فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در ادامه‌ی سفر به دنیای فانیکس، با شکل جدیدی از صدای "ea" آشنا شدیم. صدا، دیکته و کلمات مربوط به صدای "ea" را یاد گرفتیم و رونویسی "ea" را در کتاب فانیکس 2 نیز انجام دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، دو خط اول صفحه ی 62 دفتر فانیکس را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس جذاب فانیکس، صدا و تصویر تدریس شده جلسه پیش در قالب بازی مرور شد. کلمات صدای "ee" نیز تدریس و تمرین شد. بازی blending سریع نیز انجام شد.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا کلمات صفحه ی 60 دفتر فانیکس انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در ادامه سفر جذابمان در دنیای فانیکس، کلمات مربوط به صدای "ee" را یاد گرفتیم و آن ها را تمرین کردیم. دیکته و روخوانی آن ها نیز تدریس شد. روخوانی سریع جملات نیز در قالب بازی ارزیابی شد.
تکلیف: نکته: اولیای گرامی با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و اهمیت تکالیف دانش آموزان برای سنجش نهایی، لطفا تکالیف کامل و در روز معین شده انجام شود. تکلیف امروز، 6 خط اول صفحه ی 60 می باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس جذاب فونیکس، امروز ما با یک صدای جدید آشنا شدیم. صدای "ee" امروز تدریس شد. کلمات، دیکته و طرز نگارش آن تدریس و تمرین شد. سرمشق کتاب فونیکس 2 نیز انجام شد.
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که مبحث ie, i-e, igh و y را کامل نکردند، حتما کامل کنند. من فردا چک خواهم کرد. تکلیف امروز: دو خط اول صدای "ee" نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز مبحث صدای ie, i-e ,igh و y- به طور کامل مرور کردیم. جملات صدای y- را نیز کنار هم آموختیم.
تکلیف: دختران عزیزم برای روز شنبه روخوانی جملات ie, i-e , igh و y- را تمرین فراوان کنند. روخوانی و سنجش کتبی این جملات در قالب مسابقه ارزیابی خواهد شد. زبان آموزانی که صفحه 55 را کامل نکردند، کامل کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: