فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز سومین صدای ترکیبی از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای a - e را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای a - e در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای a - e را یاد گرفتیم.
تکلیف: دو خط اول صدای a-e در دفتر فانیکس نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس فانیکس ما، بازی هیجانی مار و پله انجام شد، با این تفاوت که این بار دانش آموزان عزیزم بر روی کلمات می‌پریدند و کلمات را می‌خواندند. سپس جملات صفحه ی 37 نیز مرور شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم جملات صفحه ی 37 کتاب تکمیل شود. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزمان پخش شود. https://aparat.com/v/QwFWZ

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای ay دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (come) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/XitTM خطوط 4 و 5 دفتر فانیکس نوشته شود و همچنین کاربرگ علامت گذاری شده انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز دومین صدای ترکیبی از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای ay را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای ay در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای ay را یاد گرفتیم.
تکلیف: صفحات 34 و 35 دفتر فانیکس کامل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی جذاب ما ، مبحث حالت های مواد دوره شد .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ابتدا مروری بر جملات و کلمات داشتیم، سپس دیکته ی مچاله ای گفته شد. در آخر بازی هیجانی کلمه سازی و جمله سازی انجام دادیم. در این بازی حروفی به هر گروه داده شد، که با آن حروف باید یک tricky word می‌ساختند. سپس کلماتی به هر گروه داده میشد، که هر گروه با استفاده از آن کلمه و tricky word باید یک جمله می‌ساختند.
تکلیف: تمام جملات صفحه ی 35 دفتر فانیکس نوشته شود. نکته: اولیای گرامی برای تمرین و تثبیت بیشتر ما به صورت روزانه ارزیابی روخوانی یا نوشتاری به صورت فان و در قالب بازی خواهیم داشت. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://aparat.com/v/Fim81
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: