فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمین دانشور

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: مروری از بسته های ده تای و یکی و رابطه ی بین آنها و ساخت اعداد دو رقمی شد . جمع و تفریق اعداد دو رقمی با رسم شکل و جدول ارزش مکانی تدریس شد .
تکلیف: کاربرگ جمع و تفریق اعداد دو رقمی جهت تثبیت یادگیری حل شود.

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: آزمایش نحوه افزایش سرعت تخلیه ی بطری آب توسط دخترای گلم انجام شد . دانش آموزان فرا گرفتند که فشار هوا مانع از خروج آب از بطری و کاهش سرعت خروج آن شده و راهکارهای مختلف جهت رفع مشکل ارائه دادند .

املا سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: بازی املا با فلش کارت توسط دانش آموزان دو به دو انجام و نقش آموزگار جهت تصحیح کلمات نادرست برعهده گرفتند .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: به مناسبت عید سعید قربان انیمیشن حضرت ابراهیم و اسماعیل پخش شد و درباره ی این روز بزرگ دانش آموزان باهمدیگر گفت و گو کردند .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: با همکاری دانش آموزان به مرور و تثبیت آموخته ها از الگوهای تکرار شونده ی یک مرحله ای با استفاده از چینه و دست ورزی پرداخته شد. در ادامه حل مساله با الگوهای تکرار شونده با انجام کاربرگ توسط دانش آموزان جهت تثبیت یادگیری انجام شد .

استعداد تحلیلی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: در ابتدای کلاس جهت ایجاد انگیزه پرسش احساسات دانش آموزان در رابطه با شخصیت های انیمیشن مطرح شد و دانش آموزان شروع به صحبت کردند. قسمت دوم انیمیشن پخش شد و نظرات خود را در رابطه با اینکه اگر به جای نویسنده داستان بودند کدام قسمت را تغییر می دادند؟ بیان کردند .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: بازی جداسازی انواع میکروب ها این بازی جهت بالا بردن دقت و سرعت عمل دخترای گلم به صورت گروهی انجام شد .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: شروع کلاس با پرسش آغاز شد و دانش آموزان ، سفرها و خاطرات خود برای هم تعریف کردند و این بازی به صورت گروهی با دادن امتیاز برگزار شد . این بازی با هدف آشنایی با شهر های ایران عزیز و فواصل شهرها از هم به صورت تقریبی برگزار شد .

هوش و ریاضی

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: بازی معمای هوش با هدف رشد خلاقیت و افزایش دقت و توجه و افزایش توانایی حل مساله به صورت گروهی و دادن امتیاز انجام شد .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: بازی های مرتبط با اندازه گیری و تبدیل واحدهای طول (سانتی متر و میلی متر ) انجام شد و لوازم مختلف را اندازه گیری و تبدیل کردند . ساعت های مختلف را نمایش داده و آنها را با "ربع و نیم" بیان کردند . کاربرگی جهت تثبیت یادگیری به آن ها داد شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: