع شکل ها و کشیدن چوب خط انجام شد.
تکلیف: سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا بزرگوار،یک سورپرایز ویژه و شاد و آموزشی برای دختران عزیزم دارم،بنده برای یک هدف آموزشی همراهی شما عزیزان را خواستارم،لطفا با همکاری دختران دلبندم یک کیسه حساب بسازید و دخترانم روز چهارشنبه (9آذر)با خود به مدرسه بیاوردند متشکرم.برای نمونه چند عکس در قسمت پایین بارگزاری شده در ضمن هیچ محدودیتی در اندازه،سایز و شکل وجود ندارد و شما عزیزان می توانید با سلیقه و خلاقیت خود و دخترانم آن را تهیه بفرمایید.پیشاپیش از همکاری شما عزیزان کمال تشکر را دارم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار علوی مربوط به فصل جانوران انجام و به اتمام رسید.
تکلیف: دختر گلم لطفا چند عدد لوبیا داخل آب خیس کن و پس از یک روز آن را از آب خارج کن و داخل یک پارچه خیس قرار بده و هر روز به آن آب بده و در جای گرم به دور از نور نگه دار و مراحل جوانه زدن آن را ببین و سپس داخل یک گلدان بکار به مدرسه بیاور متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نشانه (ن)غیر آخر و (ن)آخر با داستان نان نان مامان نان!انجام شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و در جدول ترکیب با(آ),(أ),(او)ترکیب شد و جمله سازی تمرین شد و صفحات 77,78کتاب کار علوی انجام شد.
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما اولیا عزیز و تشکر فراوان از خانم رضایی و خانم شفیعی بابت تهیه هدایا و تزیین زیباشون.متشکرم. بارانا جانم اسم شما کامل شد دخترم مباااااکه.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 52کتاب نگارش مربوط به نشانه ن در کلاس انجام شد و کلمات نشانه ها تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 51 و 53کتاب نگارشت را با خط زیبایت بخوان و بنویس و نوشتن املا حداقل 5خط از درس آ تا ر و انتهای آن جدول ترکیب و صداکشی را فراموش نکن متشکرم. نمونه کاربرگ املا و روانخوانی در قسمت پایین قابل مشاهده است.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن عضلات بدن جهت شروع فعالیت های حرکتی بازی با کاپ گیم بازی گروهی جهت اجرای خلاقیت حرکتی جدید دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: