فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 160,161کتاب ریاضی زنبوری مربوط به تم 23 و با مفاهیم شمارش 9تایی و حل مسأله و شناخت اعداد انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً در پایان املایت اعداد 0تا 99را با شمارش 9تایی بنویس.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ط)تک شکلی با داستان طوطی تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و در جدول دوستی ترکیب شد و از روی درس خاطرات انقلاب خوانده و دور کلماتی که نشانه (ط)دارند خط کشیده شد و نقاشی طاووس داخل دفتر مشق آموزش داد شد.
تکلیف: دخترکم لطفا 6خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را فقط با نشانه (ط)بکش و حتما از روی درس خاطرات انقلاب با دقت بخوان.متشکرم. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم کرمی عزیز بابت تهیه هدایای نشانه (ط).متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 124کتاب نگارش مربوط به نشانه (ط)انجام شد و جمله سازی تکرار و تمرین شد و صفحات 245,246کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 125,126کتاب نگارشت را خوش خط بنویس تا تیک اول را بگیری.متشکرم. قشنگم کاربرگ روانخوانی و نوشتن املا در قسمت پایین قرار داده شده لطفاً حتما تمرین شود.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 156,157,158,159کتاب ریاضی زنبوری مربوط به تم 23و با مفاهیم شمارش 8تایی ،جمع و تفریق،علامت کوچکتر بزرگتر مساوی انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً در پایان املایت اعداد 0تا 99را با شمارش 8تایی بنویس متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 133تا 138کتاب کار علوم مربوط به فصل آهنربا انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 239,240,241کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه ض انجام شد و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 242کتاب کار فارسی علویت را با دقت انجام بده و سپس از روی متن صفحه 243به صورت تندخوانی بخوان و صفحه 244کتابت را انجام بده.(صفحه 244 اختیاری است)

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد و تفاوت نشانه ذ و ز و ض در کلمات گفته شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان فردا تدریس نشانه خواهیم داشت لطفاً دخترانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً حداقل 6خط املا بنویس و در پایان املایت اعداد 0تا 99را با شمارش 8تایی بنویس.متشکرم.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و عرض ادب و تبریک سال نو خدمت شما بزرگواران ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت عکس العمل سریع و سرعت حرکتی بیشتر همچنین حواس جمع دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 153,154کتاب ریاضی زنبوری مربوط به شمارش 7تایی و ده تایی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ض)غیر آخر(ض)آخر با داستان ض مریض تدریس شد و در جدول دوستی ترکیب شد و کلمات آن ساخته شد و از روی درس رضا در کلاس خوانده شد و کلماتی که نشانه ض دارند در درس مشخص و بخش و صداکشی شد.
تکلیف: دخترگلم لطفاً در تعطیلات پایان هفته تنها یک املای 7خطی بنویس و در پایان املا جدول دوستی را فقط با نشانه ض بکش متشکرم. عزیزدلم لطفا ارمغان هفته شماره 23,24را در تعطیلات پایان هفته انجام بده.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 121کتاب نگارش مربوط به نشانه ض انجام شد و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 122,123کتاب نگارشت را خوش خط بنویس تا تیک اول را بگیری.متشکرم. کاربرگ نشانه ض برای تمرین روانخوانی و نوشتن املا در قسمت پایین قرار داده شده لطفاً تمرین شود.

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام. در کلاس طراحی فانتزی آموزش داده شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 235کتاب کار فارسی علوی انجام شد و نشانه (ح)مجدد تدریس و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترنازم لطفا صفحه 236کتاب کار فارسی علویت را انجام بده و سپس از روی متن صفحه 237کتاب کار فارسیت با دقت بخوان و صفحه 238راهم انجام بده.(صفحه 238)اختیاری است.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: حلما جانم جشن اسمت مبارک دختر نازم.
تکلیف: دخترم لطفاً امروز 5خط املا به پدر یا مادر عزیزت بگو و املا را تصحیح کن.متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: املای کلاسی به عزیزانم گفته شد.
تکلیف: دخترم لطفاً از روی غلط های املایی دفتر املایت یک خط بنویس و از مامان جون یا باباجون خواهش کن تا دفتر املایت را امضا کنند متشکرم.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: قرارار دادن تعدادی برند تجاری( لوگو) بر روی تخته و نوشتن شعار تبلیغاتی هر کدام، از دانش آموزان می خواهیم هر لوگو را ببه یک شعار تبلیغاتی ارتباط دهند، پخش کلیپ اولین دستمزد در ارتباط با درس درآمد برای دانش آموزان، بیان مفهوم دستمزد و نحوه کسب درآمد با توجه به کلیپ توسط دانش آموزان، بیان مفهوم حقوق و سر برج برای دانش آموزان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: