فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: محور با داستان مسابقه قورباغه ها آموزش داده شد و صفحات 118و 119کتاب ریاضی مربوط به تم 17انجام شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا دخترانم به کمک شما بزرگواران با مقوا و کاغذ رنگی یک ساعت با عقربه درست کنند و هفته آینده در روزی که مشخص می شود به همراه داشته باشند لطفا سایز ساعت ها خیلی بزرگ نباشد متشکرم نمونه های آن در قسمت پایین قرار داده شده.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کتاب کار علوم علوی مربوط به فصل زمین خانه ی خاکی ما از صفحه 94تا 99انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ل)غیر آخر و (ل)آخر با داستان تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و در جدول دوستی ترکیب شد و از روی درس گل در کلاس توسط دخترانم خوانده شد. صفحه 161,162کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه ل انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه،164 163کتاب کار فارسی علویت را با دقت بخوان و بنویس متشکرم. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم قهرمانیان عزیز بابت تهیه هدایای نشانه ل متشکرم.عکس عزیزانم در قسمت پایین قرار داده شده.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی از درس جدید و نشانه های قبل در کلاس انجام شد. النا شفیعی عزیزم و النا موسوی گلم اسم شما دو عزیزم کامل شد فردا جشن اسم شما دو عزیزم را خواهیم داشت لطفاً برای دوستانت شیرینی بیاور.متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن جدول دوستی را فقط با نشانه ل بکش و دو جمع و دو تفریق با محور در پایان املا انجام بده متشکرم. دخترم کاربرگ نشانه ل برای روانخوانی و نوشتن املا در قسمت پایین قرار داده شده لطفاً حتما از روی آن بخوان متشکرم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس نقاشی منظره با مداد شمعی آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: در زنگ ریاضی و هوش سنجش ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دخترم لطفاً حتما اعداد را تکرار و تمرین کن متشکرم،عزیزدلم فردا تدریس نشانه ل را خواهیم داشت لطفاً به موقع در کلاس حاضر باش متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 158کتاب کار فارسی علوی انجام شد و نشانه ها تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 159کتاب کار فارسی علویت را با دقت بخوان و صفحه 160کتاب کار فارسیت را هم با دقت انجام بده متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از عزیزانی که هدیه نشانه ها را تهیه کردند متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن نیاز به کشیدن جدول دوستی نیست و فقط اعداد را از 0تا 39یکبار درست و یکبار معکوس بخوان و بنویس متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 116,117 از تم 17ریاضی زنبوری مربوط به جمع و تفریق با شکل و همچنین تقارن و جدول شگفت انگیز انجام شد و اعداد هم تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم لطفاً اعداد را به صورت جدول یکی ده تایی تمرین کن متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 155,156کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه ق انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 157کتاب کار فارسی علویت را با دقت انجام بده و حتما تمرین روانخوانی داشته باش.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دختر گلم سلام از اینکه با سواد شدی خیلی خیلی خوشحالم از شما عزیزم میخواهم یک کتاب داستان خلاق درست کنی و داخل آن با نشانه هایی که آموزش دیده ای یک داستان زیبا بنویسی و نقاشی مربوط به آن داستان را هم بکشی و روز یکشنبه با خود به مدرسه بیاوری و کارت امتیاز بگیری.منتظر کتاب قشنگت هستم گلم.نمونه آن در قسمت پایین قرار داده شده متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 84کتاب نگارشت را با دقت انجام بده تا تیک اول رو بگیری و نوشتن حداقل 6خط املا به همراه جدول دوستی نشانه ق را فراموش نکن. گلم اعداد 0تا 39را یکبار درست و یکبار معکوس بنویس.متشکرم.

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: نحوه پاک کردن تصویر آموزش داده شد و نحوه کار با پاک کن مرور شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 114,115کتاب ریاضی زنبوری مربوط به جمع های بیشتر از دو عدد با شکل تدریس و انجام شد و اعداد مرور شد و تا عدد 39تدریس شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً اعداد 0 تا 39را در دفتر یکبار درست و یکبار به شکل معکوس بنویس و این دو جمع را با کشیدن شکل انجام بده متشکرم. 3+4+5، 2+4+1+3.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل زمین خانه خاکی ما تدریس شد و در مورد ارزش های خاک،تفاوت های خاک،استفاده های خاک و ...در کلاس گفت و گو کردیم.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ق)غیر آخر و (ق)آخر با داستان قورباغه تدریس شد و با عزیزانم کاردستی قورباغه درست کردیم و همچنین از روی درس همکاری خوانده و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و نشانه ق در جدول دوستی ترکیب و نحوه ی نوشتن آن آموزش داده شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن فقط جدول دوستی با نشانه ق را بکش و با هرکدام از آنها یک کلمه بساز به طور مثال:قو مثل قوری،قا مثل قاشق و ... دخترم حتما از روی متن زیر چندبار بخوان متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
تکلیف: گل قشنگم لطفا صفحه 83کتاب نگارشت را خوش خط بنویس و بخوان تا تیک اول را بگیری.متشکرم.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن برای جلوگیری از گرفتگی عضلات و شادابی بیشتر بازی ترکیبی چوبک و کاپ گیم جهت دقت و سرعت عمل بالا و هماهنگی چشم و دست بالا با هم همچنین قدرت درک بهتر ریتم
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: