فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 132کتاب ریاضی زنبوری مربوط به جدول شگفت انگیز و تقارن انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفاً اعداد را تکرار و تمرین کن متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کلاس های هفته ملی علوم مربوط به ساخت برف مصنوعی و شعبده بازی آب با پخش کلیپ و انجام آزمایش در فضای خارج از کلاس برگزار شد و عزیزانم نقاشی مراحل آن را کشیدند.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد و نشانه خوا مجدد تمرین شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران روز شنبه تدریس نشانه خواهیم داشت لطفاً عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 200کتاب کار فارسی علویت را انجام بده و صفحه 201را سرعتی بخوان(تمرین تند خوانی).متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 97،98کتاب نگارش مربوط به نشانه خوا انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفا حداقل 6خط املا بنویس و در پایان آن کلمات خوا استثنا را بنویس و اعداد صفر تا 99را با شمارش 3تا 3تا بنویس.متشکرم.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . برنامه هفته علوم در کلاس برگزار شد.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کلاس های هفته ملی علوم مربوط به غذای سالم و ناسالم(صبحانه سالم) و بازی رنگ ها با پخش کلیپ و انجام آزمایش شیر و مایع ظرفشویی و برگزاری شد. عکس عزیزانم در قسمت پایین قرار داده شده.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(خوا)استثنا با داستان تدریس شد و کلمات آن کدگزاری شد و کلمات جدید درس گفته شد و از روی درس کتاب خوانی خوانده شد و صفحات 197,198کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 199کتاب کار فارسی علویت را با دقت انجام بده.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران کلمات (خوا)استثنا بخش و صداکشی ندارند و دخترانم باید آن ها را حفظ کنند.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی و نشانه ها تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و کلمات (خوا)استثنا را هم در پایان آن بنویس و دو جمع و دو تفریق هم با روش های که یاد گرفتی انجام بده.متشکرم. دخترم برای نوشتن املا و تمرین روانخوانی میتوانی از کاربرگ های که در قسمت پایین قرار داده شده استفاده کنی.متشکرم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: