فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: با سلام و احترام گزارش آموزشی و ابزارهایی که در هفته پیش رو لازم می باشد به شرح ذیل خدمتتان اطلاع رسانی می گردد: از شنبه 19/آذرماه تا چهارشنبه 23/آذرماه *ادامه ی تدریس نشانه (ای) تا روز یکشنبه *تدریس نشانه ز * تدریس نشانه اِ ابزارهای مورد نیاز هفته: *فوم ساده زرد رنگ و فوم اکلیلی مشکی از هر کدام یک عدد *پیدا کردن سنگ برای درس علوم "جهت نقاشی روی سنگ یا کاردستی با سنگ" موفق باشید و تعطیلات به شادی و آرامش
توضیح: **هفته پژوهش** سلام دانش آموزان عزیز: در خصوص موضوعات پیشنهادی "هفته پژوهش" موارد فوق را بررسی کرده و در این خصوص با آموزگار خود مشورت کرده و موضوع انتخابی خود را مشخص بفرمائید ، تا بهتر و مطلوب تر فعالیت خود را انجام دهید. فرصت انجام فعالیت و آوردن کارهای پژوهشیتان تا 22/ آذرماه می باشد و بعد از آن کارها بصورت نمایشگاهی برپا خواهد شد و منتخبین به مرکز علوی و اداره آموزش و پرورش ارائه خواهد شد. ادبیات علوم انسانی: تحقیق در خصوص شاعر و نویسنده و داستان نویسی خلاقیت و کارآفرینی: ابداع و اختراع یا طرح اولیه اگر دارید رباتیک: فعالیت های انجام شده در کلاس رباتیک نجوم: روزنامه دیواری همراه با ماکت و هر تحقیقی مورد قبول است حتما پاورپوینت هم داشته باشد گیاهان دارویی و فناوری هوا و حمل و نقل می توانید با موضوع آزاد یا متناسب با محتوای درسی انجام دهید زیست فناوری: در خصوص انسان و حیوان می توانید تحقیق کنید و بدن انسان آزمایش تجربی: هر محتوایی در علوم پایه خود و حتی فراتر از آن لازم بذکر است پایه های سوم تا ششم بایستی پاورپوینت فعالیت عملی خود را نیز داشته باشند. دانش آموزان عزیز در پایه های اول و دوم می توانند با راهنمائی و همراهی آموزگار موضوع خود را مشخص نمایند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 75با موضوعات جدول شگفت انگیز 6تایی و شمارش اشکال و دسته بندی انجام شد و تم 10به اتمام رسید.مسابقه ی شماره ی 1 خانم و آقای ریاضی در کلاس برگزار شد و نفرات برتر انتخاب و اسامی به معاون آموزشی اعلام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفا در منزل اعداد از 0تا 10 را با عدد نویسی ،چوب خط و شکل تمرین کن و با نی یک دسته ی 10تایی درست کن و در کیسه حساب در قسمت ده تایی ها بگذار.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان : امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی توحید به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .نشانه ی (ی ای ) مرور کردیم و جدول ترکیب تکرار و تمرین شد.کتاب کار فارسی علوی صفحات 83 و 84 به صورت پرسش و پاسخ از دختران قشنگم انجام شد.
تکلیف: دختر پرتلاشم :تکلیف آخر هفته ی شما از دفتر مشق خلاق صفحات 110الی 113است با دقت و تمیز انجام بده و روز شنبه به همراه ارمغان شماره ی 9به مدرسه بیاور.

املا اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ فارسی املا تا نشانه ی ن گفته شد و جهت امضا و رویت دفاتر املا به منزل فرستاده شد.لطفا پس از رویت و امضا دفاتر را روز شنبه به مدرسه بفرستید.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام. در این جلسه به صورت بازی و سرگرمی،درباره کارتخوان به صورت اجمالی صحبت کردیم.
تکلیف: ،صفحات 16 ،66لطفا، برای جلسه بعد کامل شود. هم‌چنین یک نمونه قلک با کمک بزرگترها،به عنوان کاردستی سواد مالی،تهیه و به کلاس بیاورید.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ ریاضی و هوش صفحات 18الی 20حل شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس Estimate Count Number Fewer than
فعالیت: **هفته پژوهش** سلام دانش آموزان عزیز: در خصوص موضوعات پیشنهادی "هفته پژوهش" موارد فوق را بررسی کرده و در این خصوص با آموزگار خود مشورت کرده و موضوع انتخابی خود را مشخص بفرمائید ، تا بهتر و مطلوب تر فعالیت خود را انجام دهید. فرصت انجام فعالیت و آوردن کارهای پژوهشیتان تا 22/ آذرماه می باشد و بعد از آن کارها بصورت نمایشگاهی برپا خواهد شد و منتخبین به مرکز علوی و اداره آموزش و پرورش ارائه خواهد شد. ادبیات علوم انسانی: تحقیق در خصوص شاعر و نویسنده و داستان نویسی خلاقیت و کارآفرینی: ابداع و اختراع یا طرح اولیه اگر دارید رباتیک: فعالیت های انجام شده در کلاس رباتیک نجوم: روزنامه دیواری همراه با ماکت و هر تحقیقی مورد قبول است حتما پاورپوینت هم داشته باشد گیاهان دارویی و فناوری هوا و حمل و نقل می توانید با موضوع آزاد یا متناسب با محتوای درسی انجام دهید زیست فناوری: در خصوص انسان و حیوان می توانید تحقیق کنید و بدن انسان آزمایش تجربی: هر محتوایی در علوم پایه خود و حتی فراتر از آن لازم بذکر است پایه های سوم تا ششم بایستی پاورپوینت فعالیت عملی خود را نیز داشته باشند. دانش آموزان عزیز در پایه های اول و دوم می توانند با راهنمائی و همراهی آموزگار موضوع خود را مشخص نمایند. با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان : فعالیت های آموزشی امروز: - اجرای داستان ننه بلقیس و آقای همسایه ( یک نمایش کاملا خلاق که از سمت معلمان پایه ی اول طرح ریزی شد و با یک اجرای جذاب برای دانش آموزان پایه ی اول به اجرا درآمد و دخترانم با عدد 10 آشنا شدند. ) - آموزش مفهومی عدد 10 _کار با کیسه حساب و آموزش دسته بندی با نی و کش و تمرین با آن -

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ علوم کتاب کار علوم صفحات 74الی 76 بخش ارزشیابی به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و فصل ششم کتاب کار به اتمام رسید.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی درس ای ی تکرار و مرور شد.جدول ترکیب نشانه ها با ی گفته شد و کلمات مختلف مثال زده شد .کتاب نگارش صفحات 55الی 57تکمیل شد.
تکلیف: دختر ماهم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 106الی 109است .با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.لطفا در صفحه ی 106 یک املای خوش خط و تمیز از همه ی نشانه ها تا نشانه ی (ن) بنویس فردا در کلاس املای کلاسی گفته خواهد شد.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: اجرا و تکرار محتواهای آواهای جلسات قبل با هدف شناسایی توانمندی دانش آموزان

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس جمله سازی Five senses و action verbs dance walk run ...

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی توحید به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم نشانه ی (ی ای ) همراه با داستان و شعر تدریس شد.ترکیب نشانه ها با (ی وسط و ی آخر) گفته شد.روان خوانی درس ایران صفحه ی 44انجام شد .کلمات و مثال های مختلف برای نشانه ی (ی ای) توسط دختران گلم گفته شد.امروز جشنواره ی "ایران زیبا "برای تثبیت آموزش نشانه ی (ی ای )برگزار شد. برگزاری جشن ایران من ( در این جشن دخترانم غذاهای محلی شهر یا روستای خودشان را به مدرسه آوردند و عزیزانی که لباس محلی داشتند بر تن کردند و همگی یک صدا سرودهای ایران را خواندیم و به احترام نام کشور عزیزمان، پرچم هایی که در دست داشتیم به احتزاز درآوردیم و ساعات خوشی را در کنار هم گذراندیم و برای نشانه ی " ای " خاطره سازی کردیم تا بهتر در ذهن دانش آموزان ماندگار شود. )
تکلیف: دختر دانای من :تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 101الی 105است با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 55و 56 انجام شد.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم بچه های گل ما امروز علاوه بر مرور مطالب قبلی تدریس شده با نحوه ی تغییر رنگ پنجره ها آشنا شده و سپس با آیکون های صفحه دسکتاپ کار کردند و در حین تدریس مطلب درگ اند راپ با نحوه ی جا به جایی آنها آشنا شده و توانستد آیکون های صفحه را جا به جا کنند. سپس آنها با دابل کلیک کار کردند و برنامه و پوشه ها را باز نمودند.
تکلیف: والدین عزیزم با عرض سپاس از همه دانش آموزانی که تکالیف خود را انجام دادند با توجه به نزدیک شدن زمان ارزیابی عملی برای دانش آموزان خواهشمندم عزیزان مباحث تدریس شده را با راهنمایی گرفتن از کتاب هایی که امروز بین عزیزان توزیع شد، تمرین کرده تا اگر مشکلی دارند متوجه شده و به من اطلاع دهند تا با ایشان بیشتر کار شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس اعداد 11 تا 20 شمارش تک به تک همراه با پاور مربوطه

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی پارت دوم اتیکت میز غذاخوری تدریس شد.
تکلیف: دانش‌آموزان نکات اتیکت میز غذاخوری را طبق آنچه در کلیپ آموزش دیدند رعایت کنند و والدین بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند.
فعالیت: *توضیح جشنواره ی اقوام ایرانی** جشنواره اقوام مختلف ایرانی با هدف آشنایی با فرهنگ های مختلف در روز دوشنبه مورخ 9/14در مدرسه در زنگ فارسی(تدریس نشانه ی ای) با مشارکت دانش آموزان عزیز اول علوی برگزار خواهد شد. دختران گلم که لباس محلی شهرِ آبا و اجدادی خود را دارند(به صورت دلخواه و داوطلبانه می باشد) در روز دوشنبه با لباس محلی به مدرسه آمده و در مورد شهر ،زبان مادری ،غذا ،آداب و رسوم و فرهنگ آن برای دوستانشان صحبت می نمایند. مادران عزیز هم می توانند دسر،شیرینی ،ترشی و یا سوغات شهر خود را تهیه کرده تا دانش آموز به مدرسه بیاورد و در خصوص آن ها صحبت نماید. (یادآور می گردد پوشیدن لباس و تهیه موارد کاملاً اختیاری بوده و به صورت دلخواه می باشد.) سپاسگزاریم

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی توحید به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب ریاضی زنبوری صفحات 72الی 77با موضوعات آموزش عدد 8،آموزش مساوی ،تقارن،کار با ابزار خط کش چوب خط و عدد نویسی به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و تم 11به اتمام رسید.
تکلیف: دختر ماهم تکلیف ریاضی امشب شما عدد نویسی در دفتر شطرنجی است. لطفا با توجه به سرمشق داده شده تمیز و مرتب انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان:امروز در زنگ فارسی کتاب کار فارسی علوی صفحات 79 الی 82به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و نشانه ی ن به اتمام رسید.روان خوانی کتاب کار نیز از چند نفر از دختران گلم پرسیده شد.
تکلیف: دختر قشنگم تکلیف امشب شما یک صفحه املای خوش خط و تمیز است. لطفا املایی که به دختر عزیزم گفته می شود جمله های با معنی و جدید باشد.دفتر را فردا با خودت به مدرسه بیاور.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی خرس زمستانی تکنیک ماژیک و مدادرنگی انجام شد
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی خرس زمستانی تکنیک ماژیک و مدادرنگی انجام شد در منزل تکمیل گردد وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و کاغذ و فوم اکلیلی در رنگ های سبز و زرد و قرمز و آبی چسب ماتیکی و قیچی همراه داشته باشید

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش یکشنبه 401/09/13 ورزش. گرم کردن فعال و پویا هدف جلسه: آشنایی با فعالیت تیمی و علاقه مندی به فعالیت در گروه. هدف انگیزشی: تشویق دانش آموزان به استفاده از آب خوردن حین فعالیت بدنی و استفاده از قمقمه شخصی

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: گرم کردن با موزیک و طراحی خوب بچه ها و تجربه گرداندن کلاس توسط خود بچه ها ،بازی با چوبک
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی و ارجمند- از شما والدین گرامی خواهشمندیم در امر آموزش همراهی مطلوب تری با مدرسه و آموزگار داشته باشید! بعد از حدود "یک ماه" از اطلاع رسانی کیسه حساب ریاضی همچنان عده ای از دانش آموزان عزیزمان کیسه حساب برایشان تهیه نشده است! امیدواریم به این موضوع مهم توجه داشته باشید که در فعالیت های گروهی عدم تهیه ابزار مناسب آموزشی ،علاوه بر خلل در امر آموزش روحیه دانش آموز عزیزمان را نیز در گیر ناراحتی و عدم اعتماد به نفس خواهد کرد و توجه به دلبندان و آینده سازان کشور مان از هر امر مهمی مهم تر است. خواهشمندیم دختر دلبندمان را دریابید که در امر آموزش حمایت و دیده شدن از هر امری واجب تر و ضروری تر است. با تشکر کیهان معاون آموزشی

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان:امروز در زنگ علوم علوم فصل 6 زمین خانه ی پر آب ما تکرار و مرور شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند نان و گندم:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی توحید به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب کار فارسی علوی صفحات 71الی 78 نشانه ی( ر) و (ن) به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.روان خوانی نیز از چند نفر از دختران گلم پرسیده شد.دختران عزیزم با مراحل پخت نان آشنا شدند و در مقام نانوا نان از درون کاردستی تنور بیرون آوردند.جشن اسم دختران قشنگم بارانا امیرآبادی و بارانا اختری در کلاس با حضور همکلاسی هایشان برگزار شدو آن ها هدیه هایی به رسم یادبود به دوستانشان تقدیم کردند و لحظات شادی را در کنار هم سپری کردند.(با تشکر از اولیای محترم و همراه دختران عزیزم بارانا امیر آبادی و بارانا اختری .با سواد شدنتان مبارک عزیزان دلم ) سپاسگزارم /صادقی
تکلیف: دختر زرنگم تکلیف امشب شما یک صفحه املای خوش خط و کامل از همه ی نشانه هاست. لطفا با دقت و تمیز کلمات و جملات مختلف و جدید بنویس و فردا به مدرسه بیاور.فردا املای پای تخته ای گفته خواهد شد.

قرآن اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای آب و روشنی:امروز در زنگ قرآن سوره ی توحید و کوثر مرور و به صورت دسته جمعی خوانده شد.پیام های قرآنی مرور و تکرار شد.در مورد نعمت آب و فواید آن صحبت شد و در مورد نحوه ی نگهداری آن صحبت شد.(صفحه ی 29) .

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: با سلام مبحث به موقع خوابیدن تدریس گردید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: انجام کتاب کار و جمله سازی با اعضای بدن و five senses I can see with my eyes. I can hear with my ears. ...
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: