فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز همه‌ی حروف و صداها با بازی نِی مرور و تثبیت شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی جذاب ما، امروز با حواس پنجگانه آشنا شدیم و در آخر با دانش آموزان پر تلاشم کاربرگ بامزه‌ای را انجام دادیم که در آن حواس پنجگانه را به اعضای بدن مربوطه وصل کردند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز بازی هایی جذاب در جهت یادآوری و یادگیری بیشتر کلمات، تشخیص و تثبیت صداها انجام شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا و حتما دفتر فانیکس خود را شنبه همراه داشته باشند. کلمات مربوط به حرف E را در دفتر خود انجام دهید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی جذاب ما ،با حواس پنجگانه آشنا شدیم و در آخر دانش آموزان عزیزم یک کاربرگ حل کردند که در آن کاربرگ حواس پنجگانه را با قیچی بریدند و روی اعضای بدن مربوطه چسباندند .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics را یاد گرفتیم. داستان صدا را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Ee در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای Ee را یاد گرفتیم. حرف Ee در کتاب ALV نوشته شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزی که در طول این دو روز تکالیف خودتون ننوشتید، فردا حتما حتما چک میکنم، و اینکه تکالیف حروف Ee در دفتر زبان علامت زده شده، لطفا فقط همون موارد انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما، برای تثبیت صدای ck چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌هایی که دارای حرف ck هستند را یاد گرفتیم و در نهایت تلاش کردیم تا در طی یک بازی هدفمند، لغات مربوط به این صدا را Blend کنیم، بخوانیم و بنویسیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا و حتما فردا دفتر مربوط به فانیکس هر روز همراه خودتان باشد. کلمات مربوط به حرف k را نیز انجام دهید.( فقط کلمات)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: