فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب. حرف or و لغات مرتبط با آن مرور و تمرین شد blend های آن تمرین شدند. ریاضی به زبان انگلیسی مبحث subtraction(تفریق) تدریس و تمرین شد. لطفا دقت فرمایید اگر فردا 22 دی ماه، کلاس بصورت آنلاین تشکیل شود، ارزیابی کتبی برگزار نمی شود و در جلسه روز شنبه 25 دی ماه که حضوری است، برگزار خواهد شد.
تکلیف: 1. حرف or در وسط برگه نوشته شود و لغات مرتبط با آن اطراف آن نوشته یا نقاشی شوند. 2. جملات زیر در دفتر نوشته و نقاشی آن کشیده شود. Hello. My name is Mike. I am nine. I have a stork. It is pink. She is one. She has a for. It is gray. 1. تفریق های زیر در دفتر نوشته شود و ویس آن ارسال شود. 2-1= 4-3= 5-3= 5-1= 4-2=

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب. حرف or و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. blend های آن تمرین شدند.
تکلیف: جملات زیر در دفتر یک بار نوشته شود و ویس آن ارسال شود. The fork is for the stork. The stork likes corn. The storks see a sea.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب روخوانی کار شد(Ben the bee)
تکلیف: 1. از متن Ben the bee املا گفته میشود. 2. متن چسبیده شده در دفتر(دیروز) را خوانده و درک کرده و نقاشی آن کشیده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب. روخوانی جملات تمرین شد. یک برگه برای تمرین روخوانی و املا در دفتر چسبانده شد.
تکلیف: 1. از برگه Ben the bee روز دوشنبه املا گرفته خواهد شد. 2. از برگه چسبانده شده در دفتر شنبه آینده املا گرفته خواهد شد. متن را خوانده و ویس آن ارسال شود. 3. جملات زیر در دفتر یک بار نوشته و ویس آن ارسال شود. I can say hello. We are in a boat and the boat is big.

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب. حرف ea و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. blend های تمرین شدند.
تکلیف: 1. از متن Ben the bee املا گفته میشود.(تمرین شود) 2. از blend های زیر یک بار نوشته و خوانده شوند. eat sea read tea team neat
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: