فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: با سلام و احترانم - برنامه آموزشی هفته آینده از 26 فروردین تا 30 فروردین : _ اموزش نشانه (غ و ط) _ آموزش تم (24) ریاضی _ فصل (13) علوم ابزارهای مورد نیاز هفته: *آهنربا ( در صورت موجود بودن در منزل) _ عزیزان ابزار خواسته شده از روز قبل جهت آوردن اطلاع رسانی میشوند لیست فوق جهت آگاهی و آمادگی قبلی شما عزیزان میباشد. موفق باشید ، ایام به شادی و آرامش

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان:امروز در زنگ ریاضی صفحات 159قسمت جمع ذهنی،صفحه ی 160قسمت مقایسه اعداد با اشکال و علامت بزرگترو کوچکتر و مساوی و صفحه ی 161الگوی عددی 9تا9تا و مساله ها به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و تم 23 به اتمام رسید.
تکلیف: تمرین عدد نویسی و حروف نویسی در دفتر تمرین از 90تا 99

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز کلاس را با نام و یاد خدا تلاوت سوره ی فلق به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .نشانه (ض)همراه با داستان تدریس شد کلماتی که باید به حافظه بسپارند گفته شد و روان خوانی درس (رضا) انجام شد و دور کلماتی که نشانه (ض) دارند خط کشیده شد.در ادامه چند نفر از دختران گلم کتاب داستان خود را برای دوستاتشان خواندند و تمرین روان خوانی کردیم .داستان بیدپای فارسیبه پیوست ارسال می گردد.
تکلیف: زیبای باهوشم تکلیف آخر هفته ی شما ارمغان شماره ی 23 و از دفتر مشق خلاق صفحات 54،57،58،59 است با دقت و تمیز انجام بده و شنبه به مدرسه بیاور .در دفتر تمرین عدد از 90تا 99را با عدد و حروف بنویس و تمرین کن.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 121الی 123انجام شد.

املا اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی املای تشخیصی از نشانه های (س)،(ث)و (ص) گفته شد.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز در زنگ ریاضی و هوش صفحات 39و 40انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی فلق به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب ریاضی زنبوری تم 23قسمت جمع های مضرب 10و چندتایی صفحه158،قسمت رسم شکل صفحه ی 159و آشنایی با ماشین حساب و اعداد دیجیتال صفحه ی 160به صورت پرسش و پاسخ انجام شد. دختران قشنگم با ماشین حساب و صفحه ی آن و طریقه ی کار با آن آشنا شدند.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا در دفتر تمرین عدد 71تا 89را با عدد و حروف بنویس و تمرین کن.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی نشانه (ح) و داستان آن مرور و تکرار شد .کتاب کار فارسی علوی صفحات 233الی 235سوال 6 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد. بیدپای فارسی با موضوع (بزی چی گفت؟هیچی)در کلاس اجرا شد و سوالات آن از دختران گلم پرسیده شد.در ادامه چند نفر از دختران گلم کتاب های داستان خود را برای دوستانشان خواندند و تمرین روان خوانی کردند.جشن اسم دختران گلم حلما عرفانی و حلما آدینی در کلاس برگزار شد و هدایایی از طرف آن ها به دوستانشان تقدیم شد.با تشکر از خانم عرفانی عزیز و خانم آدینی عزیز
تکلیف: دختر ماهم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 51،52،53است.با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز از عده ای از عزیزان به صورت فردی ارزیابی کلی شده و کارت امتیاز برای ایشان صادر گردید.
تکلیف: از عزیزانی که غیبت داشتند یا دچار ایراد بودند یا تمرین نکرده بودند در هفته های آتی حتما دوباره ارزیابی خواهم کرد تا حتما همه عزیزان ارزیابی شده و افرادی که نیاز به بررسی بیشتری دارند در روز های پایانی سال با ایشان بیشتر کار گردد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی فعالیت‌های اتیکت تلفن حرف زدن تدریس شد.
فعالیت: با سلام و احترام - با قبولی طاعات و عبادات به اطلاع می رساند به دلیل برگزاری شب احیا، فردا دوشنبه21/فروردین ماه حضور دانش آموزان از ساعت 8/45 لغایت 9 در دبستان می باشد. لطفا جهت هماهنگی های سرویس حتما با مسئول سرویس یا راننده دانش آموزتان در تماس باشید.با تشکر دبستان دخترانه علوی

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز:امروز در زنگ ریاضی کتاب زنبوری صفحات 156 و 157و 158قسمت عدد نویسی از تم 23انجام شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی فلق به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.نشانه "ح" همراه با داستان تدریس شد و کلمات مهم این نشانه که دختران گلم باید به حافظه بسپارند گفته شد.روان خوانی درس حلزون نیز خوانده شدو دور کلماتی که نشانه ح داشتند خط کشیده شد.
تکلیف: دختر ماهم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 48،49،50أست با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.لطفا فردا همراه دختر گلم یک ماشین حساب (در صورت موجود بودن در منزل )بفرستید.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 117و 118انجام شد.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی صورتَک به سلیقه بچه ها کامل و رنگ آمیزی شد.
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی صورتَک به سلیقه بچه ها کامل و رنگ آمیزی شد وسایل لازم جلسه بعد:پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش یکشنبه 1402/01/20 ورزشی با عرض تبریک سال نو و آرزوی تندرستی در سال جدید هدف جلسه تربیت بدنی : ارتقا سطح امادگی جسمانی در بازی های کودکانه انگیزشی: بازی آهنربا سوت اول نفرات به داخل زمین بسکتبال دویده و با سوت دوم سرگروه ها به داخل رفته و نفرات هم تیمی خود را جذب کرده. سرگروهی که نفرات تیم خود را تکمیل کرده، دست در دست اعضای گروهش به بیرون زمین منتظر مانده تا تمام تیم ها کامل شده و به بیرون زمین بیایند. هدف اخلاقی: بازی برد و باخت نداشته و فقط هدف متعادل شدن انرژی کودک در دویدن بوده و ایکنه به همه دانش آموزان در طول بازی خوش گذشته باشد.

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود وقتتان بخیر سال نو بر شما عزیزان مبارک بازی های مهارتی و حرکتی برای بالا بردن دقت،تمرکز، هماهنگی دست، پا و چشم و حرکات چرخشی وتعادلی، خوب گوش کردن و بعد انجام دادن و انجام کار گروهی
فعالیت: با سلام و احترام گزارش آموزشی و ابزارهایی که در هفته پیش رو لازم می باشد به شرح ذیل خدمتتان اطلاع رسانی می گردد: از شنبه 19فروردین لغایت سه شنبه 22فروردین *شنبه 19تکرار و تمرین نشانه های عربی از تشدید تا ث *یکشنبه:تدریس نشانه ح *سه شنبه :تدریس نشانه ض ریاضی :تدریس تم 23در طول هفته علوم :تدریس و تکمیل فصل 12(از خانه تا مدرسه) ابزارهای مورد نیاز هفته: خمیر بازی کاغذ رنگی به رنگ دلخواه +1عدد نی ماشین حساب (در صورت موجود بودن در منزل) پاپت عزیزان ابزار خواسته شده از روز قبل جهت آوردن اطلاع رسانی می شود.سپاسگزارم

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ علوم فصل 12کتاب (از خانه تا مدرسه) مرور و تدریس شد این فصل به اتمام رسید.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز کلاس را با نام و یاد خداو تلاوت سوره ی فلق به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. نشانه های عربی مرور و تکرار شد و دختران گلم برای آن ها مثال زدند.کتاب نگارش تکمیل شد.
تکلیف: دختر زرنگم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق املای صفحه ی 45است.لطفا با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.در دفتر تمرینت هم عدد از 51تا 70را با عدد و حروف بنویس و فردا به مدرسه بیاور. کتاب خوانی فراموش نشود .

قرآن اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ قرآن سوره ی فلق را به صورت دسته جمعی خواندیم .لوحه های 26،27،23،24،25توسط دختران قشنگم روانخوانی شد.داستان پیامبران بزرگ خدا نیز برای دختران گلم گفته شد و با این پیامبران آشنا شدند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث امانت داری انجام گرفت

آزمایشگاه

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: امروز در زنگ علوم آزمایشگاه جهت تثبیت آموزش فصل 12( مبحث حرکت )دختران گلم در حیاط در کنار دوستان همکلاسی فرفره درست کردند و در حیاط بازی کردند و لحظات شادی را در کنار هم سپری کردند.
فعالیت: ***مسابقه ریاضی کاریبو / قابل توجه داوطلبین شرکت در مسابقه*** سلام و وقت بخیر با توجه به اطلاعیه اسفند ماه و ثبت نام برخی از داوطلبین علاقه مند در مسابقه ریاضی کاریبو خواهشمندیم جهت شرکت در مسابقه لطفا موارد مهم را در بخش "هوش و ریاضی "مطالعه بفرمائید. لازم به ذکر است این مسابقه "فقط" برای عزیزانی است که در اسفند ماه نسبت به اطلاعیه دبستان داوطلب شرکت در مسابقه شده و ثبت نام آن ها انجام شده است.(زمان برای ثبت نام داوطلبین جدید وجود نداشته و شرکت در مسابقه امکان پذیر نمی باشد) با تشکر
توضیح: با سلام و احترام گزارش آموزشی و ابزارهایی که در هفته پیش رو لازم می باشد به شرح ذیل خدمتتان اطلاع رسانی می گردد: از شنبه 19فروردین لغایت سه شنبه 22فروردین *شنبه 19تکرار و تمرین نشانه های عربی از تشدید تا ث *یکشنبه:تدریس نشانه ح *سه شنبه :تدریس نشانه ض ریاضی :تدریس تم 23در طول هفته علوم :تدریس و تکمیل فصل 12(از خانه تا مدرسه) ابزارهای مورد نیاز هفته: خمیر بازی کاغذ رنگی به رنگ دلخواه +1عدد نی ماشین حساب (در صورت موجود بودن در منزل) پاپت عزیزان ابزار خواسته شده از روز قبل جهت آوردن اطلاع رسانی می شود.سپاسگزارم

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ ریاضی کتاب ریاضی و هوش صفحات 37و 38انجام شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه: امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی فلق به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.کتاب کار فارسی علوی صفحات 227الی 230 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.امروزدختران گلم مهرسا و لیانا کتاب قصه خود را برای دوستانشان در زنگ قصه گویی خواندند.
تکلیف: دختر ماهم تکلیف آخر هفته ی شما از دفتر مشق خلاق صفحات 40،43،44أست با دقت و تمیز انجام بده و روز شنبه به مدرسه بیاور.ارمغان شماره ی 22به دختران قشنگم تحویل داده شد لطفا با دقت انجام بده و روز شنبه به مدرسه بیاور .لطفا تمرین روان خوانی (خواندن کتاب قصه )و تمرین عدد نویسی در آخر هفته فراموش نشود.لطفا روز شنبه به همراه دختر گلم یک عدد کاغذ رنگی(به رنگ دلخواه) و یک عدد نی بفرستید.

املا اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز در زنگ فارسی املای تشخیصی از نشانه (ز) و (ذ) گفته شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام ، در این جلسه سوادمالی درباره "درآمد " و " تبلیغات" به بحث و تبادل نظر و تماشای کلیپ و سرگرمی پرداختیم.
تکلیف: لطفا تکالیف مربوط به این فصل کامل شود.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: داوطلبین گرامی کاریبو حتما پیوست را مطالعه نمایید. باتشکر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: