فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: ***مسابقه ریاضی کاریبو / قابل توجه داوطلبین شرکت در مسابقه*** سلام و وقت بخیر با توجه به اطلاعیه اسفند ماه و ثبت نام برخی از داوطلبین علاقه مند در مسابقه ریاضی کاریبو خواهشمندیم جهت شرکت در مسابقه لطفا موارد مهم را در بخش "هوش و ریاضی "مطالعه بفرمائید. لازم به ذکر است این مسابقه "فقط" برای عزیزانی است که در اسفند ماه نسبت به اطلاعیه دبستان داوطلب شرکت در مسابقه شده و ثبت نام آن ها انجام شده است.(زمان برای ثبت نام داوطلبین جدید وجود نداشته و شرکت در مسابقه امکان پذیر نمی باشد) با تشکر

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ ریاضی مبحث ساعت مجددا به همراه داستان خرگوش و لاک پشت تدریس و مرور شد.کتاب زنبوری صفحات 152الی 154 با موضوعات الگوی عددی 7تا 7تا و چوب خط و عدد معکوس انجام شد و تم 22به اتمام رسید.
تکلیف: دختر ماهم در دفتر تمرین عدد از 31الی 50را به عدد و حروف بنویس تمرین کن و فردا به مدرسه بیاور.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها: امروز کلاس را با نام و خدای مهربان و تلاوت سوره ی فلق به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.نشانه (ث)همراه با داستان تدریس شد کلمات نشانه ث که دختران گلم باید به حافظه بسپارند به همراه ترکیبات نشانه ث گفته شد .روان خوانی درس "مثل خورشید"خوانده شد و دور کلماتی که نشانه ث دارند خط کشیده شد.
تکلیف: دختر دانا و توانای من:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 39،41و 42است .با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.والدین محترم از امشب دختر گلم هر شب باید یک کتاب قصه بخواند تا متن ها را درست و روان بخواند .لطفا در این امر کوشا باشید و نظارت کامل داشته باشید .دختر گلم میتواند هر روز به همراه خود کتاب قصه ای را که در منزل خوانده به مدرسه بیاورد تا برای دوستانش در زنگ قصه خوانی بخواند.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 115الی 117به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: **مسابقه ریاضی کاریبو** پنجمین مسابقه ریاضیات کاریبو در روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه 16 و 17 فروردین ماه از ساعت 10:00 تا 18:00 برگزار خواهد شد. دقت شود ساعت آزمون کاریبو شناور بوده و دانش آموزان می تواننددر بازه مشخص شده هر زمان که آمادگی داشتند در آزمون شرکت نمایند بدین معنا که دانش آموزان در روزهای 16 و 17 فروردین بین ساعات 10 تا 18 در زمان دلخواه وارد سامانه کاریبو شوند. حتما بروشور پیوست را مطالعه بفرمائید. با تشکر
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع می رساند فردا سه شنبه 15/فروردین معلمین گرامی پایه اول نشانه (ث) را تدریس خواهند کرد.با تشکر

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند شکوفه های بهاری:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی فلق به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.در زنگ ریاضی کتاب زنبوری صفحات 149الی 151با موضوعات الگوی عددی 6تا 6تا از روی شکل ،محور و جدول /جمع و تفریق 10تایی و 5تایی به صورت ذهنی /الگوی عددی 2تا 2تا به کمک محور و مساله با محور انجام شد .
تکلیف: دختر دانا و توانای من لطفا اعداد را با عدد و حروف از صفر تا سی در دفتر تمرین بنویس.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی دختران گلم به مرور خاطرات عیدنوروز خود پرداختند و آن را برای دوستانشان تعریف کردند و نقاشی خود را از این خاطرات کشیدند. در ادامه نشانه های عربی از تشدید تا ع مرور و تکرار شد و از دختران قشنگم روان خوانی درس های مختلف فارسی پرسیده شد.
تکلیف: با آرزوی سالی سرشار از آرامش ،شادی ،برکت و سلامتی برای شما عزیزان:دختر ماهم لطفا در دفتر تمرین 1صفحه املای خوش خط و تمیز از (ابتدا )تا انتهای نشانه ی (ع)بنویس و فردا به مدرسه بیاور.فردا نشانه ی "ث "تدریس خواهد شد لطفا کلیه دانش آموزان به موقع در کلاس حاضر باشند وهمه ی کتاب های خود را به مدرسه بیاورند تا در کلاس بماند.سپاسگزارم

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت والدین عزیز و دانش آموزان گلم امید است که با نو شدن فصل و شروع بهار ، دل هایتان شاد و زندگی هایتان پر از لبخند خدا باشد. ماه عبادت های عاشقانه ، رمضان بر همه مسلمانان گرامی مبارک باد. امروز عزیزان با نحوه ی بلوک گذاری های شروع و حرکت آشنا شده و پروژه های حرکتی ساده خود را انجام دادند.
تکلیف: در هفته های آینده برای اهدای کارت امتیاز و ارزیابی عزیزان از همه سوالاتی در موضوعات تدریس شده پرسیده خواهد شد و خواهشمندم هم در منزل تمرین نمایند و هم اگر مشکلی دارند با بنده در جریان بگذارند. با تشکر.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی فعالیت‌های درس اتیکت درجه صدا به اتمام رسید و تمامی آموزش‌های اتیکت اسکول که از اول سال تحصیلی تدریس شده بود، به صورت نمایش و شعر توسط دانش‌آموزان مرور شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: