فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: با سلام و احترام مادر همواره سرشار از عشق و امید به آینده است. صدا زدن مادر نغمه‌ای است که از ژرفای جان برمی‌آید. تو رابا مهر خطاب می کنم و روزت را تبریک می گویم که جز این در برابر محبت‌های بی‌کران تو از من ساخته نیست. روزت مبارک ای بهترین و برترین... روزت مبارک مادر. https://digipostal.ir/c12jhzi
توضیح: به اطلاع می رساند روز شنبه 24/دی ماه مدارس **حضوری **باشد ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس ریاضی خواهد بود .با تشکر واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز در زنگ ریاضی کتاب کار علوی صفحات 99الی 101 از تم 14به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.روز شنبه مورخ 10/24 ارزشیابی ریاضی از( تم 1الی 12)برگزار می شود.لطفا دختران گلم تکرار و تمرین انجام دهند.
تکلیف: دختران گلم که کتاب به همراه نداشتند لطفا صفحات را در منزل تکمیل کنند.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان:امروز کلاس را با نام و یاد خدا تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب کار فارسی علوی صفحات 125الی 127به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم تکلیف آخر هفته ی شما از دفتر مشق خلاق صفحات 48و 49 و ارمغان شماره ی 14است.لطفا با دقت و تمیز انجام بده و شنبه به مدرسه بیاور.در صورت حضوری بودن کلاس ها مورخ 10/24کتاب های مورد نیاز:کتاب کار فارسی علوی ،کتاب قرآن آموزش پرورش و دفتر مشق خلاق را به همراه دخترم به مدرسه بفرستید.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و احترام، خدمت دختران عزیزم در این جلسه "سواد مالی"،به مرور و جمع بندی دروس نیم سال اول تحصیلی پرداختیم.
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد، تمامی فعالیت های کتاب ، تا آخر خود پرداز تکمیل شود.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز در زنگ ریاضی و هوش صفحات27و 28به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دختران قشنگم که کتاب ریاضی و هوش را به همراه نیاورده بودند لطفا صفحات را در منزل تکمیل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: انجام کتاب Math مبحث تخمین و شمارش fewer than more than

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین :امروز در زنگ ریاضی صفحات 94الی 96 کتاب کار ریاضی علوی به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و تم 13به اتمام رسید.ارزشیابی "استعداد هنری "نیز امروز انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا صفحات کتاب کار علوی تا صفحه ی 96 تکمیل شود فردا کتاب کار تصحیح خواهد شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.نشانه ی (و) همراه با داستان تدریس شد .ترکیب نشانه ها گفته شد روان خوانی درس "ورزش"انجام شد.
تکلیف: دختر دانا و توانای من:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 45،46و 47است لطفا با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور. در صورت حضوری بودن کلاس ها مورخ 10/21کتاب های مورد نیاز:کتاب ریاضی و هوش ،کتاب کار فارسی علوی و کتاب کار ریاضی علوی را به همراه دخترم به مدرسه بفرستید.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 73و 74انجام شد.
تکلیف: عزیزانی که کتاب نگارش به همراه خود به مدرسه نیاورده بودند لطفا صفحات امروز را انجام دهند.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب .دوره همه سرودها

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس و انجام قسمت های مختلف گیاه Different parts of plants
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی. در صورتی که سه شنبه 20/ دی ماه، مدارس **حضوری **باشد ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس هنر خواهد بود .با تشکر واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحات 88الی 93به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دختر ماهم لطفا صفحات کتاب ریاضی علوی تا صفحه ی 93را تکمیل کن.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم ."ارزشیابی فارسی "در 2زنگ انجام شد.
تکلیف: دختر گلم تکلیف امشب شما صفحات 107الی 110از کتاب کار فارسی علوی أست.لطفا با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.در صورت حضوری بودن کلاس مورخ 10/19کتاب های مورد نیاز:فارسی (خوانداری آموزش پرورش)،نگارش (نوشتاری آموزش پرورش)،کتاب فارسی علوی ،کتاب ریاضی علوی أست لطفا همراه دخترم به مدرسه بفرستید.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر خدمت والدین و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان پس از مرور مطالب تدریس شده در مورد برنامه نقاشی توانستند اشکال جدیدی را ترسیم کرده و سپس صفحه زمینه های خود را رنگ آمیزی کرده و پروژه آسمان پر ستاره را ترسیم کنند. سپس آنها با نحوه ی نگارش متن در برنامه نقاشی آشنا شده و اسامی خود را کنار نقاشی هایشان نوشتند.
تکلیف: خواهشمندم عزیزان مطالب تدریس شده را به سلیقه خود در رایانه نقاشی کرده و به صورت عکس در پرتال بارگذاری نمایند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس یکان و دهگان حدس اعداد شمارش

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی اتیکت میهمان بودن پارت اول تدریس شد.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی. در صورتی که دوشنبه 19/ دی ماه، مدارس **حضوری **باشد ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس فارسی خواهد بود .با تشکر واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحات 84 الی 87 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.دختران گلم که کتاب به همراه نداشتند لطفا تا صفحه ی 87 کتاب ریاضی علوی را کامل نمایند.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان:امروز کلاس را با نام و یاد خدا تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب کار فارسی علوی صفحات 122الی 124 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و نشانه ی (ک) به اتمام رسید.دختران گلم که کتاب به همراه نداشتند لطفا صفحات را تکمیل نمایند روز سه شنبه کتاب کار علوی تصحیح خواهد شد.جشن اسم مدیر با حضور سرکار خانم امیری مدیریت محترم دبستان علوی در کلاس برگزار شد و دختران قشنگم نقاشی های خود را تقدیم خانم امیری کردند و از ایشان هدیه ای به رسم یادبود دریافت کردند.(با تشکر از خانم امیری عزیز )
تکلیف: دختر ماهم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 40و 41 و صفحه ی 118 از کتاب کار علوی است.لطفا با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.در صورت حضوری شدن کلاس ها مورخ 10/19 ارزشیابی فارسی از نشانه ی (آ تا ش) برگزار خواهد شد. (کتاب های مورد نیاز فردا 10/19:فارسی خوانداری آموزش و پرورش،کتاب نگارش (نوشتاری )آموزش پرورش،کتاب کار ریاضی علوی،دفتر مشق خلاق)

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز نقاشی روز مادر تکنیک تلفیقی انجام شد در منزل کامل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید
تکلیف: امروز نقاشی روز مادر تکنیک تلفیقی انجام شد در منزل کامل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی و فوم اکلیلی و چسب ماتیکی و قیچی همراه داشته باشید

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: روی زمین 6 حلقه هولاهوپ چیده شده و دانش آموزان با پای جفت در حلقه اول پریده و در حلقه بعدی پرش پا باز انجام دادند و به همین ترتیب ادامه داده و مسیر را برگشته. هدف: استقامت عضلانی، چابکی و آمادگی جسمانی

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود وقتتان بخیر و شادی وارم آپ با موزیک، بازی کاپ گیم ایجاد هماهنگی و دقت وتمرکز و بجای شمارش ضرب ها آوا جایگزین شد

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ علوم ارزشیابی از "فصل 1الی 7 " انجام گرفت .کتاب کار علوم علوی صفحات 94الی 99انجام شد و فصل 9 "زمین خانه ی خاکی ما"به اتمام رسید.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.کتاب کار فارسی علوی صفحات 119الی 121به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.جشن اسم یسنا جان با حضور دوستانش در کلاس برگزار شد و هدایایی به رسم یادبود از طرف یسنای عزیز به دانش آموزان اهدا شد.(با تشکر از خانم سامی عزیز )
تکلیف: دختر قشنگم :تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 38و 39است .با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور. عزیزانی که ارمغان 12و 13را تحویل ندادند فردا به بنده تحویل دهند.در صورت حضوری بودن کلاس ها مورخ 10/18 لطفا کتاب کار فارسی علوی و کتاب کار ریاضی علوی به همراه دخترم به مدرسه فرستاده شود.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث صبوری در سفر و مبحث در صورت گم کردن پدر و مادر چه اقداماتی باید انجام دهیم تدریس گردید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: دوره جمله سازی اعضای بدن جمله سازی حواس پنج گانه تدریس قسمت های مختلف گیاه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: