فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمین دانشور

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 92 و 93 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و دانش آموزان با روش بدست آوردن مساحت شکل های ترکیبی آشنا شدند .
تکلیف: دخترهای عزیزم : درسنامه ی درس پنجم کتاب کار ریاضی علوی را حتما مطالعه کنید و به سوالات کار در کلاس صفحه ی 140 و 141 کتاب کار ریاضی علوی را با دقت حل کنید .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس دهم علوم از دانش آموزان پرسیده شد و به سوالاتشان پاسخ داده شد .
تکلیف: عزیزانم : حتما برای جلسه ی آینده سه درس 7و8و9 کتاب علوم و کتاب کار علوم علوی را دقیق مطالعه کنید . پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: مروری از واژه های مهم املایی از درس دوازدهم تا درس دهم با روش املا گروهی انجام شد .
تکلیف: عزیزانم : صفحه ی 76 کتاب نگارش ( املا و واژه آموزی ) را همانند درس های گذشته سوال از متن درس سیزدهم ( سردار قلب ها ) طراحی کنید و با خطی خوش آن را کامل کنید .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب ریاضی به زبان انگلیسی مبحث ساعت تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1. یک کاردستی ساعت ساخته شود و ساعت های مختلف از روی آن گفته شود سپس ویدیو با پوشش مناسب گرفته و ارسال شود. 2. ساعت های زیر در دفتر کشیده شود. 5:15 3:30 6:15 2:00 1:30 8:45 9:45

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: به تمرینات صفحه ی 90 و 91 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: عزیزانم : 1- در مقوا 3 مستطیل هم اندازه رسم کنید و سطح هر کدام را با یک نوع واحد اندازه گیری متفاوت ( همانند سوال4صفحه 88 ) بپوشانید . و سپس بیان کنید از هر واحد ، به چه تعدادی از این واحدها برای پوشاندن سطح هر مستطیل نیاز داریم؟ ( تصویر خود را به همراه کار عملی ارسال کنید . . . در حین انجام و پایان کار . . . .) 2- درسنامه ی درس 4 کتاب کار ریاضی علوی را مطالعه کنید و به سوالات کاردرکلاس صفحه ی 135 و 136 و137 پاسخ دهد .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: تدریس درس دهم علوم با مبحث اهرم کامل شد و دانش آموزان با 3 نوع اهرم و کاربردهای آن ها در زندگی روزمره آشنا شدند .
تکلیف: درسنامه ی کتاب کار علوم علوی را مطالعه کنید و به سوالات صفحه ی 128 و 129 را با دقت پاسخ دهید .سپس تصاویری از انواع اهرم که در زندگی روزمره کاربرد دارد را با مشخص کردن تکیه گاه و نیرو و محل فرار گرفتن جسم ، مشخص کنید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: برای آمادگی دانش آموزان برای طرح سنجش استعداد اسفندماه ، درس چهاردهم هدیه های آسمانی تدریس و به سوالاتشان پاسخ داده شد .
تکلیف: عزیزانم : حتما دروس 13 و 14 را مطالعه کنید و نکات مهم درس را به خاطر بسپارید .

هوش و ریاضی

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 34 و 35 و 36 کتاب هوش و ریاضی علوی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و به سوالاتشان پاسخ داده شد .
تکلیف: عزیزانم : صفحات 37 و 38 و 39 کتاب هوش و ریاضی علوی را با دقت حل کنید .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس سوم ( مبحث محیط) کتاب کار ریاضی علوی به طور کامل با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و به سوالاتشان پاسخ داده شد .
تکلیف: عزیزانم : محیط 4 مورد از اشیاء مستطیل یا مربع شکل در منزل را با استفاده از فرمول ( رابطه ) بدست آورید . ( محیط اشیاء مستطیل شکل را حتما با س روش گفته شده بدست آورید . )

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: ادامه ی سوالات درس دوازدهم کتاب کار فارسی علوی با مشارکت دانش آموزان حل شد و در ادامه ، تدریس درس پانزدهم اجتماعی کامل و به سوالات کاربرگ پاسخ داده شد .
تکلیف: عزیزانم فیلم آفلاین فارسی امروز را کامل ، تماشا کنید و درس آزاد بیان شده در فیلم را با خطی زیبا ، به کتاب خوانداری انتقال دهید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس 16 اجتماعی با نمایش فیلم و پاورپوینت تدریس شد . و نکات مهم درس تدریس و بیان شد .
تکلیف: عزیزانم : دروس 13 تا 16 اجتماعی را حتما مطالعه کنید و نکات مهم آن را به خاطر بسپارید .

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت "نه گفتن" ..آداب صحیح " نه گفتن " آموزش داده شد.
تکلیف: چهره خود را در زمان "نه گفتن " نقاشی کنید .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: تمرینات صفحه 130 و 131 کتاب کار ریاضی علوی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و به سوالاتشان پاسخ داده شد .
تکلیف: عزیزانم : 3 مربع و 3 مستطیل با اندازه های دلخواه بکشید و محیط آن ها با استفاده از فرمول ، بدست آورید .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس دهم علوم تا صفحه ی 76 با نمایش فیلم و روش بارش فکری تدریس شد و دانش آموزان با نیرو های تماسی و غیر تماسی آشنا شدند .
تکلیف: درسنامه ی درس دهم کتاب کار علوم تا صفحه ی 122 را مطالعه کنید و صفحه ی 127 کتاب کتاب کار علوم علوی را با دقت حل کنید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: سوالات درس دوازدهم کتاب کار فارسی علوی ، تا صفحه ی 112 با مشارکت دانش آموزان حل شد و توضیحاتی در رابطه به نحوه ی نوشتن بند زیبا و مرتبط با تصویر داده شده ارائه شد .
تکلیف: عزیزانم : ادامه سوالات درس 12 کتاب کار فارسی را با دقت حل کنید و کلمات هم خانواده و مخالف این درس را از کتاب خانداری پیدا کرده و بنویسید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: