فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 8ریاضی مربوط به شمارش آغاز شد و عدد 3تدریس شد و صفحات 51,52کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ علوم سنجش مداد قرمز ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دخترام تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تدریس نشانه (س)غیر آخر و (س) آخربا داستان و شعر انجام شد و کلمات جدید درس گفته و صداکشی و بخش شد و جمله سازی تمرین شدو جایگاه نشانه س در جدول الفبا مشخص شدو در جدول دوستی با عزیزانم نشانه س را ترکیب کردیم.
تکلیف: دخترم لطفا سرمشق های دفتر مشق را با خط زیبایت بنویس و نوشتن املاتا نشانه (م)فراموشت نشه گلم، و از درس کلاس در منزل روانخوانی کن. عکس عزیزانم در قسمت پایین قابل مشاهده است.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 40کتاب نگارش مربوط به نشانه س انجام شد و کلمات جدید درس تکرار و تمرین شد و صفحه 59،60کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم همتی عزیز بابت تهیه هدایا و تزیین زیباشون.متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان،کاربرگ نشانه س برای روانخوانی و املا خدمتتان ارسال شد این کاربرگ دارای کلمات سخت است اگر عزیزی نتوانست بخواند و بنویسد در حد کلمات کتاب نگارش و کلمات ساده کافیست و لطفا از روز یکشنبه از آن املا گفته شود و امروز فقط روانخوانی شود متشکرم.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شده جهت گرم کردن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت یادگیری بازی گروهی و همبستگی و ایجاد هماهنگی بین دست راست و چپ
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 53,54کتاب کار ریاضی مربوط به تم 7انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 55تا 58کتاب کار فارسی مربوط به نشانه م انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا ارمغان هفته را انجام بده و شنبه به همراه داشته باش ممنونم. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران،دو کاربرگ تحویل دخترانم داده شد که یکی از آنها مربوط به نشانه هاست و دیگری جدول دوستیست،لطفا دخترانم این دو برگه را روی کمد یا جایی که برایشان قابل مشاهده باشد بچسبانند و زمانی که نشانه جدید آموزش میبینند از کاربرگ نشانه ها آن نشانه را رنگ آمیزی کنند و جدول دوستی را هم با توجه به نشانه هایی که آموزش دیدند ترکیب و کامل کنند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 38کتاب نگارش مربوط به نشانه م انجام شد و کلمات آن تکرار و تمرین شد و نشانه های آ تا م مرور شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 39کتاب نگارش را با خط زیبایت بنویس و املا از آ تا م فراموشت نشه گلم،لطفا کاربرگ آ تا م در منزل روانخوانی شود و عزیزانم از روی آنها با صدای بلند بخوانند. با سلام و عرض ادب خدمت شما اولیا عزیز،از روز دوم بعد از تدریس نشانه جدید،لطفا از نشانه جدید هم املا گفته شود(از آ تا م).متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان،دفتر های املا علوی مجدد به دخترانم داده شد لطفا سیمی شود و برچسب نام و نام خانوادگی روی آن زده شود و شنبه همراه عزیزانم باشد متشکرم

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سوره توحید و کوثر در کلاس خوانده شد و در زنگ قرآن بیدپا فارسی در کلاس خوانده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام فعالیت امروز مرور اتیکت صحیح نشستن، تدریس کلمات ارتباطی و کلمه *ممکنه* به روش گفتاری پرسش و پاسخ، مسابقه و حل کردن مازها.
تکلیف: دانش آموزان درخواست های خود را با *ممکنه* بیان کنند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 50,51,52کتاب کار ریاضی مربوط به تم 7انجام شد و کتاب ریاضی تم 7کامل شد.
تکلیف: دخترم اعداد صفر تا 2را در منزل تکرار و تمرین کن ممنونم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ علوم سنجش استعداد فضایی برگزار شد.
تکلیف: دخترم تکلیف از کتاب علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (م) غیر آخر و (م)آخر با شعر و داستان تدریس شد و کلمات جدید درس صدا کشی و بخش شد،جایگاه نشانه م در جدول الفبا مشخص شد و ترکیب آن با صداهای بلند(آ,أ)تدریس شد و عریزانم از روی درس مدرسه روانخوانی کردند.
تکلیف: دخترم سرمشق های داخل دفتر مشق را با خط زیبایت بنویس و نوشتن املا از درس آ تا د را فراموش نکن(برای نوشتن املا همیشه یک نشانه عقب تر املا گفته شود) متشکرم. دخترم درس 3با عنوان مدرسه را در منزل برای پدر و مادر عزیزت بخوان. با سلام و عرض ادب کاربرگ نشانه م برای خواندن و نوشتن املا در قسمت پایین قابل نمایش است اما کلمات آن دشوار است عزیزانی که نوشتن و خواندن آن برایشان دشوار است فقط در حد کلمات ساده کتاب نگارش بخوانند و بنویسند و نیاز به تمرین کلمات سخت نیست .متشکرم

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 37کتاب نگارش مربوط به نشانه م در کلاس انجام شد و نشانه های قبل تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترکم لطفا از درس آ تا م را از کاربرگ های ارسالی بخوان. تشکر فراوان از خانم عادل پور عزیز بابت تهیه هدایا و تزیین زیباشون متشکرم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس کاردستی جامدادی با لوله دستمال کاغذی و کاغذ رنگی آموزش داده شد.

استعداد فضایی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ کتاب کار علوم آزمون استعداد فضایی برگزار شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 54کتاب کار فارسی مربوط به نشانه (د)انجام شد. و در زنگ ریاضی و هوش آزمون مداد قرمز فارسی برگزار شد.
تکلیف: دخترم لطفا کاربرگ های ارسال شده از آ و ب و أ و د را در منزل بخوان و املا فراموشت نشه عزیزم.کاربرگ د در قسمت پایین قابل نمایش است.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: دخترم لطفا کاربرگ ارسال شده را در منزل بخوان و سرمشق های دفتر مشق را با خط زیبایت بنویس. کاربرگ در قسمت پایین قابل نمایش است.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: از درس آ تا د در دفتر املا به دخترانم املا گفته شد عزیزانم دفتر املا را به منزل می آورند لطفا امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها بنویسند.متشکرم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: خدمت اولیای عزیز امروز کتب سواد مالی دانش آموزان به آنها تحویل داده شد و با خود همراه دارند روز های سواد مالی به کلاس بیاورند،از این به بعد تکالیف در کتاب انجام شود.در ارتباط با تکالیف گذشته می توانند در کتاب انجام دهند. نمایش تصاویری ازلوگوی بانک ها بر روی تخته، از دانش آموزان سوال می شود کدامیک از بانک ها را میشناسند،از دانش آموزان داوطلب می خواهیم نمادی را که میشناسند و دیده اند روی تخته نشان دهند، پر تکرار ترین نماد ها روی تخته نام برده و تاکید می شود. کلیپ آموزشی در ارتباط با نحوه استفاده از پول پخش می شود و از دانش آموزان می خواهیم بیان کنند یکی از مکان های نگهداری پول کجا بود؟ داستان صوتی یک روز در بانک پخش می شود و نوبت دهی در بانک مطرح می شودمتن درس خوانده می شود از دانش آموزان سوال می گردد چرا نماد بانک ها بادهم متفاوت است؟ از دانش آموزان می خواهیم فعالیت کلاسی را با راهنمایی معلم انجام دهند
تکلیف: فعالیت منزل انتهای مبحث بانک

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 46,47کتاب ریاضی مربوط به تم 7انجام شد و اعداد 1,2تدریس و در دفتر شطرنجی تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 53کتاب کار علوی مربوط به نشانه د انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا از روی کاربرگ های ارسال شده برای املا از آ تا د بخوان و سرمشق های دفتر مشق را با خط زیبایت بنویس و بخوان ممنونم. کاربرگ نشانه د در قسمت پایین قابل بارگیری و نمایش است.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 35کتاب نگارش مربوط به نشانه د انجام شد و تمام نشانه ها تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 36کتاب نگارش را با خط زیبایت بنویس و نوشتن املا فراموشت نشه قشنگم. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان و تشکر فراوان از خانم بهرامی عزیز بابت تهیه هدایای نشانه د.متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به شکرانه سلامت دختران گلم سوره توحید و کوثر در کلاس خوانده شد و شعر پاییز و ماه های پاییز تکرار و تمرین شد.

سرود

مدرس: حق شناس، سمانه
فعالیت: امروز اول از همه حضور و غیاب دانش آموزان کلاس رو انجام دادیم. بعد از اون بچه ها وسط کلاس دستهای همو گرفتن و یک حلقه بزرگ تا جایی که ممکن بود تشکیل دادن تا بتونیم سرود "سلام بچه ها" و "اگر تو شاد و خوشحالی" رو برای شروع رسمی کلاس همه با هم با بازی و دست زدن خوندیم. در ادامه سرود "دنیای قشنگ" رو اول همه باهم دو بار با موسیقی و دو بار بدون موسیقی خوندیم. متاسفانه در این کلاس تعداد کمی از دخترهای عزیزمون سرودشون رو حفظ بودن، امیدوارم هفته آینده بتونیم این سرود رو به طور کامل همه با هم بخونیم.
تکلیف: حفظ سرود "دنیای قشنگ" متن سرود چه دنیای قشنگی دنیای رنگارنگی دنیای ما بچه ها دنیای صلح و صفا می خونیم و می خونیم قدر همو می دونیم غم های زندگی رو از دل هامون می رونیم با شادی کار می کنیم امیدمون به فرداست البته خوب می دونیم فردا دنیا مال ماست

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز سر کلاس خوانش کتاب ((پاستیل های ضد قلدری))رو داشتیم و با هم نقاشی اش و کشیدیم.قرار شد در موردش تو خونه با شما حرف بزنند نقاشی ها رو ببینید و در موردش با هم حرف بزنید. اردتمند شیخ علیزاده :)

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: مفاهیم آندو(لغو عمل انجام شده) و ردو(بازگرداندن عمل لغو شده) و کاربرد آنها آموزش داده شد. به صورت عملی در برنامه نقاشی تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: