فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 81,82،80کتاب کار ریاضی انجام شد و اعداد تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا ارمغان هفته شماره 111را با دقت انجام بده و شنبه به همراه داشته باش.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 92کتاب کار فارسی مربوط به نشانه ز انجام شد و کلمات درس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحات 93,94کتاب کار فارسیت را با دقت انجام بده و نوشتن املا و کشیدن جدول ترکیب و صداکشی را فراموش نکن.متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران چوب بستنی های ساده ای که در کلاس بود به عزیزانم تحویل داده شد لطفا روی آنها نشانه ها نوشته شود و روز شنبه همراه دخترانم باشد و عزیزانی که چوب بستنی ساده پهن نداشتند تهیه کنند و روی آن نشانه ها نوشته شود و به همراه داشته باشند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دختران گلم از داخل روزنامه کلماتی که یاد گرفته اند را پیدا و روی آن را رنگ کردند(هدف:تثبیت نشانه ها و تمرین روانخوانی)
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان،شنبه تدریس نشانه ا را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوندمتشکرم.آخر هفته خوبی داشته باشید.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس پارت دوم اتیکت میز غذاخوری نمایش پاورپوینت،پخش فیلم ( مکسی و مادرش) و آشنایی با رفتارهای صحیح و ناصحیح غذا خوردن انجام کار گروهی در کلاس و بارش فکری به روش نمایش ، پرسش و پاسخ.
تکلیف: دانش آموزان هنگام غذا خوردن از خود فیلم بگیرند و نکاتی که یاد گرفته اند را توضیح دهند. فیلم را داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 78,79,80کتاب کار ریاضی انجام شد و علامت مساوی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 89,90کتاب کار فارسی علوی انجام شد و کلمات جدید تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحه 91کتاب کار فارسیت را با دقت و تمیز و مرتب انجام بده و صفحه 93را با دقت بخوان.متشکرم با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران،لطفا دخترم فردا روزنامه با نوشتهای درشت برای جدا سازی کلمات به همراه داشته باشد.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 60کتاب نگارش مربوط به نشانه ز انجام شد و کلمات جدید درس روانخوانی و از دخترانم پرسش شد و صداکشی و بخش و جمله سازی هم تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترقشنگم لطفا از درس آ تا ز با خط زیبایت حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن جدول ترکیب و صداکشی کلمات را تمرین کن و سرمشق های دفتر مشقت را بخوان و بنویس.متشکرم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. درکلاس کاردستی برش هندوانه یلدایی آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 76,77تم 11کتاب ریاضی مربوط به شمارش و کشیدن چوب خط و کار با خط کش شابلون انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان لطفا دخترانم از روی کاربرگ هایی که در قسمت پایین قرار داده شده بخوانند و برای نوشتن املا از آن استفاده بفرمایید.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 59کتاب نگارش را با خط زیبا بنویس و بخوان و تصویری که در قسمت پایین بارگزاری شده را ببین و برای هر تصویر کلمه مناسب بنویس(املای تصویری). دختر نازم املای امروز شما املای تصویریست تصاویر را ببین و املا بنویس و در پایان آن جدول ترکیب و صداکشی را تمرین کن.متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: از درس آ تا ای به عزیزانم املا گفته شد لطفا دخترانم دفترهای املا را که به منزل آوردند امضا و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها یک خط نوشته شود و فردا به مدرسه بیاورند.متشکرم.

ورزش اول

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان نرمش انجام دادیم و سپس به ورزش پایه و بازی پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی ورزشی تمیز و لباس ورزشی

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -ویدئو ( تهدیدات دستگاه پوز ) -معلم از دانش آموز ان می خواهد درباره ی ویدئو پخش شده برای بقیه صحبت کند. استفاده از دستگاه کارتخوان، ونحوه کشیدن کارت به صورت عملی توسط دانش آموزان. -متن درس از روی کتاب خوانده میشود . -درباره کارت بانکی به اختصار توضیح داده میشود . -معلم با مشارکت دانش آموزان مزایای دستگاه پوز را بیان میکند . -معلم با همکاری دانش آموزان درباره ی نکات ایمنی صحبت می کند . حل فعالیت کلاسی توسط یکی از دانش آموزان.(انجام نمایش عروسکی مربوط به جلسه گذشته، در ارتباط با خدمات بانکی)
تکلیف: فعالیت صفحه 66

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 22،23ریاضی و هوش مربوط به کم کردن،تقارن،چینه و چوب خط انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی و هوش ندارد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 74,75ریاضی مربوط به تم 11 انجام شد و علامت مساوی مجدد تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: دختر نازم لطفا تعدادی برگ جمع آوری کن و باآن یک شکل زیبا بساز و به کلاس بیاور و کارت امتیاز بگیر.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ز)تک شکلی یا همان تنها با داستان زنبور تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و در جدول دوستی ترکیب شد و از روی درس جدید کتاب بخوانیم فارسی خوانده شد. نمونه کاربرگ روانخوانی برای تمرین و املا در قسمت پایین قابل مشاهده است.
تکلیف: دخترم لطفا از روی درس جدید برای پدر و مادر عزیزت بخوان و نوشتن املا حدقل 6خط از درس آ تا ای را فراموش نکن و حتما جدول ترکیب و صداکشی کلمات را تمرین کن ممنونم. مانیسای قشنگم جشن اسمت مبارک دخترم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 58کتاب نگارش مربوط به نشانه ز انجام شد و کلمات جدید درس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفا سرمشق های دفتر مشقت را بلند بخوان و زیبا بنویس.متشکرم. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم خبیری عزیز بابت تهیه هدایا و تزیین زیباشون.متشکرم. عکس عزیزانم در قسمت پایین قابل مشاهده است.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام دیروز روز معلولین بود و به همین مناسبت برای بچه ها انیمیشن ian و گذاشتیم و با هم نقاشی کشیدیم و همه با هم برای ian پیام صوتی فزستادیم. :)

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: نحوه رسم اشکال هندسی آموزش داده شد. نحوه تعیین ضخامت خط دور شکل و رنگ داخل شکل آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 11تدریس شد و صفحات 72,73کتاب مربوط به اضافه کردن،تقارن،عدد نویسی و علامت مساوی تدریس شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد. با سلام و احترام خدمت شمابزرگواران،لطفا برای دخترانم یک بسته چوب خط تا روزچهارشنبه تهیه و داخل کیف دخترم قرار دهید متشکرم. نمونه چوب خط در قسمت پایین قابل مشاهده است.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 54تا 61 کتاب کار علوم مربوط به فصل گیاهان به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: آتریسای قشنگم جشن اسمت مبارک دختر نازم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 56,57کتاب نگارش مربوط به نشانه ای انجام شد و می کاری مجدد تدریس شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم سرمشق های دفتر مشقت را با صدای بلند بخوان و زیبا بنویس و نوشتن املا تا 5خط و انتهای آن جدول صداکشی و دوستی را فراموش نکن.متشکرم.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا بازی وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی بادی پرکاشن حرکتی جهت ایجاد قدرت تمرکز بیشتر و هماهنگی سریع اعضای بدن با هم بازی بادی پرکاشن ایستاده جهت آموزش بازی در گروه های کوچک دونفره و هماهنگی حرکات بادی پرکاشن دو نفری همزمان با هماهنگی همدیگر با موزیک
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: