فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر ماجرای ما، امروز داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار و لغات مربوط به حرف Cc دوره و تکرار شد.
تکلیف: لطفا از هر کلمه‌ی صفحه ی 12 دفتر فانیکس، سه مرتبه نوشته شود. (فقط سه بار کافیست)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی پر از هیجان ما ، حواس پنجگانه ، اعضای بدن و مبحث توانایی ها مرور شد .کاربرگ های انجام شده مربوط به مباحث علوم انگلیسی دانش آموزان عزیزم در دفتر زبان آن ها چسبانده شده است. روز چهارشنبه دفتر جهت رویت شما عزیزان تحویل دانش آموزان داده خواهد شد .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر ماجرای ما، امروز داستان ، شعر، اکشن ، اسم ، صدا ، نحوه نوشتار و لغات مربوط به حروف Pp و Nn دوره شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزی که دیروز تکالیف خود را انجام نداده بودند، انجام دهند. لطفا کلمات مربوط به حرف m در دفتر فانیکس تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: اولیای گرامی، امروز مرور حروف و کلمات T و I انجام شد. و سپس فعالیت بامزه‌ی ماهیگیری را انجام دادیم. در این بازی کلمات بر روی بدن ماهی ها نوشته شده و دانش آموزان عزیزم باید با قلاب های داده شده، کلمه ی گفته شده را پیدا کرده و آن را با قلاب صید می‌کردند.
تکلیف: والدین عزیزم، لطفا فردا دفتر انگلیسی و دفتر فانیکس ALV تحویل بنده داده شود. همانطور که میدانید امروز سنجش دیکته داشتیم، لطفا پشت دفتر دانش آموزان عزیز را چک کنید. کلمات اشتباه دیکته که بنده پشت دفتر سرمشق دادم را بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز، داستان، شعر و کلمات مربوط به حروف s و a را مرور کردیم. سپس بازی بامزه‌ی Tracing the letters را انجام دادیم که در این فعالیت دانش آموزان با استفاده از ماشین، لیزر و لوبیا حروف s و a را می‌نوشتند.
تکلیف: فردا دیکته‌ی کلمات و حروف مربوط به حروف s و a را خواهیم داشت.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی شاد ما ، مروری بر مطالب تدریس شده داشتیم، توانایی هایمان را پریدن ، شنا کردن ، دویدن و راه رفتن نشان دادیم و صفحه19 از کتاب علوم انگلیسی پایه اول نیز تکمیل شد .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس شاد زبان ما، علاوه بر مرور داستان و شعر و همچنین نحوه‌ی نگارش حرف Mm، سپس blend کلمات جدید و روخوانی آن‌ها را یاد گرفتیم. در نهایت با یک بازی جذاب، به صورت غیر مستقیم، دیکته‌ی کلمات را تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا از دفتر فانیکس، حروف M و m تکمیل شود. یک کاربرگ نیز به زبان آموزان عزیزم برای تمرین لغات تحویل داده‌ام. در این کاربرگ، زبان آموزان لغت نوشته شده در ستون اول را فقط می‌خوانند، در ستون دوم کلمه را هم می‌خوانند و هم می نویسند. سپس دست خود را روی ستون اول و دوم میگذارند و تلاش خود را میکنند که بدون نگاه کردن به ستون اول دوم کلمه را بنویسند و در ستون آخر کلمه نوشته شده خود را تصحیح خواهندکرد اگر درست نوشته باشند علامت تیک را میزنند و اگر اشتباه مجدد کلمه را مینویسند. این کاربرگ فوق العاده کمک می‌کند دانش آموز در فرآیند یادگیری کم کم مستقل شود و خودش را ارزیابی کند. لطفاً جلسه آینده دانش آموزان پر تلاشم دفتر زبان خود را به همراه داشته باشند. لطفا دفتر علوی و دفتر زبان شنبه تحویل بنده داده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: