1400/11/04
ریاضی سوم
حسن پور، نیر
تمرینات صفحه ی 72 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و جدول ضرب در کتاب ریاضی کامل شد . سپس جدول ضرب 2 تا 5 از دانش آموزان ارزشیابی شد .
دخترای عزیزم : حتماً جدول ضرب 2 تا 5 را مجددا تکرار و تمرین کنید. پرسیده خواهد شد . 5 سوال از این مبحث ضرب ، طراحی و پاسخ دهید .
فارسی سوم
حسن پور، نیر
صفحات 91 تا 95 کتاب کار فارسی علوی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و مروری از پسوند « مند» به عمل آمد .
دخترای عزیزم : صفحات 96 تا98 کتاب کار فارسی علوی را با دقت حل کنید .
هنر سوم
عبدالهیان، سمانه
شروع تکنیک حرفه ای نقاشی روی پارچه با رنگ اکرلیک ( آموزش طراحی اولیه و اجرای آن روی پارچه و نحوه رنگ آمیزی صحیح روی پارچه )
ورزش سوم
صفایی، منصوره
نرمش ، برگزاری تست پرتاب توپ
تمرین در منزل
1400/10/29
ریاضی سوم
حسن پور، نیر
تعطیلات زمستانه
1400/10/28
ریاضی سوم
حسن پور، نیر
تمرینات صفحه ی 71 کتاب ریاضی با مشارکت عزیزان در کلاس حل شد .
دخترای عزیزم : حتماً ضرب 2و 3و 4و 5 را هر روز تکرار و تمرین کنید .
استعداد فضایی سوم
حسن پور، نیر
ابتدا تصاویر و کلیپی از ساخت کاردستی با چوب بستنی در کلاس به نمایش گذاشته شد و دانش آموزان به گروه های موجود در هاوس سیستم تقسیم شدند و شروع به ساخت کاردستی خلاقانه با چوب بستنی ها شدند .
استعداد تحلیلی سوم
حسن پور، نیر
کلیپی از کارها و فعالیت های دانش آموزان در هفته ای که گذشت به نمایش گذاشته شد .
1400/10/27
علوم سوم
حسن پور، نیر
به سوالات کار در کلاس و تمرینات درس هفتم کتاب کار علوم با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد .
جلسه ی آینده درس هفتم علوم پرسیده می شود .
استعداد فضایی سوم
حسن پور، نیر
بتدا تصاویری از اسراف آب نمایش داده شدسپس با ایجاد حس پرسشگری ، دانش آموزان به سمت کمبود آب سوق داده شدند و دریافتند که قطره قطره ی آب حیات است.
استعداد تحلیلی سوم
حسن پور، نیر
ابتدا با نمایش تصاویری از مضرات غذاهای فست فودی و جذب آب بدن ، دانش آموزان به سمت آزمایش " سیب زمینی چروکیده " سوق داده شدند و با مشارکت عزیزان آزمایش انجام شد .
1400/10/26
نگارش سوم
حسن پور، نیر
درس دهم کتاب نگارش با مشارکت و هم فکری دانش آموزان در کلاس حل شد و عزیزان با تبدیل موضوع کلی به موضوعات کوچکتر برای نوشتن یک بند زیبا ، آشنا شدند .
درسنامه ی درس دهم کتاب کار فارسی علوی را با دقت مطالعه کنید و به سوالات صفحات 92و93و94 با دقت پاسخ دهید .
استعداد تحلیلی سوم
حسن پور، نیر
ابتدا تصاویری از یخ و برف نمایش داده شد و سپس با ایجاد حس پرسشگری از نحوه ی تشکیل یخ و ذوب آن ، دانش آموزان پیشنهادهایی برای ذوب هرچه سریعتر آن داده و با آب نمک سعی کردند که یخ ها را هرچه سریعتر ذوب کنند و سنگ ها را از داخل آن بیرون بکشند .