فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب ریاضی زنبوری ؛ دخترانم از تم 4 دوصفحه را آموزش دیدند و تمرین‌های آن در کتاب انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام امروز نشانه ی آ اول و ا غیر اول ،اولین نشانه از کتاب فارسی همراه با قصه گویی و شعر خوانی و دفنوازی ، تدریس شد . در پایان آموزش با آب میوه و کیک دخترانم پذیرایی شدند . و دخترانم با صداهای این نشانه در کتاب فارسی و شکل‌های مختلف آشنا شدند .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب درختی دخترانم با خط زیبا اولین نشانه را در کتاب ص 25 انجام دادند . از کتاب کار گرگی در کلاس درس تمرین‌های مربوط به نشانه ی آ اول دو صفحه ی اول در کلاس انجام شد .
تکلیف: در منزل ، لطفا بعنوان تکلیف امشب دخترانم از کتاب گرگی ص 43 را انجام دهند .

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: تدریس درس 3: تغذیه مدرسه. پخش فیلم مهارت های زندگی با موضوع حواست باشه چی میخوری .
تکلیف: یک بشقاب که در یک سمت آن خوراکی سالم و در سمت دیگر خوراکی ناسالم است را نقاشی کنید یا کاردستی آن را درست کنید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس نام گذاری بچه های حیوانات تدریس شد برای خرس،شیر و پاندا cub برای فیل،وال و گاو calf برای طوطی ، مرغ و پنگوئن chick

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس تم 4 ریاضی ،آموزش الگو یابی ،آشنایی با گوشه و میله در اشکال هندسی ، شمارش با ابزار چوب خط و بازی دست ورزی با ابزار نمدی، برای بهتر یادگیری مفهوم چوب خط ، از عدد 1 تا 5 بر روی تابلوی کلاس . حل تمرین کتاب زنبوری ص 23و ص 24 در کلاس انجام شد .
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: آموزش نگاره 10 با موضوع،قوانین نوروز به صورت پرسش و پاسخ از کتاب امین و آزاده تدریس شد . والدین عزیز، برای فردا تدریس نشانه ی آ اول و ا غیر اول رد خواهم داشت . لطفا و حتما دخترم در صورت بیمار نبودن ،درمدرسه حضور داشته باشدو غیبت نکنند .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: لوحه ی آخر ،از کتاب نگارش ص 23 امروز آموزش داده شد . و دخترانم تمرین آنرا در کتاب درختی انجام دادند .
تکلیف: لطفا در منزل از کتاب گرگی تمرین این لوحه ص 40 دو خط آخردر کادر پایین انجام شود .

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: ادامه نقاشی جلسه قبل، با موضوع آلودگی هوا، با تکنیک ترکیبی مدادرنگی، آبرنگ و گواش اجرا شد.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: تمرین امروز پر از انرژی بود! بچه ها پاس دادن، دریبل زدن رو تمرین کردن و یاد گرفتن چطور با هم هماهنگ‌تر بازی کنن قدم‌به‌قدم داریم به رالی واقعی فوتبال‌مون نزدیک می‌شیم!

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی 1 : چوبک و حلقه 4 حلقه با رنگ های مختلف میگذاریم 2 گروه یعنی 8 حلقه ، 4 نفر 4 نفر اول تو حلقه هستند، چوبک هم 2 تا دست هر نفر هست و‌با ریتم اول موزیک و ضرب چوبک ها 1 2 3 4 و با ریتم بعدی موزیک 12 ، 1 2 3 بین حلقه ها جا به جا شده و 1 2 3 هم ضرب چوبک ها، و بچه ها باگفتن اسم رنگ ها توسط مربی مثلا قرمز بین دو گروه جا به جا میشوند. 1.تقویت دقت شنیداری و توانایی تشخیص تغییر ریتم: کودکان با گوش دادن به تغییرات در ریتم موسیقی، توانایی درک الگوهای زمانی و تغییرات در ضرب را تقویت می‌کنند. 2.افزایش هماهنگی گروهی: هر گروه باید حرکات خود را با دیگر اعضا و ریتم موسیقی هماهنگ کند. این امر موجب ارتقای مهارت همکاری و هم‌زمانی در اجرا می‌شود. 3.تقویت تمرکز و واکنش سریع به دستور: با شنیدن نام رنگ‌ها از سوی مربی، شرکت‌کنندگان باید در کوتاه‌ترین زمان تصمیم گرفته و به موقعیت جدید منتقل شوند. 4.توسعه مهارت‌های حرکتی و بدنی: جابه‌جایی میان حلقه‌ها در حین اجرای ریتم موجب هماهنگی بیشتر میان حرکات بدنی و زمان‌بندی شنیداری می‌گردد. 5.پرورش انعطاف‌پذیری ذهنی و تمرکز چندوجهی: انجام هم‌زمان چند وظیفه (اجرای ریتم، حفظ هماهنگی گروهی و پاسخ به دستور مربی) باعث افزایش ظرفیت ذهنی و انعطاف شناختی در کودکان می‌شود. بازی 2 : تمرین صف صبحگاهی آبان

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس برای یادگیری بهتر اعداد بازی مربوط به آن را و نحوه شمردن تصاویر را داشتیم

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب امین و آزاده نگاره 9 آموزش داده شد . شعر آقای حکایتی و چک چک باران در این دوهفته همراه با موزیک و دفنوازی ، با بچه ها تمرین گردید . تمرین جمله سازی با کلمه ها

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام امروز دولوحه از کتاب نگارش آموزش داده شد ودخترانم این دو لوحه را در کتاب نگارش انجام دادند . تمرینهای دولوحه ی آموزش داده شده در کتاب گرگی هم انجام شد .
تکلیف: برای پایان هفته لطفا ارمغان شماره 3 در منزل انجام شود . و روز شنبه کلربوکهایی که ارسال شده بود . به همراه ارمغانها به مدرسه ارسال شود . آخر هفته ی همه ی عزیزان به شادی

ورزش اول

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: کلاس ورزش چهارشنبه 23مهر *رشته فوتبال* ترکیب مهارت کنترل توپ بین پای چپ و راست و حرکت مستقیم با توپ و آموزش شوت زدن صحیح به سمت دروازه و تمرین پاس دادن در مناطق جایگذاری شده مشخص دریبل زدن از بین موانع بلند (شبیه سازی انسانی )

هوش و ریاضی

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب ه وش دوصفحه تمرین انجام شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس اسم تعدادی از حیوانات تدریس شد که در جلسه بعدی نام گذاری بچه های آنها را خواهیم داشت

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: مرور درس های قبلی انجام شد . حرکت پیاده آموزش داده شد . دانش آموزان چیدن و حرکت مهره ها را روی صفحه تمرین کردند .

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام تمرین‌های کتاب کار ریاضی ، از تم 3 انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: آموزش نگاره 9 از کتاب امین و آزاده به صورت پرسش و پاسخ انجام شد . گنجینه ی شماره ی 2 انجام شد .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: امروز از کتاب نگارش دو لوحه آموزش داده شد . ودر کتاب درختی دخترانم این دو لوحه را انجام دادند .
تکلیف: دخترم امروز به دلیل اردوی عصر مانی تکلیف شب ندارد .

رایانه

مدرس: طاهری، سیده مونا
فعالیت: آموزش برنامه‌ی Paint در این جلسه، دانش‌آموزان در برنامه‌ی Paint یاد گرفتند که نقاشی یک خانه را رسم کنند. آن‌ها با ابزارهای پاک‌کن (Eraser)، قلم‌مو (Brush) و ارتباط و ترکیب اشکال هندسی برای ساختن نقاشی آشنا شدند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: آموزش مراحل عذرخواهی: 1. کجا اشتباه کردم؟ یعنی فکر کردن به 2. دوستم الان چه حسی داره؟ یعنی فکر کردن به حس طرف مقابل و احساس خودمان 3. الان بهش چی بگم یا چه کاری برای عذرخواهی انجام دهم؟ 4. چه کار کنم که اشتباهم را دیگه تکرار نکنم یا کمتر اتفاق بیافتد ؟
تکلیف: بچه ها مراحل عذرخواهی را برای یکی از اعضای خانواده شرح دهند . در دفتر اتیکت بازخورد توضیح فرزندتان را یادداشت کنید. سپاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: